Ταλαντούχο full hybrid SUV το νέο Honda HR-V

H Honda διαθέτει μια σύγχρονη γκάμα από εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα, η οποία μέσα στους επόμενους μήνες θα ενισχυθεί με το λανσάρισμα των νέων ZR-V, CR-V και e:Ny1. Στη βάση των SUV βρίσκεται το νέο HR-V e:HEV με τα πολλά χαρίσματα, αφού προσφέρει μεγάλη οικονομία σε κατανάλωση καυσίμου, αυξημένη πρακτικότητα και όλα αυτά συνδυασμένα με σπορτίφ χαρακτηριστικά. Με λίγα λόγια είναι ένα απολαυστικό και ολοκληρωμένο full hybrid SUV για να το ευχαριστιέται ο οδηγός και οι υπόλοιποι επιβάτες σε κάθε διαδρομή.

Σπορτίφ SUV

Ο σπορτίφ χαρακτήρας του γίνεται άμεσα ορατός από το δυναμικό σχεδιασμό του αμαξώματός του, υιοθετώντας κουπέ τεχνοτροπία, με την κλίση στο τελείωμα της οροφής, το μυώδες πίσω μέρος και το μακρύ καπό μπροστά. Παράλληλα τα λεπτά φωτιστικά σώματα και οι κρυμμένες πίσω χειρολαβές ενισχύουν την καλλίγραμμη εμφάνισή του. Τα 188 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος τονίζουν το SUV παρουσιαστικό του, ενώ οι στάνταρ 18άρες ζάντες συνδυάζονται με ελαστικά 225/50. Από πλευράς διαστάσεων το νέο HR-V είναι κοντά σε μέγεθος με τα μικρομεσαία χάτσμπακ (πλην του ύψους). Συγκεκριμένα έχει μήκος 4.340 χιλιοστά, πλάτος 1.790 χιλιοστά, ύψος 1.582 χιλιοστά και μεταξόνιο 2.610 χιλιοστά.

Ευρύχωρο και πρακτικό

Πολύ μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του νέου Honda HR-V με τη μινιμαλιστική του αισθητική και, φυσικά, την ευχρηστία. Ο οδηγός βρίσκει αμέσως τη θέση που τον βολεύει και μαθαίνει γρήγορα τις λειτουργίες των διαφόρων χειριστηρίων. Στην κεντρική κονσόλα έχουν ελαχιστοποιηθεί οι διακόπτες, όμως διατηρήθηκαν οι απαραίτητοι για τον κλιματισμό και την ένταση της φωνής στην 9άρα οθόνη του infotainment. Απλά, όμορφα και λειτουργικά, χωρίς ο οδηγός να ψάχνει σε μενού – υπομενού για τις απαραίτητες λειτουργίες. Από πλευράς κατασκευής τα υλικά είναι ως επί το πλείστον σκληρά, αλλά με εξαιρετική συναρμογή και ανάλογο φινίρισμα. Άλλωστε τίποτε δεν τρίζει ή ακούγεται ο παραμικρός παρασιτικός θόρυβος, ακόμα και σε έντονα ανάγλυφα οδοστρώματα.

Το νέο Honda HR-V εντυπωσιάζει με τους χώρους των επιβατών. Στο πίσω κάθισμα κάθονται άνετα δίμετροι, ενώ το πολύ χαμηλό κεντρικό τούνελ και το μεγάλο άνοιγμα των θυρών διευκολύνουν περεταίρω. Την πρακτικότητα ενισχύουν με τη σειρά τους τα πίσω Magic Seats, αφού με πολύ απλές κινήσεις αναδιπλώνονται προς τα πάνω ή κάτω, όπου στη δεύτερη περίπτωση δημιουργείται ένας εντελώς επίπεδος χώρος φόρτωσης 1.305 λίτρων. Με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων όρθιες, το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 335 λίτρα, νούμερο που δεν εντυπωσιάζει αλλά στην πράξη φαίνεται πολύ μεγαλύτερο λόγω σχήματος.

