Τα αυτοκίνητα της Dacia είναι γνωστά για το κορυφαίο value for money που προσφέρουν, καθώς εστιάζουν σε αυτά που πραγματικά θέλει ένας καταναλωτής από ένα οικονομικό αυτοκίνητο και σε τίποτα περιττό. Φιλοσοφία που ακολουθεί κατά γράμμα και το πιο νέο μοντέλο που προστέθηκε στην γκάμα της, το μικρομεσαίο Crossover Jogger.
Συγκεντρώνει πλεονεκτήματα από πολλές κατηγορίες, όπως είναι το χώρο αποσκευών ενός station wagon, την ευρυχωρία ενός MPV και την εμφάνιση ενός SUV, μαζί με 200 χλστ. απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος. Σχεδιαστικά και ειδικότερα μέχρι τις μεσαίες κολόνες, είναι σχεδόν ίδιο με το Sandero Stepway. Στο μπροστινό μέρος του Jogger ξεχωρίζει η μεγάλη γρίλια της μάρκας, τα φαρδιά φτερά, οι ακροβολισμένοι τροχοί στις γωνίες του αμαξώματος, καθώς και το μυώδες και οριζόντιο καπό. Από τη μέση και πίσω κάνει ένα σκαλοπάτι και προσφέρει περισσότερο ύψος, όπως και πολύ μακρύ μεταξόνιο 2,9 μέτρων, σε ένα αμάξωμα συνολικού μήκους 4.547 χλστ.
Από τη 2η εξοπλιστική έκδοση και πάνω, το νέο Dacia Jogger διατίθεται με αρθρωτές μπάρες οροφής που μπορούν να αλλάξουν θέση με ελάχιστες κινήσεις. Αυτές οι μπάρες μπορούν να μετατραπούν σε σχάρα (μετακινούνται κάθετα) με δυνατότητα μεταφοράς φορτίων έως και 80 κιλών (για ποδήλατα, σκι, μπαγκαζιέρα κ.λπ.).
Το Jogger είναι το μακρύτερο αυτοκίνητο στη γκάμα της Dacia και μπορεί να φιλοξενήσει στο μοντέρνο εσωτερικό του έως 7 επιβάτες σε τρεις σειρές καθισμάτων (2+3+2). Αυτές είναι αμφιθεατρικά τοποθετημένες, έτσι ώστε και οι πιο πίσω επιβάτες να έχουν ορατότητα προς τα εμπρός και να μην αισθάνονται κλειστοφοβικά. Παράλληλα, τα πιο πίσω παράθυρα είναι μεγάλα και ανοίγουν προς τα έξω. Η πρόσβαση στα καθίσματα της 3ης σειράς του νέου Dacia Jogger γίνεται εύκολα, χάρη στο μηχανισμό ανατροπής των καθισμάτων της 2ης σειράς. Στην 5θέσια έκδοση, το πορτ μπαγκάζ φτάνει τα 708 λτ. μέχρι το ύψος των καθισμάτων, στην 7θέσια έκδοση η χωρητικότητα είναι 160 λτ., ή 565 λτ. με τα καθίσματα της 3ης σειράς αναδιπλωμένα.
Το Dacia Jogger βασίζεται σε μια μακρύτερη εκδοχή της πλατφόρμας CMF-B, ενώ τροφοδοτείται με δύο κινητήρες. Πρόκειται για το νέο και πιο ισχυρό 1.0 TCe 110, καθώς και τον γνώριμο διπλού καυσίμου 1.0 TCe 100 LPG. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο αναμένεται να συγκεντρώσει μεγαλύτερο αγοραστικό ενδιαφέρον, λόγω και του χαμηλού κόστους στις μετακινήσεις που εξασφαλίζει το υγραέριο. Η απόδοσή του με το LPG φτάνει τους 100 ίππους και τα 170 Nm ροπής (91 PS και 160 Nm με τη βενζίνη), με 0-100 χλμ./ώρα σε 12,3 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 175 χλμ./ώρα (13,0 δλ. και 172 χλμ./ώρα με βενζίνη). Σύμφωνα με την Dacia, η μεικτή κατανάλωση με LPG είναι 7,6 λ./100 χλμ. με 118 γρ./χλμ. CO2, ή 6,0 λτ./100χλμ. και 135γρ./χλμ. CO2 με βενζίνη. Επίσης, τα δύο ρεζερβουάρ των 40 λτ. για το υγραέριο και το 50 λτ. της βενζίνης εξασφαλίζουν συνολική αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων.
Όσον αφορά τις τιμές, το Jogger 1.0 TCe 100 LPG Comfort κοστίζει από 18.880 ευρώ με τις 5θέσεις και τον εξής βασικό εξοπλισμό: 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ραδιόφωνο με χειριστήρια στο τιμόνι, φώτα Full LED και προβολείς ομίχλης. Το 7θέσιο κοστίζει από 22.280 ευρώ στην έκδοση Comfort, με επιπλέον οθόνη αφής 8 ιντσών, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, αισθητήρες φωτός, αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, δερμάτινη επένδυση τιμονιού και λεβιέ ταχυτήτων και διαφορετικές επενδύσεις.