Το νέο Vitara βρίσκεται για συνεχόμενα έτη ψηλά στην προτίμηση των αγοραστών και στην εκτίμηση του κοινού γενικότερα, αφού πρόκειται για ένα αξιόπιστο και πρακτικό SUV, με off road εμφάνιση και πολύ καλές δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου στις τετρακίνητες εκδόσεις. Σημαντικό ρόλο στην επιτυχημένη εμπορική του σταδιοδρομία έχουν παίξει και οι προσιτές του τιμές, αφού πρόκειται για ένα από τα πιο οικονομικά SUV της αγοράς. Γεγονός που αφορά και το Vitara 1.4 Boosterjet 48V Hybrid 4WD, το οποίο κοστίζει από 25.530 ευρώ στο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού GL+. Δηλαδή προσφέρεται σε τιμή που άλλα ανταγωνιστικά SUV έχουν κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς και μηχανικό σύνολα χαμηλότερης ισχύος.
Το 4κίνητο Vitara είναι ένα SUV «πολυεργαλείο», γιατί ελίσσεται με ευελιξία στην πόλη, κάνει άνετα ταξίδια και είναι φτιαγμένο για να πατάει σε κάθε τερέν. Ο 4κύλινδρος 1.400άρης turbo κινητήρας των 129 ίππων και 235 Nm ροπής λαμβάνει επιπλέον ενίσχυση 14 ίππων και 53 Nm ροπής από την ηλεκτρογεννήτρια. Ο συνδυασμός αυτός εξασφαλίζει πολύ καλό τράβηγμα και ελαστικότητα, άμεση απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού, γρήγορες επιταχύνσεις και χαμηλές απαιτήσεις σε βενζίνη. Ιδιαίτερα αποτελεσματική είναι και η τετρακίνηση Allgrip με τις επιλογές Auto, Sport, Snow και Lock. Μαζί με την απόσταση από το έδαφος των 175 χιλιοστών, ο οδηγός του Vitara 4WD είναι σε θέση να κινηθεί σε διαδρομές που τα 2κίνητα SUV δεν θα μπορέσουν να ακολουθήσουν. Παράλληλα το Vitara είναι φτιαγμένο για να στρίβει με ασφάλεια και στην άσφαλτο, χάρις και στο σφιχτό σετάρισμα των αναρτήσεών του.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.373 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 129/5.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 235/2.000-3.000 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,2 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 190 |
Κατανάλωση* (λτ./100 χλμ.) | 7,7 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 132 |
Βάρος (κιλά) | 1.245 |
*Κατανάλωση δοκιμής |
Η στιβαρότητα της κατασκευής του, γίνεται αντιληπτή και στο εσωτερικό του. Το ταμπλό με το μαλακό πλαστικό στο πάνω μέρος, η κεντρική κονσόλα, τα σκληρά πλαστικά και τα επιμέρους τμήματα εμφανίζουν στο σύνολό τους γεροδεμένη συναρμογή. Παράλληλα ο οδηγός κάθεται βολικά στο αναπαυτικό κάθισμα και απολαμβάνει απρόσκοπτη περιμετρική ορατότητα. Το ίδιο ισχύει και για τους υπόλοιπους επιβάτες, με εκείνους στο πίσω κάθισμα να έχουν στη διάθεσή τους επαρκή χώρο για τα πόδια και μπόλικο ύψος. Αρκετά ικανοποιητικό είναι και το πορτ μπαγκάζ των 362 λίτρων, το οποίο φαίνεται πιο μεγάλο από το νούμερο που ανακοινώνει η Suzuki.
Το ολοκληρωμένο προφίλ του Vitara συμπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο και ο υπερπλήρης εξοπλισμός, από την πρώτη έκδοση GL+. Συγκεκριμένα διαθέτει τα παρακάτω:
- 7 αερόσακους
- Αυτόματο φρενάρισμα
- Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας
- Έλεγχο τυφλών σημείων
- Υποβοήθηση οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας
- Αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων
- Adaptive Cruise Control
- Οθόνη 7 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Αυτόματο κλιματισμό
- Θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός
- Όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις
- Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών