SUV με 24.500 ευρώ σε βγάζει από τις Συμπληγάδες Πέτρες

  • Citroen-C3-Aircross-side
  • Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 (44)
  • Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 (42)
  • Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 (29)
  • Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 (32)
  • Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 (31)
  • Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 (5)
  • Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 (13)
  • Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 (9)
  • Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 (18)
  • Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 (17)
  • Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 (24)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Citroen-C3-Aircross-side-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Citroen-C3-Aircross-1.2-Hybrid-145-44.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Citroen-C3-Aircross-1.2-Hybrid-145-42.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Citroen-C3-Aircross-1.2-Hybrid-145-29.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Citroen-C3-Aircross-1.2-Hybrid-145-32.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Citroen-C3-Aircross-1.2-Hybrid-145-31.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Citroen-C3-Aircross-1.2-Hybrid-145-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Citroen-C3-Aircross-1.2-Hybrid-145-13.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Citroen-C3-Aircross-1.2-Hybrid-145-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Citroen-C3-Aircross-1.2-Hybrid-145-18.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Citroen-C3-Aircross-1.2-Hybrid-145-17.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Citroen-C3-Aircross-1.2-Hybrid-145-24.jpg

Ο αγοραστής ενός καινούργιου αυτοκινήτου και ειδικά όταν δεν έχει μεγάλο διαθέσιμο απόθεμα χρημάτων, έρχεται αντιμέτωπος με πολύ μεγάλα εμπόδια από πολλές πλευρές. Αυτά καθιστούν δύσκολη την επίτευξη του σκοπού του, δηλαδή την απόκτηση ενός σύγχρονου μοντέλου με όλα τα σύγχρονα κομφόρ και τις τεχνολογίες. Λύση σε όλα αυτά τα προβλήματα δίνει η Citroen με το νέο C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 e-DCS6 Plus, το οποίο προσφέρει πολλά στην προσιτή τιμή των 24.500 ευρώ.

Νέο Citroen C3 Aircross από 18.900 ευρώ

Το νέο C3 Aircross προσφέρεται στην εισαγωγική έκδοση 1.2 Turbo 100 hp You! στην πάρα πολύ χαμηλή τιμή των 18.900 ευρώ, απευθυνόμενο σε όσους θέλουν ένα ευρύχωρο και άνετο κόμπακτ SUV, με τα βασικά και απαραίτητα. Το ήπια υβριδικό και αυτόματο 1.2 Hybrid 145 e-DCS6 εκκινεί από τις 24.500 ευρώ στο δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού Plus, δίχως ελλείψεις στον εξοπλισμό του. Πιο αναλυτικά περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων ορίων ταχύτητας, ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνη αφής πολυμέσων 10,25 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω. Στάνταρ είναι ακόμα οι προβολείς LED, εμπρός & πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, αυτόματος κλιματισμός, αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, καθίσματα Advanced Comfort με πρόσθετη γέμιση, μπάρες οροφής, σκούρα πίσω παράθυρα και διπλό πάτωμα χώρου αποσκευών.

Με κορυφαίες ανέσεις

Η Citroen με το νέο C3 Aircross προσφέρει ανέσεις και χώρους μικρομεσαίου SUV, αλλά σε τιμές μικρού SUV. Από πλευράς διαστάσεων γεφυρώνει ιδανικά το κενό μεταξύ των πιο μικρών Β-SUV και των C-SUV, διαθέτοντας μήκος 4.395 χλστ., πλάτος 1.795 χλστ., ύψος 1.663 χλστ. και μεταξόνιο 2.670 χλστ. Παράλληλα έχει επιβλητικό ανάστημα που γεμίζει το οπτικό πεδίο, ενώ το SUV παρουσιαστικό του τονίζουν το ψηλό και οριζόντιο καπό, τα 200 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος, τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά και τα ασημί διακοσμητικά στους προφυλακτήρες. Το εσωτερικό του δεν αλλάζει από πλευράς σχεδιασμού και επιλογής υλικών με του μικρότερου C3, όπου το οριζόντιας διάταξης ταμπλό χωρίζεται σε τρία επίπεδα. Τα σκληρά πλαστικά ικανοποιούν και διαθέτουν γεροδεμένη συναρμογή, ενώ ευχάριστο στοιχείο αποτελεί το ύφασμα στο ταμπλό και στα υποβραχιόνια των θυρών. Όλα τα καθίσματα Citroen Advanced Comfort με την «παχιά» και μαλακή γέμιση είναι πάρα πολύ αναπαυτικά και αγκαλιάζουν τα σώματα των επιβατών. Το πιο ψηλά τοποθετημένο πίσω κάθισμα κάνει τους επιβάτες να νιώθουν ακόμα πιο άνετα, μαζί με τον μπόλικο αέρα για τα πόδια, το ύψος και το διαθέσιμο πλάτος. Μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 460 λίτρων που φτάνει έως τα 1.600 λίτρα με πεσμένες τις πίσω πλάτες.

Γαλλική ανάρτηση για… ελληνικούς δρόμους

Τα γαλλικά αυτοκίνητα έχουν ισχυρή παράδοση στον τομέα της άνεσης και ειδικά η Citroen είναι κορυφή στον εν λόγω τομέα. Υδροπνευματικές αναρτήσεις δεν υφίσταται εδώ και πολλά χρόνια, όμως η Citroen έχει εξελίξει την ανάρτηση Citroen Advanced Comfort με το πατενταρισμένο σύστημα υδραυλικών στοπ προοδευτικής απόσβεσης, το οποίο καταφέρνει και «ισοπεδώνει» τις μύριες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Παρά τη μαλακή του αίσθηση, το νέο C3 Aircross εμφανίζεται πολύ σταθερό στο δρόμο ανεξαρτήτως διαδρομών. Στις στροφές ανταποκρίνεται με επιτυχία στην πιο έντονη πίεση που ξεφεύγει από το οικογενειακό του προφίλ, καθώς οι τροχοί του εξασφαλίζουν αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και οι αντιδράσεις του εξελίσσονται ομαλά και ελεγχόμενα. Το μόνο που ενδέχεται να ξενίσει είναι η ελαφριά αίσθηση του τιμονιού, όμως από την άλλη πλευρά κάνει πιο εύκολους τους ελιγμούς.

Αποδοτικός «εξηλεκτρισμένος» κινητήρας

Η συγκεκριμένη έκδοση του νέου Citroen C3 Aircross εφοδιάζεται με το 48V mild hybrid μηχανικό σύνολο των 145 συνδυαστικών ίππων. Αν και ήπια υβριδικό, δίνει τη δυνατότητα 100% ηλεκτρικής κίνησης σε χαμηλές ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση στο αστικό περιβάλλον κίνησης. Το μοτέρ αυτό συνθέτουν ο 1.200άρης turbo 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας κύκλου Miller των 136 ίππων και 230 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ., μαζί με το ηλεκτρομοτέρ των 28 ίππων και 55 Nm που είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο 6άρι σασμάν διπλού συμπλέκτη. e-DCS6. Ρεύμα δίνει η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία 48V ιόντων λιθίου με ονομαστική ενεργειακή χωρητικότητα 0,890 kWh (ωφέλιμη 0,432kWh). Στην πράξη ο κινητήρας αυτός παρουσιάζει πολύ καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, διατηρεί εύκολα ταχύτητες ταξιδιού και ανεβάζει με προθυμία ρυθμό, επιταχύνοντας στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ. Η μεικτή κατανάλωση μπορεί να πέσει κάτω από τα 7 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 120 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Get it on Google Play Download on the App Store