Το να πεις σήμερα σε κάποιον ότι μπορεί να αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο με τετρακίνηση και υβριδική τεχνολογία με λίγο πιο πάνω από 15.000 ευρώ, είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν θα σε πιστέψει. Σίγουρα όχι άδικα, αφού λόγω της συνεχόμενης ανόδου των τιμών, το προαναφερθέν ποσό αφορά δικίνητα μοντέλα και όχι SUV.
Ωστόσο, υπάρχει η εξαίρεση του κανόνα και αφορά το δημοφιλές Suzuki Ignis 4×4, το οποίο στις 15.130 ευρώ αποτελεί το πιο οικονομικό τετρακίνητο της αγοράς. Η ύπαρξη της μετάδοσης κίνησης σε όλους τους τροχούς και η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, δεν είναι χρήσιμες μόνο εκτός δρόμου, αλλά και εντός αστικού αστού. Όπως για παράδειγμα σε μια χιονόπτωση ή ένα ολισθηρό οδόστρωμα (στεγνό ή βρεγμένο).
Στο μίνι Suzuki, το Allgrip μόλις ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός τροχούς, τότε αυτομάτως μεταφέρει ροπή στον πίσω άξονα μέσω ενός συνεκτικού συμπλέκτη. Μια διαδικασία που γίνεται άμεσα, ενώ σε συνδυασμό με το σύστημα ελεγχόμενης κατάβασης, τους κοντούς προβόλους και τα 180 χλστ. απόστασης από το έδαφος, το Ignis 4×4 μπορεί εύκολα να κινηθεί εκεί που άλλα οχήματα θα κολλήσουν.
Ανεξαρτήτως έκδοσης, κινητήριος δύναμη αποτελεί ο 1.200άρης 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός Dualjet, των 83 ίππων και 107 Nm ροπής. Με τη συνδρομή του ήπιου υβριδικού συστήματος 12V, βελτιώνεται η απόκριση και το τράβηγμα. Σε απόλυτους αριθμούς, το βάρους 910 κιλών ultra compact SUV επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,8 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα σταματά στα 165 χλμ./ώρα. Επίσης, η Suzuki ανακοινώνει κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 121 γρ./χλμ. Μεγάλο ατού του Ignis αποτελεί επίσης, η κορυφαία του ευελιξία και η μεγάλη ευκολία στους χειρισμούς, χάρη στο μικρό μήκος των 3,7 μ. και την υπερυψωμένη θέση οδήγησης.
Αν και πρόκειται για ένα μίνι αυτοκίνητο, το εσωτερικό του είναι προσεγμένο σε κατασκευή. Το πολύ εντυπωσιακό είναι η μεγάλη άνεση σε χώρους, αφού στο πίσω κάθισμα ο αέρας για τα πόδια είναι αντίστοιχος με πολύ μεγαλύτερων αυτοκινήτων. Αρκετό είναι και το πορτ μπαγκάζ των 227 λίτρων. Από τη δεύτερη έκδοση GL+ και άνω περιλαμβάνεται και το πολύ πρακτικό συρόμενο πίσω κάθισμα.
Αναφορικά με τον εξοπλισμό, το αρχικό Ignis GL των 15.130 ευρώ εφοδιάζεται με 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, air condition, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, αυτόματη λειτουργία φώτων, προβολείς LED, φώτα ομίχλης, ράδιο CD MP3, Bluetooth κ.λπ. Στο GL+ με 1.340 ευρώ παραπάνω προστίθενται τα συστήματα αυτόνομης πέδησης και προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, οθόνη αφής 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας και ζάντες αλουμινίου.