Το προσφάτως λανσαρισμένο και ανανεωμένο Suzuki Vitara παρουσιάζεται με φρεσκαρισμένο σχεδιασμό, πληρέστατο εξοπλισμό από την αρχική έκδοση και τιμή που συγκρίνεται με μικρών χάτσμπακ μοντέλων, τα οποία σε ορισμένες περιπτώσεις είναι ακριβότερα. Όσο για την κατηγορία του, το Vitara διαθέτει μία από τις καλύτερες τιμές και εξασφαλίζει άριστο value for money.
Το αρχικό, αλλά πολύ πιο πλούσιο από πριν το facelift Vitara GL εκκινεί από το ποσό των 20.580 ευρώ και μάλιστα με ήπια υβριδικό 1.400άρη turbo κινητήρα, αντί 3κύλινδρο 1.0-1.2 λτ. όπως ισχύει για την πλειοψηφία των B-SUV. Είναι «φορτωμένο» με όλα τα σύγχρονα και απαιτούμενα συστήματα ασφαλείας και ανέσεων, όπως 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, κάμερα παρακολούθησης οδηγού, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας και οθόνη πολυμέσων των 9 ιντσών. Στάνταρ είναι ακόμα η πλοήγηση, το Suzuki Connect για έλεγχο λειτουργιών του αυτοκινήτου από το smartphone, ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών, σύστημα εισόδου και εκκίνησης κινητήρα χωρίς κλειδί, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, air condition, λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων και διάφορα ακόμα.
Το ανανεωμένο Suzuki Vitara εμφανίζει ακόμα πιο off road εμφάνιση ύστερα από τον ανασχεδιασμό του εμπρός μέρους του, όπου ξεχωρίζει η νέα μάσκα σε piano black χρώμα και σχέδιο που παραπέμπει σε bull bar. Στο εσωτερικό του δημοφιλούς ιαπωνικού SUV, κυρίαρχο νέο στοιχείο αποτελεί η μεγαλύτερη οθόνη 9 ιντσών (7 ιντσών πριν) για το χειρισμό του συστήματος πολυμέσων. Υποστηρίζει επίσης συνδεσιμότητα smartphone μέσω USB και Wi-Fi που επιτρέπει στο χρήστη να χρησιμοποιεί μια ποικιλία εφαρμογών μέσω Apple CarPlay και Android Auto. Την ποιότητα αναβαθμίζει σημαντικά το μαλακό υλικό που καλύπτει το πάνω μέρος του ταμπλό, μαζί με τη γεροδεμένη συναρμογή. Ο οδηγός θα βολευτεί γρήγορα, ενώ από πλευράς χώρων βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές (362 λτ.) δεδομένου ότι είναι από τα πιο κόμπακτ σε διαστάσεις B-SUV (μήκος 4.185 χλστ.).
Από τα βασικότερα ατού του Suzuki Vitara, είναι και ο turbo κινητήρας 1.4 Boosterjet Hybrid 48V με την απόδοση των 129 ίππων και τη ροπή των 235 Nm από τις 2.000 σ.α.λ. Το μηχανικό αυτό σύνολο λαμβάνει έξτρα μπουστάρισμα από την ηλεκτρογεννήτρια του 48V Hybrid με την παροχή επιπλέον 14 ίππων και 55 Nm. Χαρακτηριστικό που ενισχύει την άριστη ελαστικότητα του μοτέρ και το τράβηγμα που εμφανίζει από τις πολύ χαμηλές στροφές.
Tο εξηλεκτρισμένο αυτό σύνολο επιταχύνει σε γοργούς ρυθμούς το Vitara (0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ.), ανεβάζει ταχύτητα χωρίς να ζορίζεται καθόλου και έχει πολιτισμένη λειτουργία. Η κατανάλωση σε μεικτές πραγματικές συνθήκες βρίσκεται κάτω από τα 7 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 119 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Πρόσθετα ο οδηγός του Vitara θα εκτιμήσει δεόντως τη φιλικότητα στους χειρισμούς, την πολύ καλή ορατότητα και την σταθερότητα που επιδεικνύει. Συν του ότι τα 175 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος δίνουν τον απαραίτητο αέρα για κίνηση και σε χωματόδρομους.