Στους περισσότερους οδηγούς και ειδικά στους υπόλοιπους επιβάτες, αρέσει να έχουν στη διάθεσή τους άπλα χώρων, έτσι ώστε να μην στριμώχνονται και κουράζονται γρήγορα, ειδικά σε ένα ταξίδι. Το ίδιο ισχύει και για το πορτ μπαγκάζ, γιατί όλοι θέλουν να κουβαλάνε πάντα κάτι παραπάνω, όταν για παράδειγμα φεύγουν για διακοπές.
Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που οι ανάγκες είναι αυξημένες και χρειάζονται μεγάλοι χώροι για να μετακινηθούν «αρχοντικά» 5 άτομα (ή έως 7) με όλα τα μπαγκάζια; Τότε τη λύση δίνει το γενναιόδωρο SUV Skoda Kodiaq, το οποίο χωράει όλους και τα πάντα με χαρακτηριστική ευκολία. Παράλληλα πρόκειται για το πιο προσιτό σε τιμή μεσαίο SUV με τέτοιες ανέσεις, αφού κοστίζει από 29.300 ευρώ με τον 1.5 TSI ACT 150 PS. Όσοι πάλι θέλουν δύο ακόμα θέσεις, τότε η επιπλέον χρέωση είναι 950 ευρώ.
Από την πρώτη έκδοση Ambition δεν λείπει κάτι ουσιαστικό από τον εξοπλισμό του και θα καλύψει άπαντες. Συγκεκριμένα διαθέτει 7 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, οθόνη αφής 8 ιντσών, αισθητήρα βροχής και λειτουργίας φώτων, προβολείς ομίχλης, όλο το ηλεκτρικό «πακέτο», 2ζωνικό κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω.
Το επιβλητικό και δυναμικό σχεδιαστικά αμάξωμα του ανανεωμένου Kodiaq με το μήκος των 4,7 μ., κινεί δίχως πρόβλημα ο αποδοτικός 4κύλινδρος turbo κινητήρας των 1.5 λτ. με το σύστημα απενεργοποίησης των δύο βαλβίδων. Η απόδοσή του φτάνει τους 150 ίππους και τα 250 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ., επιταχύνοντας τους 1,6-1,7 τόνους στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ. Η λειτουργία του είναι εξαιρετικά ομαλή, ενώ τραβάει θετικά από τις χαμηλές στροφές και είναι σε θέση να κινήσει σε γοργούς ρυθμούς και εν κινήσει το αυτοκίνητο. Όσοι αναζητούν περισσότερη ευκολία, τότε θα προτιμήσουν το DSG 7 κιβώτιο (από 34.200 ευρώ), αντί του 6τάχυτου χειροκίνητου. Όσον αφορά τη μεικτή κατανάλωση και τις εκπομπές CO2, η Skoda ανακοινώνει 6,6 λτ./100 χλμ. και 149 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Υπό κανονικές συνθήκες και με το DSG κιβώτιο, το Kodiaq «έκαψε» στη δοκιμή 8,2 λίτρα/100 χλμ.
Στην οδήγηση δεν περιμένει κανείς κάτι άλλο από αυτό που δείχνει και αποπνέει το Kodiaq μέσα – έξω. Δηλαδή σιγουριά, ασφάλεια και απλόχερη άνεση. Οι ανεξάρτητες αναρτήσεις σε όλους τους τροχούς απορροφούν πλείστες όσες ανωμαλίες, κάνοντας ευκολότερο το έργο του σασί και της ηχομόνωσης. Παρά τον όγκο του, το Kodiaq στέκεται στο «ύψος» του στις στροφές, με μικρές -αναλογικά με το μέγεθος- κλίσεις. Όσο για τις ευθείες των αυτοκινητόδρομων, είναι… βούτυρο στο ψωμί του.
Στο εσωτερικό και μετά το πρόσφατο φρεσκάρισμα, το μεσαίο SUV της Skoda απέκτησε ποιοτικότερα υλικά και νέα χρώματα στις επενδύσεις. Το ταμπλό καλύπτεται από μαλακό πλαστικό, συν τις ραφές που του χαρίζουν μια πιο premium νότα. Για τους χώρους, τώρα, τι αρνητικό μπορεί να βρει κανείς; Οι τρεις πίσω επιβάτες παίζουν… μπάλα, ενώ οι εξτρά συν δύο αναδιπλούμενες θέσεις προορίζονται κυρίως για παιδιά. Όσο για το πορτμπαγκάζ, είναι κατάλληλο για μετακομίσεις. Ξεκινάει από το απίστευτο νούμερο των 835 λίτρων (μεγαλώνει και άλλο με το πίσω συρόμενο κάθισμα) και φτάνει έως τα 2.065 λτ. με διπλωμένες πλάτες των πίσω καθισμάτων.