Η Suzuki έχει ισχυρή παράδοση στην τετρακίνηση χρόνια τώρα, με την οποία εφοδιάζει πολλά οχήματά της, διαφόρων μεγεθών. Στην παρούσα γκάμα της το μοναδικό μοντέλο χωρίς 4WD είναι το Swace, όμως τα Ignis, Swift, Vitara, S-Cross, Jimny και Across προσφέρονται με κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Μεταξύ αυτών, μια πολύ ολοκληρωμένη πρόταση που εντάσσεται στα δημοφιλή μικρομεσαία SUV, είναι το S-Cross. Ειδικά το 1.4 BoosterJet 48V Hybrid Allgrip συμφέρει πολύ, καθώς πωλείται στη χαμηλότερη τιμή της κατηγορίας του. Συγκεκριμένα εκκινεί από το ποσό των 27.330 ευρώ, ενώ από την πρώτη εξοπλιστική έκδοση GL+ διαθέτει τα πάντα.
Καταρχήν, εφοδιάζεται με όλο το πακέτο ασφαλείας: 7 αερόσακους, και τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, αναγνώρισης τυφλού σημείου, υποβοήθηση οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας και αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας. Στάνταρ είναι ακόμα το infotainment με οθόνη 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & πίσω, φώτα LED, αισθητήρες φωτός και βροχής, adaptive cruise control, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, 2ζωνικός κλιματισμός και ζάντες αλουμινίου. Τόσο πολύ εξοπλισμός, μαζί με 4κίνηση και σε αυτά τα λεφτά, δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο.
Κινητήριος δύναμη είναι το γνωστό και αποδοτικό 4κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο BoosterJet των 1.4 λτ., ισχύος 129 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και με 235 Nm ροπής στις 2.000-3.000 σ.α.λ. Συνεργάζεται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, όπου ο μικρός ηλεκτροκινητήρας των 14 ίππων και 53 Nm ροπής ενισχύει το θερμικό μοτέρ στην εκκίνηση και στις επιταχύνσεις εν κινήσει. Ο οδηγός σε κάθε περίπτωση απολαμβάνει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, ραφιναρισμένη λειτουργία και γραμμικότητα. Ταυτόχρονα ο κινητήρας αυτός εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ.), με πολύ λογική κατανάλωση (7,6 λτ./100 στη δοκιμή) και εκπομπές CO2 132 γρ./χλμ. (84,48 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Κινούμενο στην άσφαλτο, το 4κίνητο S-Cross εμφανίζεται πολύ σταθερό σε κάθε διαδρομή, ενώ οι επιβάτες παραμένουν ξεκούραστοι, χάρη στην απορροφητική ανάρτηση και την προσεγμένη ηχομόνωση. Εντυπωσιακό είναι το πάτημα του SUV της Suzuki στο χώμα, αφού η ανάρτηση καταφέρνει και ισοπεδώνει πέτρες, κακοτράχαλα εδάφη και λοιπές ανωμαλίες. Το σύστημα αυτόματης τετρακίνησης AllGrip λειτουργεί πολύ αποτελεσματικά και αποτελείται από κεντρικό ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη. Επιπλέον, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μέσω του περιστροφικού διακόπτη τις λειτουργίες Auto, Sport, Snow και Lock, ανάλογα την περίσταση.
Το πολλαπλών δυνατοτήτων S-Cross δεν «παραμελεί» και τον οικογενειακό του προσανατολισμό, καθώς είναι σε θέση να καλύψει χωρίς παραχωρήσεις τις μεταφορικές ανάγκες τεσσάρων ατόμων μαζί με τις αποσκευές τους (430 λίτρα). Παράλληλα, το εσωτερικό του είναι καλοφτιαγμένο, διαθέτει αρκετές θήκες και όπως αναφέρουμε παραπάνω, φέρει ένα υπερπλήρες πακέτο εξοπλισμού.