Οικονομικό στη βενζίνη – ευχάριστο στην οδήγηση

Το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Honda HR-V e:HEV συνδυάζει την πολύ χαμηλή κατανάλωση βενζίνης με τις ζωηρές επιδόσεις και την ηλεκτροκίνητη ησυχία. Το φουλ υβριδικό σύνολο αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες που παρέχουν την κίνηση (ο ένας λειτουργεί ως γεννήτρια), απόδοσης 131 ίππων και 253 Nm ροπής. Το υποστηρικτικό θερμικό μοτέρ 1.5 i-MMD έχει ισχύ 107 ίππους και 131 Nm ροπής και δίνει δύναμη μόνο αν ζητηθεί φουλ γκάζι σε μια πολύ γρήγορη επιτάχυνση (π.χ. προσπέραση). Στις καθημερινές συνθήκες των αστικών διαδρομών, η κίνηση γίνεται με τον ηλεκτροκινητήρα, δηλαδή αθόρυβα και με αρκετή χρήση ρεύματος από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία. Έτσι στην πόλη η κατανάλωση βρίσκεται εύκολα ακόμα και κάτω από τα 5 λτ./100 χλμ., όταν σε μεικτές συνθήκες τα 5,6 λτ./100 χλμ. είναι και πάλι ένα πολύ χαμηλό και εύκολα εφικτό νούμερο, χωρίς ο οδηγός να έχει βάλει «αυγό» στο πεντάλ του γκαζιού. Ταυτόχρονα το HR-V επιταχύνει γοργά όποτε ζητηθεί από τον οδηγό (0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ.) και μόνο τότε ο βενζινοκινητήρας θα ακουστεί.

Παρά το γεγονός ότι το νέο HR-V έχει ένα οικολογικό προφίλ, δεν βάζει στην άκρη το σπορ DNA της Honda. Το πλαίσιο με την αυξημένη ακαμψία, μαζί με το μελετημένο σετάρισμα της ανάρτησης, συνθέτουν ένα πολύ ποιοτικό και ευχάριστο οδηγικά αυτοκίνητο. Ο τρόπος που φιλτράρονται οι ανωμαλίες των δρόμων εντυπωσιάζει, παρά τα φαινομενικά σφιχτά αμορτισέρ. Πίσω ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται ότι υπάρχει ημιάκαμπτος άξονας, αφού δεν παρατηρούνται αναπηδήσεις, κραδασμοί και χτυπήματα. Συν του ότι το νέο HR-V στρίβει με σιγουριά χωρίς να τρομάζει, ακόμα και όταν αρχίσουν τα λάστιχα να «σκούζουν». Στα πολύ θετικά το κατάλληλα σεταρισμένο τιμόνι, όπως και τα φρένα που συνεργάζονται άψογα με την ανάκτηση ενέργειας.

Πλήρως εξοπλισμένο από τη βάση

Το νέο Honda HR-V e:HEV διατίθεται αποκλειστικά με το υβριδικό σύνολο των 1.5 λτ. και σε τρία επίπεδα εξοπλισμού (Elegance, Advance και Advanced Style). Από την πρώτη έκδοση στην τιμή των 36.700 ευρώ δεν του λείπει κάτι, μιας και ενσωματώνει όλα τα σύγχρονα και απαραίτητα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας. Να σημειωθεί ακόμα ότι το μεταλλικό χρώμα δεν χρεώνεται εξτρά και η εγγύηση είναι 5 χρόνια. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν τα εξής: 6 αερόσακοι Αυτόματο φρενάρισμα Προειδοποίηση αλλαγής και διατήρησης λωρίδας Αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας Αυτόματοι προβολείς LED Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες Infotainment με οθόνη 9 ιντσών και πλοήγηση Κάμερα οπισθοπορείας Αισθητήρες στάθμευσης εμπρός/πίσω Αυτόματος κλιματισμός Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.

Get it on Google Play Download on the App Store