Στην συνεχώς αναπτυσσόμενη κατηγορία των SUV οι επιλογές που έχει να κάνει ο υποψήφιος αγοραστές είναι πάρα πολλές και δεν υπάρχει περίπτωση να μη βρει το αυτοκίνητο που καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες του. Ωστόσο όταν αυτές γίνονται πιο απαιτητικές, τότε αυξάνεται σημαντικά και η τιμή.
Ευτυχώς όμως προσφέρονται κάποια ελάχιστα μοντέλα που παρέχουν τα πάντα, δίχως το κόστος απόκτησής τους να εκτοξεύεται σε δυσθεώρητα ύψη. Μια τέτοια πρόταση η οποία δεν έχει ανταγωνισμό σε τιμή με βάση όλα αυτά που παρέχει, είναι το Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid Allgrip 4WD Auto. Με τέτοια τα χαρακτηριστικά και με φουλ στάνταρ εξοπλισμό πωλείται από 24.070 ευρώ (με το όφελος Hybrid for U).
Από την πρώτη έκδοση GL+ ανήκουν 7 αερόσακοι και τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, αναγνώρισης τυφλού σημείου, προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας και υποβοήθηση οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας. Στάνταρ είναι ακόμα τα εξής: infotainment με οθόνη αφής 7 ιντσών, αυτόματος κλιματισμός, κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, adaptive cruise control, προβολείς LED, ζάντες αλουμινίου, σύστημα Keyless Push Start και όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες.
Την κίνησή του φροντίζει το γνωστό και αποδοτικό turbo 1.400άρι μηχανικό σύνολο, ισχύος 129 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και με ροπή 235 Nm στις 2.000-3.000 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται μέσω του 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με ομαλή λειτουργία, δίχως να παρουσιάζει απότομα σκαλοπάτια ή σκορτσαρίσματα. Σε συνδυασμό με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, ο κινητήρας διαθέτει θετικό τράβηγμα από τις πολύ χαμηλές στροφές, είναι ελαστικός και προσφέρει σβέλτες επιδόσεις στο αυτοκίνητο των 1.270 κιλών. Συγκεκριμένα πετυχαίνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ., η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 190 χλμ./ώρα, η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 6,2 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 140 γρ./χλμ.
Στην οδήγηση το Vitara είναι ευχάριστο, χάρη στον πολύ καλό συνδυασμό του κινητήρα και της ανάρτησης με την σφιχτή ρύθμιση, η οποία ελέγχει αποτελεσματικά τις κινήσεις του αμαξώματος, αν και σε διαδοχικές ανωμαλίες του οδοστρώματος δεν λείπουν οι αναπηδήσεις από τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα. Ο οδηγός του θα το χαρεί και εκτός δρόμου, αφού η αποτελεσματική τετρακίνηση AllGrip και τα 185 χλστ. απόστασης από το έδαφος βοηθούν σε αυτό. Το σύστημα AWD περιλαμβάνει τις επιλογές Auto, Sport, Snow και Lock, καλύπτοντας κάθε τερέν.
Την πολύ καλή συνολικά εικόνα του 4κίνητου και αυτόματου Vitara συμπληρώνει το καλοφτιαγμένο και ευρύχωρο εσωτερικό του. Το ταμπλό καλύπτεται από μαλακό υλικό, ενώ η συναρμογή των επιμέρους επιφανειών είναι στιβαρή. Ο οδηγός θα βρει εύκολα την κατάλληλη θέση και δεν θα εξοικειωθεί γρήγορα με τις θέσεις και λειτουργίες των διαφόρων χειριστηρίων. Οι χώροι των επιβατών είναι αρκετά καλοί για τέσσερα άτομα χωρίς την παραμικρή παραχώρηση, ενώ για τις αποσκευές υπάρχουν 375 λίτρα.