SUV με 21.280 ευρώ για απροβλημάτιστη συμβίωση

Με τα SUV να έχουν ξεπεράσει το 54% του μεριδίου της αγοράς των καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελλάδα και οι προτάσεις να είναι πάρα πολλές, λογικό και επόμενο είναι οι καταναλωτές να μπερδεύονται. Πιο ψηλά σε ζήτηση βρίσκονται τα μικρά SUV, αφού πωλούνται σε πιο βατές τιμές και εξυπηρετούν πολλαπλές ανάγκες μετακινήσεων, τόσο στην πόλη, όσο και σε ταξίδια φορτωμένα.

Ανάμεσα σε αυτά υπάρχουν και best value for money μοντέλα, τα οποία αξίζουν τα χρήματά τους μέχρι τελευταίου ευρώ, ενώ προσφέρονται σε πιο χαμηλές τιμές από ανταγωνιστές. Ένα τέτοιο προνομιούχο μικρό SUV είναι το νέο Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet 129 hp Hybrid GL+, στην τιμή των 21.280 ευρώ. Να σημειωθεί ότι η βασική έκδοση GL κοστίζει από 19.330 ευρώ, όμως τα 1.950 ευρώ επιπλέον καλύπτονται από τον υπερπλούσιο εξοπλισμό.

Συγκεκριμένα το Vitara 1.4 Boosterjet 129 hp Hybrid GL+ διαθέτει τα εξής:

  • 7 αερόσακους
  • Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος
  • Σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας
  • Σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου
  • Σύστημα υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας
  • Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας
  • Οθόνη αφής 7 ιντσών
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες
  • Αυτόματο κλιματισμό
  • Θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός
  • Ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες
  • Προβολείς LED και προβολείς ομίχλης
  • Adaptive cruise control
  • Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών

Το δημοφιλές Vitara με τον 1.400άρη turbo κινητήρα και το 48V Hybrid σύστημα, συνδυάζει σβελτάδα, ραφιναρισμένα χαρακτηριστικά και λογικές απαιτήσεις σε καύσιμο. Οι 129 ίπποι και τα 235 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. λαμβάνουν έξτρα μπουστάρισμα από τους 14 ίππους και τα 53 Nm ροπής της ηλεκτρογεννήτριας ISG (Integrated Starter Generator). Το σύστημα με την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου 48V προσθέτει επιπλέον δύναμη στο θερμικό μοτέρ, βελτιώνοντας έτσι το τράβηγμα από τις πολύ χαμηλές στροφές. Το Vitara επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. φτάνει τα 190 χλμ./ώρα τελικής, οι εκπομπές CO2 είναι 121-125 γρ./χλμ. (0-80 ευρώ τέλη κυκλοφορίας) και η πραγματική κατανάλωση είναι 7 λτ./100 χλμ.

Το 2κίνητο Vitara με τα 185 χιλιοστά από το έδαφος δεν διαφέρει στην οδήγηση από ένα κλασικό χάτσμπακ, χάρη και στη σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεών του. Αυτές ελέγχουν αποτελεσματικά τις κινήσεις του αμαξώματος σε ευθείες και στροφές, ακόμα και σε σβέλτους ρυθμούς. Από την άλλη πλευρά σε έντονες κυρίως ανωμαλίες των δρόμων η απόσβεση είναι εξίσου σφιχτή, όπως και σε κακοτράχαλες διαδρομές εκτός ασφάλτου.

Το Vitara με το μαζεμένο σε διαστάσεις αμάξωμα των 4.175 χλστ. μήκους, είναι κατάλληλο και για τις καθημερινές αστικές διαδρομές, αφού είναι ελάχιστα μεγαλύτερο από ένα μικρό 5θυρο. Παράλληλα, η ψηλή θέση οδήγησης και οι αρκετές γυάλινες επιφάνειες ευνοούν την ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. Αν και κόμπακτ, το μικρό ιαπωνικό SUV θα χωρέσει εύκολα μια τετραμελή παρέα ή οικογένεια. Για τις αποσκευές, τα 375 λίτρα επαρκούν και αξιοποιούνται πλήρως από το τετραγωνισμένο σχήμα και το μεγάλο άνοιγμα. Τέλος, όσον αφορά την ποιότητα, αυτή ενισχύεται από την ύπαρξη του μαλακού υλικού στο ταμπλό με τη στιβαρή συναρμογή των υπολοίπων επιμέρους τμημάτων.

Get it on Google Play Download on the App Store