Όσοι από εσάς αναγκαστήκατε να αφήσετε το σπορ αυτοκίνητό σας προς χάρη ενός μεγαλύτερου -και κατά πάσα πιθανότητα SUV- για να καλύψετε τις ανάγκες μετακίνησης της οικογένειάς σας, είμαστε σίγουροι ότι αρχικά τουλάχιστον θα χρειάστηκε ένα διάστημα προσαρμογής στα νέα δεδομένα.
Αν όμως σας λέγαμε ότι υπάρχει ένα μοντέλο στη δημοφιλή κατηγορία των SUV, που πραγματικά αξίζει κάθε ευρώ σας, μιας και θα σας προσφέρει τον δυναμισμό που θέλετε, συνδυαστικά με πολύ καλές επιδόσεις και πλήθος νέας τεχνολογίας πάνω του, θα νιώθατε καλύτερα; Ο λόγος για το ολοκαίνουργιο Hyundai Tucson, που πέρασε αισίως στην 4η γενιά του, με την οποία η μάρκα θέλει και έχει όλα τα φόντα για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του C-SUV της.
Ξεκινώντας από τις τιμές πώλησής του, στην πρώτη έκδοση Exclusive με τον κινητήρα βενζίνης των 1.6 λίτρων με τους 150 ίππους, το Tucson ξεκινά από τα 24.990 ευρώ! Με αυτά τα χρήματα ο κάτοχος απολαμβάνει: 7 αερόσακους, συστήματα αυτόνομης πέδησης, προειδοποίησης εκτροπής λωρίδας και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αισθητήρα βροχής, αυτόματη λειτουργία προβολέων, κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης και οθόνη αφής 8 ιντσών. Όλα τα μηχανικά σύνολα βενζίνης 1.6 λτ. με 150 και 180 ίππους (από 26.590 ευρώ) και ο diesel 1.6 λτ. των 136 ίππων με στάνταρ το 7DCT ενσωματώνουν υβριδική τεχνολογία 48V. Το κορυφαίο Tucson προσφέρεται ως full hybrid με κινητήρα 1.6 λτ., με ισχύ 230 ίππων.
Εμφάνιση δυναμίτης!
«Sensuous Sportiness»! Έτσι ονομάζεται η νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας, με το Tucson να είναι το πρώτο μοντέλο που την ενσωματώνει. Σε καμία των περιπτώσεων δεν πρόκειται να περάσει απαρατήρητο, μιας και διαθέτει ένα εξαιρετικά εμφατικό παρουσιαστικό, συνδυαστικά με πληθωρικές διαστάσεις. Το μήκος του αγγίζει τα 4.500 χλστ. (+20 χλστ. από το προγενέστερο), το πλάτος τα 1.865 χλστ. (+15 χλστ.), το ύψος τα 1.650 χλστ. (+5 χλστ.) και το μεταξόνιο τα 2.680 χλστ. (+10 χλστ.).
Στο εμπρός μέρος του κυριαρχούν τα παραμετρικά κρυφά φώτα (Parametric Hidden Lights). Αυτά όταν είναι σβηστά, κάνουν το μπροστινό μέρος να φαίνεται σαν να έχει μια μεγάλη ενιαία μάσκα, χωρίς να γίνονται ορατά τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας, που ενσωματώνονται στη μάσκα. Όταν ανάβουν, τότε μαγνητίζουν τα βλέμματα και προκαλούν εντυπωσιασμό. Ασυνήθιστα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα με το μεγάλο πλάτος και τις κρυφές παραμετρικές λεπτομέρειές τους να συνεχίζουν τη λογική του σχεδιασμού. Επιπρόσθετα, το Tucson είναι το πρώτο μοντέλο της Hyundai που διαθέτει κρυμμένο τον πίσω υαλοκαθαριστήρα, κάτω από την αεροτομή στο τελείωμα της οροφής.
Εσωτερικό: Βρίθει ποιότητας και τεχνολογίας!
Μοναδικής αισθητικής είναι και το εσωτερικό του νέου SUV της Hyundai, αποτυπώνοντας ξεκάθαρα την νέα εποχή στην οποία έχει περάσει η μάρκα. Έτσι λοιπόν οδηγός κι επιβάτες στην καμπίνα του Tucson απολαμβάνουν ποιότητα, τεχνολογία κι ευρυχωρία, ένα τρίπτυχο, που συνδυάζεται άψογα με την άφθονη πολυτέλεια. Στο μεγαλύτερο μέρος του εσωτερικού γίνεται χρήση μαλακού πλαστικού, με τα υλικά μεταξύ τους να εναρμονίζονται με κορυφαία συναρμογή. Οι ψηφιακές οθόνες για τον πίνακα οργάνων, αλλά και το infotainment, μαζί με τα άμεσα στο πάτημα πλήκτρα αφής στην κονσόλα αποτελούν ορισμένα κύρια σημεία αναφοράς, όπως και οι κρυφοί αεραγωγοί. Πέντε επιβάτες θα νιώσουν πως βρίσκονται στο σαλόνι του σπιτιού τους, ενώ για τις αποσκευές είναι διαθέσιμος ο χώρος αποσκευών των 577 λίτρων.
Οδοστρωτήρας στο δρόμο
Με όποιο μοτέρ κι αν επιλέξετε το νέο Tucson, το σίγουρο είναι ότι θα απολαύσετε μια εξαιρετική οδική συμπεριφορά η οποία αρχικά εμπνέει εμπιστοσύνη. Η ανεξάρτητη ανάρτηση κάνει εξαιρετική δουλειά αφήνοντας εκτός ότι μπορεί να ενοχλήσει τους επιβάτες, εξασφαλίζοντας παράλληλα την απαιτούμενη πρόσφυση όταν ξεκινήσουν οι καμπές. Το ταξίδι στην εθνική οδό είναι απόλαυση, με τα χιλιόμετρα να «καταπίνονται» με χαρακτηριστική άνεση.
Η ποιότητα κύλισης θα σας ενθουσιάσει, όπως και η ηχομόνωση. Από εκεί κι έπειτα το Tucson δεν θα αντιμετωπίσει και το παραμικρό πρόβλημα, όταν θα θελήσετε να στρίψετε. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μικρές και οι τάσεις υποστροφής με πιεσμένο το γκάζι μέσα στην στροφή «σβήνουν» ομαλά από το ESP. Το τιμόνι παρέχει την απαιτούμενη αίσθηση και τα φρένα επιβραδύνουν δυνατά το αμάξωμα των 1,5 τόνων.