Σε πλεονεκτική τιμή το VW T-Cross

Η γκάμα της Volkswagen «σφύζει» από SUV τα οποία είναι σε θέση να ικανοποιήσουν την όποια ανάγκη των πελατών. Ειδικά στα πιο δημοφιλή B-SUV ο αγοραστής έχει να επιλέξει μεταξύ τριών διαφορετικών μοντέλων, όπως είναι το τύπου κουπέ SUV Taigo, το πιο κόμπακτ και πρακτικό T-Cross και το ανώτερο σε χαρακτηριστικά T-Roc που είναι πιο κοντά στα μικρομεσαία SUV.

Το VW T-Cross προσφέρει ένα ιδανικό συνδυασμό ευελιξίας – χώρων – τιμής, αφού συγκριτικά με ένα μικρό χάτσμπακ μοντέλο είναι πολύ πιο πρακτικό, καλύπτει με περισσότερη ευκολία τις μεταφορικές ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας και η τιμή του είναι το ίδιο βατή για το ευρύ αγοραστικό κοινό. Για παράδειγμα το αρχικό T-Cross 1.0 TSI 95 PS Essential πωλείται από 19.980 ευρώ και στον εξοπλισμό του ανήκουν όλα τα σύγχρονα «καλούδια». Μεταξύ αυτών είναι infotainment με έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, ψηφιακός πίνακας οργάνων με έγχρωμη οθόνη 8 ιντσών, αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, 7 αερόσακοι, προβολείς LED & πίσω φώτα τεχνολογίας LED, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, μηχανικός κλιματισμός, όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις και ψηφιακές υπηρεσίες Volkswagen Connect.

Στην αμέσως επόμενη έκδοση Life διατίθεται με τιμή εκκίνησης 22.780 ευρώ, όταν το αντίστοιχο Polo πωλείται από 22.950 ευρώ. Επιπλέον του T-Cross Essential τοποθετούνται ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, περιμετρικός φωτισμός με Welcome Light, ράγες οροφής, αναδιπλούμενη πλάτη καθίσματος συνοδηγού, δερμάτινο τιμόνι, εμπρός καθίσματα ρυθμιζόμενα σε ύψος, θήκες στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, κεντρικό υποβραχιόνιο, υφασμάτινα πατάκια, USB και πίσω, ασύρματη σύνδεση με Apple CarPlay & Android Auto, αισθητήρες στάθμευσης και εμπρός και κάμερα οπισθοπορείας.

Το T-Cross με μήκος 4.127 χλστ. είναι το πιο μικρό SUV της Volkswagen, παρόλα αυτά είναι πολύ ευρύχωρο. Όλες οι διαστάσεις του (πλάτος 1.760 χλστ., ύψος 1.573 χλστ. και μεταξόνιο 2.551 χλστ.) έχουν αξιοποιηθεί στο έπακρο, ενώ σημαντικό ρόλο ως προς την πρακτικότητα παίζει το συρόμενο πίσω κάθισμα. Ανάλογα τη θέση του η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ διαμορφώνεται από 385 έως 455 λίτρα και φτάνει έως τα 1.281 λίτρα με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα. Με το κάθισμα τραβηγμένο πίσω χωρούν και πιο ψηλά άτομα χωρίς να βρίσκουν τα πόδια τους στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων. Μετά την ανανέωση που δέχτηκε το T-Cross αναβαθμίστηκε και σε ποιότητα μέσω της χρήσης μαλακού υλικού στο ταμπλό (σκληρό πριν), από τη βάση του παρμπρίζ έως και το μεσαίο του τμήμα. Μαζί με τη γεροδεμένη του συναρμογή δείχνει πιο στιβαρό και προσεγμένο, ενώ ο οδηγός δεν έρχεται αντιμέτωπος με κάποιο πρόβλημα εργονομίας αφού όλα είναι σωστά τακτοποιημένα.

Αντίστοιχα πολύ καλές κριτικές αποσπά το VW T-Cross και οδηγικά, καθώς το στιβαρό πλαίσιο και οι κατάλληλα σεταρισμένες αναρτήσεις εξασφαλίζουν άνετες και ασφαλείς μετακινήσεις, μαζί με χαμηλό θόρυβο κύλισης που κάλλιστα θα μπορούσε να ανήκει σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Οι αναρτήσεις απορροφούν με αποτελεσματικό τρόπο τις ανωμαλίες των δρόμων και σε συνδυασμό με τα 180 χλστ. απόστασης από το έδαφος επιτρέπουν light εξορμήσεις σε χωματόδρομους. Στο ύψος των περιστάσεων στέκει και ο εγνωσμένης αξίας τρικύλινδρος τούρμπο κινητήρας 1.0 TSI. Σίγουρα οι 95 ίπποι και τα 175 Nm ροπής στις 1.600-3.500 σ.α.λ. μαζί με το χειροκίνητο κιβώτιο των 5 σχέσεων δεν ενθουσιάζουν, όμως το μοτέρ είναι επαρκέστατο για το αμάξωμα των 1.267 κιλών. Το τράβηγμα είναι καλό από το χαμηλό φάσμα στροφών, όμως στις πιο υψηλές στροφές δείχνει ότι δεν έχει άλλη δύναμη, ενώ και σε ανηφορικούς αυτοκινητόδρομους θα χρειαστεί κατέβασμα ταχύτητας για να διατηρήσει ρυθμό. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,2 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα, με μια μέση κατανάλωση 7,0 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες και εκπομπές CO2 126 γρ./χλμ. (80,64 ευρώ τα τέλη κυκλοφορίας).

Get it on Google Play Download on the App Store