Το ποσό των έως 20.000 ευρώ αποτελεί «ταβάνι» για μια μεγάλη μερίδα αγοραστών που ψάχνουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Ωστόσο, λόγω των ανατιμήσεων ορισμένοι θα πρέπει είτε να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα ή να κοιτάξουν για κάποιο άλλο πιο οικονομικό μοντέλο, ή να κάνουν παραχωρήσεις σε επίπεδο εξοπλισμού.
Αυτοί που δεν προτίθενται να κάνουν παραχωρήσεις και αναζητούν ένα ολοκληρωμένο σε κάθε επίπεδο SUV, τότε το ανανεωμένο Hyundai Kona 1.0 T-GDi 120 PS Premium στην τιμή των 19.590 ευρώ, αποτελεί μια ιδανική επιλογή. Το πρώτο στοιχείο που εντυπωσιάζει είναι ο πλουσιότατος στάνταρ εξοπλισμός του, τόσο σε μέσα ασφαλείας όσο και ανέσεων. Πιο αναλυτικά περιλαμβάνει 6 αερόσακους, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, προειδοποίησης αλλαγής και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, φώτα LED, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αυτόματο κλιματισμό, οθόνη αφής 8 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας και ζάντες αλουμινίου.
Εκτός από όλο το πακέτο εξοπλισμού, το Kona διακρίνεται για τον ευφάνταστο σχεδιασμό του εξωτερικά. Το αμάξωμα των 4,2 μέτρων μήκους ξεχωρίζει για τις πολλές ανάγλυφες επιφάνειές του, το μυώδες εμπρός άκρο με τη μεγάλη μάσκα και αεραγωγό και τα διπλά φωτιστικά σώματα. Την εκτός δρόμου εμφάνισή του τονίζουν τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά τμήματα και οι διακοσμητικές ασημί ποδιές στους προφυλακτήρες.
Μοντέρνα είναι η εικόνα και στο εσωτερικό του, όπου τα σκληρά πλαστικά είναι συμπαγή και μοιάζουν λες και είναι πακτωμένα στο αμάξωμα. Ο οδηγός κάθεται αναπαυτικά και έχει εύκολο έλεγχο όλων των χειριστηρίων, ενώ οι διάφορες θήκες ευνοούν την πρακτικότητα. Στον τομέα των χώρων, η καμπίνα του Kona είναι σε θέση να εξυπηρετήσει χωρίς παραχωρήσεις τέσσερα ενήλικα άτομα, με τα 374 λίτρα του πορτ μπαγκάζ να ικανοποιούν.
Στην οδήγηση αμέσως εκτιμάται η στιβαρότητα που αποπνέει, η ευελιξία και ο ισορροπημένος συνδυασμός με τον 1.000άρη turbo κινητήρα. Το μηχανικό αυτό σύνολο με την ισχύ των 120 ίππων και τη ροπή των 172 Nm στις 1.500 σ.α.λ. εμφανίζει πολιτισμένη λειτουργία, θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και ανεβάζει εύκολα στροφές σε κάθε πάτημα του δεξιού πεντάλ. Οι επιταχύνσεις που παρέχει στο αμάξωμα των 1.237 κιλών είναι σβέλτες, με 0-100 χλμ./ώρα σε 11,5 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 181 χλμ./ώρα. Σε συνδυασμό με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,8 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ. Μαζί με την σχετικά σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων, το Kona στρίβει με μικρές κλίσεις στις στροφές, δεν χάνει πρόσφυση, πατάει πολύ καλά σε κάθε διαδρομή και περνά από τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων χωρίς να ενοχλεί.