Το νέο Ford Kuga έχει λανσαριστεί εδώ και λίγους μήνες στην Ελλάδα και θέτει νέα δεδομένα στην κατηγορία των μεσαίων SUV όπου ανήκει, αλλά και σε σύγκριση με μικρομεσαία SUV που είναι κοντά σε διαστάσεις και γενικότερα χαρακτηριστικά. Την γκάμα ανοίγει το Kuga 1.5 EcoBoost 150 PS στις 33.799 ευρώ και πιο πάνω βρίσκεται το πιο συμφέρον 1.5 EcoBoost 186 PS 8AT στις 34.078 ευρώ. Το 2.5 Duratec FHEV 180 PS εκκινεί από τις 37.837 ευρώ και είναι με διαφορά το οικονομικότερο full hybrid D-SUV, ενώ στοιχίζει λιγότερα λεφτά και από C-SUV χωρίς να είναι φουλ υβριδικά.
Η συνδυαστική ισχύς των 180 ίππων προέρχεται από το θερμικό κινητήρα κύκλου Atkinson των 2.5 λίτρων ισχύος 152 ίππων, τον ηλεκτροκινητήρα και τη γεννήτρια των 125 ίππων και 230 Nm. Η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία χωρητικότητας 1,1 kWh παρέχει την ηλεκτρική ενέργεια και εξασφαλίζει αρκετή κίνηση δίχως την ανάγκη βενζίνης, όχι μόνο σε ήπιους ρυθμούς αλλά και σε πιο γρήγορες ταχύτητες. Η Ford αναφέρει αυτονομία έως 900 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ των 54 λίτρων και έως 64% ηλεκτρική κίνηση στην πόλη, κάτι που είναι εφικτό και σε πραγματικές συνθήκες. Σε αστική χρήση η κατανάλωση πέφτει κάτω από τα 5 λτ./100 χλμ., όταν σε μεικτές συνθήκες βρίσκεται στα 6 λτ./100 χλμ.
Το CVT κιβώτιο ταχυτήτων εξασφαλίζει ομαλότητα και χαμηλό θόρυβο σε συνθήκες ταξιδιού και το υβριδικό σύνολο εξασφαλίζει άμεση παροχή ισχύος και γρήγορες επιταχύνσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ.) και εν κινήσει. Παράλληλα, ο χρήστης του Kuga νιώθει ασφάλεια, σιγουριά, άνεση και στιβαρότητα, όπου και να κινηθεί. Το στιβαρό πλαίσιο και οι ιδανικά ρυθμισμένες αναρτήσεις είναι τόσο καλά ταιριασμένα μεταξύ τους, που δίνουν την αίσθηση μιας συμπαγούς κατασκευής, χωρίς ταυτόχρονα να είναι αποστειρωμένο από το δρόμο.
Εκτός από μεγάλη οικονομία σε κατανάλωση βενζίνης, ο οδηγός (και οι υπόλοιποι επιβάτες) απολαμβάνουν τις ανέσεις που παρέχει απλόχερα το νέο Ford Kuga Hybrid. Στο πίσω τμήμα της καμπίνας ο αέρας για τα πόδια φτάνει και περισσεύει για τους ψηλούς, ενώ αρκετό είναι το ωφέλιμο πλάτος και ύψος. Πολύ πρακτικό είναι το πίσω κάθισμα που σύρεται κατά 150 χλστ. Το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα από 412 έως 553 λτ., ή 1.534 λτ. με πεσμένα τα πίσω καθίσματα. Πολύ καλές κριτικές αποσπά το εσωτερικό του νέου Ford Kuga και σε ποιότητα κατασκευής, τόσο σε υλικά, όσο σε συναρμογή και φινίρισμα. Στα σημεία αναφοράς ανήκουν ακόμα ο διαμορφώσιμος πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών και η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής των 13,2 ιντσών με το εύχρηστο μενού.
Την πληρότητα που εμφανίζει το νέο Ford Kuga FHEV συμπληρώνει και ο πλούσιος εξοπλισμός που διαθέτει από την αρχική έκδοση Titanium. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας, επιτήρηση τυφλών σημείων, κάμερα 360 μοιρών, αυτόματο σύστημα στάθμευσης, οθόνη αφής 13 ιντσών, πλοήγηση, ψηφιακό καντράν 12,3 ιντσών, διζωνικό κλιματισμό, ασύρματη φόρτιση κινητού, Keyless entry, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών κ.α.