Το κόστος των καυσίμων είναι ένα έξοδο που «καίει» καθημερινά χιλιάδες οδηγούς, οι οποίοι ξοδεύουν όλο και περισσότερα ευρώ για να καλύψουν τις όποιες καθημερινές τους μετακινήσεις. Οπότε όσοι θέλουν να αποκτήσουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο, θα κοιτάξουν να έχει χαμηλές απαιτήσεις σε καύσιμο. Εάν παράλληλα πρόκειται για υβριδικό SUV και σε προσιτή τιμή, τότε το δέλεαρ είναι ακόμα μεγαλύτερο.
Γεγονός που ισχύει για το νέο Hyundai Kona Hybrid, καθώς παρέχει όλα τα παραπάνω απαιτούμενα και πολλά ακόμα. Το μοντέρνο σχεδιαστικά μικρό SUV με τα αξιόλογα συνολικά χαρακτηριστικά, πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από τις 25.090 ευρώ. Ο εξοπλισμός είναι πληρέστατος από την πρώτη έκδοση Premium και περιλαμβάνει τα εξής: 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, σύστημα διατήρησης λωρίδας, αυτόματο κλιματισμό, δερμάτινη επένδυση τιμονιού και επιλογέα ταχυτήτων, αυτόματη λειτουργία φώτων, κάμερα οπισθοπορείας, οθόνη αφής 8 ιντσών και ζάντες αλουμινίου.
Το Full Hybrid σύστημα του Hyundai Kona Hybrid αποτελείται από ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.6 λίτρων 105 ίππων και 147 Nm ροπής, ένα ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 43,5 PS και 170 Nm ροπής και την μπαταρία των 1,56 kW. Συνδυαστικά, φτάνουν στους εμπρός τροχούς 141 άλογα και 265 Nm μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 6 ταχυτήτων. Το τελευταίο συμβάλλει στην ποιοτική λειτουργία του συστήματος και στην ευκολία των χειρισμών. Από πλευράς επιδόσεων, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,3 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 161 χλμ./ώρα. Ωστόσο, πιο σημαντική είναι σίγουρα η χαμηλή κατανάλωση δοκιμής των 5,9 λτ./100 χλμ., που πέφτει εύκολα χαμηλότερα, ακόμα και 1 λτ./100 χλμ. με λίγο πιο χαλαρή οδήγηση. Επίσης, με εκπομπές CO2 μεταξύ 114-122 γρ./χλμ., δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.
Εκτός από τις λιγοστές «ορέξεις» του σε καύσιμο, το Kona Hybrid ξεχωρίζει και για την πολύ ισορροπημένη οδική του συμπεριφορά. Να σημειωθεί ότι πίσω δεν έχει ημιάκαμπτο άξονα όπως στα άλλα δικίνητα Kona, αλλά πολλαπλούς συνδέσμους. Αυτομάτως τα χαρακτηριστικά απόσβεσης και διαχείρισης ανωμαλιών βελτιστοποιούνται, ενώ το ίδιο συμβαίνει με τη συμπεριφορά του πίσω μέρους υπό πίεση.
Το εσωτερικό δεν διαφέρει από αυτό των αμιγώς βενζινοκίνητων Kona και είναι σύγχρονο σχεδιαστικά. Σε επίπεδο κατασκευής, τα σκληρά πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί διαθέτουν εξαιρετική συναρμολόγηση που αποτρέπει εμφάνιση τριγμών και με καλό φινίρισμα. Όσον αφορά τους χώρους, τέσσερα άτομα θα βολευτούν χωρίς παραχωρήσεις, ενώ αν συμπτυχτούν λίγο θα χωρέσει και πέμπτος. Για τις αποσκευές τα 374 λίτρα επαρκούν για μια τετραμελή οικογένεια, αν και το πάτωμα παρουσιάζεται αρκετά ρηχό.