Η δημοφιλής και συνεχώς αναπτυσσόμενη κατηγορία των SUV απαρτίζεται από πάρα πολλά μοντέλα, τα οποία είναι σε θέση να καλύψουν μια ευρεία γκάμα αγοραστών. Από πολύ οικονομικά αυτοκίνητα που κοστίζουν λίγο πιο πάνω από 12.000 ευρώ, έως πανάκριβα πολυτελείας για όσους έχουν καταθέσεις εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ.
Στη βάση τοποθετούνται τα ελάχιστα μίνι SUV, απευθυνόμενα σε όσους θέλουν ένα μικρών διαστάσεων πρακτικό και υπερυψωμένο αυτοκίνητο, με χαμηλής κατανάλωσης κινητήρα, για να κινούνται πολύ άνετα στη πόλη. Ωστόσο διατίθενται και τετρακίνητα για να πηγαίνουν σε βουνά, θάλασσες και γενικότερα πέρα από τα αυστηρά όρια της ασφάλτου. Το Fiat Panda City Cross 0.9 85 HP TwinAir 4×4 αποτελεί μια προσιτή πρόταση μίνι τετρακίνητου SUV, με τιμή εκκίνησης τις 15.900 ευρώ (με την τρέχουσα προσφορά των 1.670 ευρώ.
Εξωτερικά το Panda City Cross (διατίθεται και 4×2 1.0 Hybrid 70 HP από 13.200 ευρώ), διαφοροποιείται σημαντικά από το City Life ή το Sport. Την εκτός δρόμου περιβολή του τονίζουν οι διαφορετικού σχεδιασμού προφυλακτήρες με τις ασημί ποδιές και τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά τμήματα περιμετρικά του αμαξώματος. Στον στάνταρ εξοπλισμό του ανήκουν ακόμα 6 αερόσακοι, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, στιλιζαρισμένες ζάντες (ατσάλινες) 15 ιντσών, φώτα ομίχλης και οθόνη αφής 7 ιντσών. Το ακόμα πιο «σκληροτράχηλο» Panda Cross (από 17.300 ευρώ), διαθέτει επιπλέον πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, δερμάτινο τιμόνι, κάθισμα οδηγού με ρύθμιση σε ύψος, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες και περισσότερα διακοσμητικά εξωτερικά και στο εσωτερικό.
Την κίνηση του Panda 4×4 αναλαμβάνει το 2κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο TwinAir, των 85 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και με ροπή 145 Nm στις 1.900 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 12,7 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 164 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, η μεικτή κατανάλωση είναι 6,9 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 156 γρ./χλμ. (109,2 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
To Panda 4×4 πέρα από την άριστη ευελιξία στην πόλη και την πρόσθετη πρόσφυση που παρέχει η τετρακίνηση σε πιο γλιστερά οδοστρώματα, είναι και αρκετά ικανό εκτός δρόμου. Σε αυτό συμβάλλουν οι μικρές του διαστάσεις, οι κοντοί πρόβολοι (γωνία εισόδου 24 μοίρες, ράμπας 21 μοίρες και εξόδου 34 μοίρες) και φυσικά η επιλεκτική τετρακίνηση (Torque on Demand), που κατανέμει ομοιόμορφα και αναλογικά την ισχύ στους δύο άξονες. Πρόσθετα, μέσω του περιστροφικού επιλογέα Drive Mode στην κονσόλα, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τα προγράμματα Auto για αυτόματη κατανομή ροπής, Off-Road όπου η τετρακίνηση είναι μόνιμα ενεργοποιημένη μεταφέροντας ισχύ στους τροχούς με την καλύτερη πρόσφυση χάρη στο ELD (Electronic Locking Differential – Ηλεκτρονικό Κλείδωμα Διαφορικού) και Gravity Control (σύστημα ελέγχου κατάβασης).