Τα έχει όλα και συμφέρει το νέο Citroen C3 Aircross Hybrid

  • Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 (25)
  • Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 (41)
  • Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 (29)
  • Citroen-C3-2025-strofi
  • Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 (31)
  • Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 (39)
  • Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 (36)
  • Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 (5)
  • Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 (16)
  • Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 (9)
  • Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 (11)
  • Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 (17)
  • Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 (23)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Citroen-C3-Aircross-1.2-Hybrid-145-25.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Citroen-C3-Aircross-1.2-Hybrid-145-41.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Citroen-C3-Aircross-1.2-Hybrid-145-29.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Citroen-C3-2025-strofi.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Citroen-C3-Aircross-1.2-Hybrid-145-31.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Citroen-C3-Aircross-1.2-Hybrid-145-39.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Citroen-C3-Aircross-1.2-Hybrid-145-36.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Citroen-C3-Aircross-1.2-Hybrid-145-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Citroen-C3-Aircross-1.2-Hybrid-145-16.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Citroen-C3-Aircross-1.2-Hybrid-145-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Citroen-C3-Aircross-1.2-Hybrid-145-11.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Citroen-C3-Aircross-1.2-Hybrid-145-17.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Citroen-C3-Aircross-1.2-Hybrid-145-23.jpg

H Citroen άλλαξε τελείως επίπεδο με το νέο C3 Aircross το οποίο μεγάλωσε σημαντικά, απέκτησε περισσότερους χώρους και σύγχρονης τεχνολογίας υβριδικά μηχανικά σύνολα (και ηλεκτρικό). Παρόλη τη συνολική αναβάθμιση οι τιμές του είναι πολύ προσιτές. Στη βάση της γκάμας τοποθετείται το 1.2 Turbo 100 hp στην πάρα πολύ χαμηλή τιμή των 18.900 ευρώ, ωστόσο όσοι θέλουν υψηλότερη απόδοση με χαμηλότερη κατανάλωση και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων συν περισσότερο εξοπλισμό, θα πάνε απευθείας στο 1.2 Hybrid 145 e-DCS6. Η τιμή του; Από μόνο 24.500 ευρώ με τα πάντα.

Εξοπλισμός C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 e-DCS6 Plus: 6 αερόσακοι, συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και αναγνώρισης σημάτων ορίων ταχύτητας, ψηφιακός πίνακας οργάνων, infotainment με οθόνη αφής 10,25 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, προβολείς LED, εμπρός και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, αυτόματος κλιματισμός, αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, καθίσματα Advanced Comfort, μπάρες οροφής, φιμέ πίσω κρύσταλλα και πάτωμα χώρου αποσκευών δύο επιπέδων.

Φουλ ανέσεων και χώρων

Το νέο Citroen C3 δεν είναι απλά μια εξέλιξη του προγενέστερου μοντέλου, αλλά ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο με ανέσεις μικρομεσαίου SUV, όμως οι τιμές του βρίσκονται στα χαμηλότερα επίπεδα των μικρών SUV. Με μήκος 4.395 χλστ., πλάτος 1.795 χλστ., ύψος 1.663 χλστ. και μεταξόνιο 2.670 χλστ. είναι πολύ μεγαλύτερο από το προγενέστερο C3 (μήκος 4.154 χλστ.), γεγονός που αντικατοπτρίζεται και σε χώρους. Στο πίσω κάθισμα φιλοξενούνται χωρίς πρόβλημα και πιο ψηλοί, καθώς έχουν στη διάθεσή τους πολύ αέρα για τα πόδια και το κεφάλι, ενώ το αρκετό ωφέλιμο πλάτος εξυπηρετεί τη μεταφορά τριών ατόμων. Παράλληλα όλοι οι επιβάτες θα νιώσουν πολύ αναπαυτικά στα μαλακά καθίσματα Citroen Advanced Comfort με την πρόσθετη γέμιση. Μεγάλος είναι και ο χώρος αποσκευών των 460 λίτρων, ο οποίος φτάνει τα 1.600 λτ. εφόσον πέσουν οι πλάτες του πίσω καθίσματος.

Άνεση και Citroen πάνε… πακέτο και στο δρόμο. Η ανάρτηση Citroen Advanced Comfort με το πατενταρισμένο σύστημα υδραυλικών στοπ προοδευτικής απόσβεσης «ισοπεδώνει» τις μύριες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Παρά τη μαλακή του αίσθηση, το C3 Aircross παρουσιάζεται πολύ σταθερό στο δρόμο, ταξιδεύει με χαρακτηριστική άνεση και είναι ευθύβολο. Επίσης, στις στροφές ανταποκρίνεται και στην πιο έντονη πίεση, καθώς οι τροχοί του εξασφαλίζουν αρκετή πρόσφυση και οι αντιδράσεις του εξελίσσονται ομαλά και προβλέψιμα.

Απόδοση και οικονομία ο κινητήρας

Το 48V mild hybrid μηχανικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 145 ίππων ταιριάζει κατάλληλα στο νέο Citroen C3 Aircross, καθώς παρέχει σβελτάδα με χαμηλή κατανάλωση, ενώ το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ενισχύει την άνεση στην οδήγηση. Κύρια πηγή ισχύος αποτελεί ο αναβαθμισμένος 1.2 λτ. 3κύλινδρος turbo κύκλου Miller με τη μέγιστη ισχύ των 136 ίππων και 230 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Έξτρα δύναμη παρέχει το ηλεκτρομοτέρ των 28 ίππων και 55 Nm που είναι ενσωματωμένο στο e-DCS6. Αυτό τροφοδοτείται με ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία 48V ιόντων λιθίου με ονομαστική ενεργειακή χωρητικότητα 0,890 kWh (ωφέλιμη 0,432kWh). Σε χαμηλές ταχύτητες (έως τα 30 χλμ./ώρα) αλλά και σε υψηλότερες όταν το όχημα ρολάρει, ο βενζινοκινητήρας απενεργοποιείται και κινείται 100% ηλεκτρικά (ειδικά όταν είναι εκτός λειτουργίας ο κλιματισμός). Στην πράξη η κατανάλωση μπορεί να πέσει κάτω από τα 7 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες, ενώ με εκπομπές CO2 120 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά. Το ήπια υβριδικό αυτό μηχανικό σύνολο εμφανίζει πολύ καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, ανεβάζει με ευκολία ρυθμό (0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ.) και διατηρεί άνετα ταχύτητες ταξιδιού. Επιλογή χειροκίνητων αλλαγών ταχυτήτων δεν υπάρχει (π.χ. με paddles) ή προφίλ οδήγησης, όμως έξτρα βοήθημα είναι η επιλογή «L» (Low), όπου η ισχύς του κινητήρα είναι υψηλότερη σε μικρότερη ταχύτητα κίνησης (σαν τα «αργά»).

Get it on Google Play Download on the App Store