Η πλειοψηφία των οδηγών λατρεύει να βρίσκεται πίσω από το τιμόνι ενός σπορ και ντιζαϊνάτου αυτοκινήτου. Λογικό μιας και ένα μοντέλο με τέτοια χαρακτηριστικά τονώνει τη χαρά της οδήγησης, αλλά και την αυτοπεποίθηση του οδηγού. Βέβαια αρκετοί θα νομίζετε πως για την απόκτηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου θα απαιτείται μια περιουσία.
Όμως τα πράγματα δεν είναι πάντα όπως τα έχουμε στο μυαλό μας, κάτι που το αποδεικνύει περίτρανα η Ford με την περίπτωση του δυναμικού compact SUV της, του Puma. Το δημοφιλές «αιλουροειδές» προσφέρεται σε πολύ καλή τιμή για τον εξοπλισμό που ενσωματώνει και πιο συγκεκριμένα:
- 6 αερόσακους
- Σύστημα αυτόνομης πέδησης
- Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
- Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
- Αυτόματα φώτα
- Αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας
- Αυτόματο κλιματισμό
- Όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες
- Αυτόματους υαλοκαθαριστήρες
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες
- Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
- Προβολείς ομίχλης
- Πίσω φώτα LED
- Ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών
- Οθόνη αφής 8 ιντσών
Κινούμενο κομψοτέχνημα!
Δεν χωράει διαπραγμάτευση το γεγονός πως το Ford Puma είναι από τα πλέον εμφανίσιμα μικρά SUV που μπορεί να αποκτήσει κανείς την παρούσα χρονική στιγμή. Ο Γιώργος Σαριδάκης, Director, Interior and Exterior Design της Ford Europe, έκανε το θαύμα του και δημιούργησε ένα πολύ δυναμικό αυτοκίνητο μήκους 4.186 χλστ. που συνδυάζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και μοναδικές καμπύλες. Η σπορ υπόστασή του Puma ενισχύεται από την κλίση της οροφής στο πίσω μέρος του αμαξώματος, ενώ άξια προσοχής είναι και τα όμορφα φωτιστικά σώματα, τόσο εμπρός, όσο και πίσω.
Δεν θα σας λείψει τίποτα!
Η πληρότητα που προσφέρει η καμπίνα του Ford Puma είναι κάτι ξεκάθαρο από την πρώτη επαφή μαζί της. Επιπρόσθετα απαρτίζεται από ποιοτικά υλικά, με τη συναρμογή να είναι στιβαρή και να σε πείθει πως θα την απολαμβάνετε για πολλά χρόνια. Το ταμπλό ξεχωρίζει με τα μαλακά πλαστικά του, ενώ το βλέμμα σας θα κεντρίσει η οθόνη αφής των 8 ιντσών για το infotainment. Η σύγχρονη τεχνολογική υπόσταση του αυτοκινήτου ενισχύεται κι από τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο 12,3 ιντσών. Σε επίπεδο χώρων τέσσερις επιβάτες θα βολευτούν χωρίς παραχωρήσεις, με το πορτ μπαγκάζ να αγγίζει τα 456 λίτρα, εκ των οποίων τα 80 λίτρα είναι αδιάβροχα, διαθέτουν τάπα αποστράγγισης και αποτελούν μέρος του MegaBox.
Ο EcoBoost κάνει θαύματα
To όμορφο και δυναμικό Ford Puma στην αρχική του έκδοση κινείται από το δυνατό και ραφιναρισμένο 1.000άρη EcoBoost, συνδυασμένο με ήπια υβριδική τεχνολογία. Η απόδοσή του αγγίζει τους 125 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και η ροπή τα 170 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. (200 Nm με overboost). Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 9,8 δλ. και η τελική φτάνει τα 191 χλμ./ώρα. Παρά τις σβέλτες επιδόσεις, η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η Ford δεν ξεπερνάει τα 5,3 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 τα 121 γρ./χλμ. Ωστόσο και σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα (6,7 λίτρα/100 χλμ.).
Μιλάει στην καρδιά του οδηγού
Όπως όλα τα αυτοκίνητα της Ford έτσι και το Puma δεν ξεφεύγει από τον κανόνα και είναι ένα άκρως οδηγοκεντρικό SUV. Το πάτημά του εμπνέει σιγουριά σε κάθε είδους διαδρομή, όντας ασφαλές ακόμα και στο όριο. Το πλαίσιο είναι στιβαρό, η αίσθηση από το τιμόνι, τα φρένα, αλλά και από το κιβώτιο ταχυτήτων είναι εξαιρετική, ενώ η ρύθμιση της σφιχτής ανάρτησης αφήνουν τον οδηγό να πιέσει άφοβα σε κάθε είδους καμπή! Στον εξοπλισμό ανήκουν ακόμα οι επιλέξιμες λειτουργίες οδήγησης Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail. Αυτές αλλάζουν την αίσθηση στο πεντάλ του γκαζιού και στο τιμόνι, ενώ ταυτόχρονα αλλάζει το φόντο του ψηφιακού πίνακα οργάνων.