Υπάρχουν ορισμένα μοντέλα που πραγματικά συγκεντρώνουν πλήθος ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων, προσφέροντας έτσι παραπάνω λόγους απόκτησης στον υποψήφιο αγοραστή τους.
Ένα εξ αυτών, είναι το νέο κι εντυπωσιακό Peugeot 3008, που πέρα από την αρχοντική εμφάνισή του ξεχωρίζει και για την ευρεία γκάμα κινητήρων του. Διαθέσιμο ως βενζίνη, diesel κι ως Plug-In Hybrid, μιας κι η γαλλική εταιρεία είναι σύννομη με την νέα ηλεκτρική τάξη πραγμάτων. Η συγκεκριμένη έκδοση συναρπάζει με τη σημαντική οικονομία καυσίμου που προσφέρει και με τη δύναμή της, καθώς είναι διαθέσιμη με 225 ίππους (4×2), αλλά και με 300 ίππους (αποκλειστικά 4×4).
Ξεκινώντας με την έκδοση των 225 ίππων που είναι διαθέσιμη από το εξοπλιστικό επίπεδο Allure κι έπειτα, αυτή κοστίζει από 46.000 ευρώ (50.500 ευρώ η 4κίνητη έκδοση 300 ίππων). Το σημαντικό όμως είναι πως η λιανική τιμή προ φόρων διαμορφώνεται στα 34.975 ευρώ (38.407 ευρώ με τους 300 ίππους) κι απαλλάσσεται από φόρο εταιρικής χρήσης. Κάτι που δίνει ακόμα ένα επιπρόσθετο κίνητρο απόκτησης, συνδυαστικά με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Εξοπλιστικά τώρα, ότι και να γράψουμε θα είναι λίγο, μιας και το Peugeot 3008 Hybrid των 225 ίππων, σας κάνει να νιώθετε βασιλιάδες αφού προσφέρει τα πάντα όπως:
- 6 αερόσακους
- Αυτόματο φρενάρισμα με νυχτερινή λειτουργία και αναγνώριση πεζού και ποδηλάτη
- Σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης
- Σύστημα προειδοποίησης & διατήρησης λωρίδας
- Αυτόματο διζωνικό κλιματισμό με αεραγωγούς για τα πίσω καθίσματα
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους & αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός / πίσω
- Ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών
- Οθόνη αφής 10 ιντσών
- Αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Cruise Control με Speed limiter με λειτουργία αναγνώρισης ορίου ταχύτητας
- Αυτόματη εναλλαγή μεσαίας – μεγάλης σκάλας
- Αυτόματη λειτουργία προβολέων & υαλοκαθαριστήρων
- Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών
Εμφάνιση που διεγείρει το οπτικό νεύρο!
Το νέο Peugeot 3008 Hybrid διατηρεί την κομψή, τολμηρή και συνάμα πολυτελή σχεδίαση του, όπως την έχουμε γνωρίσει και στις εκδόσεις με μόνο τους θερμικούς κινητήρες. Σαφώς και υπάρχουν τα διακριτικά και καλαίσθητα λογότυπα HYBRID (ή HYBRID4 ανάλογα με την έκδοση) που διαφοροποιούν το plug -in υβριδικό μοντέλο από τα υπόλοιπα. Από εκεί κι έπειτα, το εμπρόσθιο τμήμα του θα σας αιχμαλωτίσει, ειδικά με τα «δόντια του λιονταριού» όπως λέει χαρακτηριστικά η Peugeot τα κάθετα LED φώτα ημέρας, αλλά και με την χωρίς πλαίσιο μάσκα. Αντίστοιχα θα ενθουσιαστείτε και με το πίσω μέρος, όπου εκεί το σκουρόχρωμο κάλυμμα των φωτιστικών σωμάτων τεχνολογίας Full LED διαμορφώνουν την έντονη προσωπικότητα του 3008.
Ποιότητα & ευρυχωρία με plug – in υβριδικές πινελιές
Η premium εικόνα που αποπνέει το Peugeot 3008 όταν το παρατηρείτε εξωτερικά, συνεχίζεται και στο εσωτερικό του. Αυτό συνδυάζει πολυτέλεια, τεχνολογία, αλλά και ευρυχωρία επιβατών! Όλα τα υλικά που απαρτίζουν την καμπίνα είναι πολύ καλής ποιότητας, με αντίστοιχου επιπέδου συναρμογή και φινίρισμα. Ωστόσο, αυτά θα τα παρατηρήσετε αφού ξεπεράσετε τον εντυπωσιασμό που προκαλεί το i-Cockpit. Μάλιστα, στην υβριδική έκφανση του 3008, είναι αναβαθμισμένο παρέχοντας μια απολαυστική και διαισθητική οδηγική εμπειρία σε καθημερινή βάση. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η μεγάλη οθόνη αφής έχουν προσαρμοστεί για πλήρη έλεγχο της υβριδικής εμπειρίας.
Στο κέντρο του ταμπλό, ξεχωρίζει η οθόνη αφής 10 ιντσών, μέσω της οποίας γίνεται ο έλεγχος λειτουργιών όπως του ηχοσυστήματος ή του κλιματισμού, αλλά και των συστημάτων συνδεσιμότητας ή πλοήγησης. Η τελευταία λειτουργία έχει τη δυνατότητα να αποτυπώνει μεταξύ άλλων και την τοποθεσία σταθμών φόρτισης. Επιπρόσθετα ο οδηγός λαμβάνει πληροφόρηση σχετικά με την ενεργειακή ροή του υβριδικού συστήματος, αλλά και τα απαραίτητα στοιχεία κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και συμβατικού καυσίμου. Πέρα από την υπεροχή στην τεχνολογία, το 3008 ξεχωρίζει και σε ότι αφορά των χώρων επιβατών, με τους επιβαίνοντες να νιώθουν σαν άρχοντες, ενώ ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 395 λίτρα.
Ισχυρός Plug-in Hybrid συνδυασμός!
Η επιλογή της γαλλικής εταιρείας να συνδυάσει τον 1.600άρη PureTech βενζίνης με τους 180 ίππους, με έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων (81 kW) είναι εξαιρετική, μιας και κατορθώνει να προσφέρει αστείρευτη συνδυαστική δύναμη 225 ίππων και 360 Nm ροπής, με μέση εργοστασιακή κατανάλωση μόλις 1,4 λτ./100 χλμ. Αντίστοιχα χαμηλές είναι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των 31 – 32 γρ./χλμ. Επιπλέον το Peugeot 3008 HYBRID μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 56 χλμ., με την ενέργεια που προσφέρει η μπαταρία χωρητικότητας 13,2 kWh. Αυτή έχει τοποθετηθεί κάτω από το πίσω κάθισμα, προκειμένου να μην επηρεαστεί η ευρυχωρία, ενώ καλύπτεται με εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ. Η μετάδοση της κίνησης εξασφαλίζεται από το αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, με τη δύναμη να καταλήγει στον εμπρόσθιο άξονα. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, η επιτάχυνση από στάση έως και τα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,7 δλ., με την τελική να σταματάει στα 225 χλμ./ώρα (στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 135 χλμ./ώρα).
Για τους πιο απαιτητικούς υπάρχει η ισχυρότερη τετρακίνητη έκδοση HYBRID4, που ενσωματώνει το εξής δίδυμο: κινητήρα βενζίνης 1.6 PureTech 200 ίππων, μαζί με 2 ηλεκτροκινητήρες. Στον εμπρός άξονα υπάρχει ένας με ισχύ 110 ίππων, με τον πίσω να αγγίζει τα 113 άλογα. Έτσι, η συνδυαστική ισχύς σκαρφαλώνει στους 300 ίππους και η ροπή στα 520 Nm. Σε αυτή τη περίπτωση οι επιδόσεις είναι πιο δυνατές, με τα 100 χλμ./ώρα να τα βλέπουμε στο κοντέρ σε 5,9 δλ, ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 240 χλμ./ώρα. Νούμερα επιδόσεων που θυμίζουν GTi, αλλά με κατανάλωση που κατά WLTP είναι μόλις 1,3 λτ./100 χλμ. και με εκπομπές CO2 μεταξύ 29 & 31 γρ./χλμ. Σε αυτή την περίπτωση, η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση από τη μπαταρία παρέχεται για 59 χλμ.
Άνετη φόρτιση στο σπίτι και στο χώρο εργασίας
Για την ακόμα μεγαλύτερη ευκολία σας το Peugeot 3008 μπορεί να φορτιστεί άνετα και παντού για αυτό και προσφέρεται με δύο τύποι ενσωματωμένων φορτιστών. Στον στάνταρ εξοπλισμό ένας μονοφασικός φορτιστή 3,7 kW και προαιρετικά ένας μονοφασικός φορτιστής 7,4 kW. Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης ανάλογα με τις συνθήκες κυμαίνονται μεταξύ 2 έως 8 ώρες.