Σαν ψέμα είναι η τιμή του νέου Opel Mokka

Το ανανεωμένο Opel Mokka έχει λανσαριστεί εδώ και λίγους μήνες με πολλές αναβαθμίσεις που αφορούν τον σχεδιασμό, την τεχνολογία και τους κινητήρες, όμως οι τιμές που πωλείται είναι χαμηλότερες από πριν. Ειδικά με τον κινητήρα αμιγώς βενζίνης 1.2 Turbo 136 hp είναι εξαιρετικά προσιτό, ενώ και με το υβριδικό σύνολο μαζί με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 1.2 Hybrid 145 hp eDCT6, παραμένει άκρως ανταγωνιστικό για τα δεδομένα των νέων μικρών SUV.

Η εισαγωγική τιμή των μόλις 19.900 ευρώ που προσφέρεται το Mokka στην αρχική του έκδοση φαντάζει σαν ψέμα, αφού στην πραγματικότητα στοιχίζει περισσότερα χρήματα. Άλλωστε η εν λόγω τιμή ισχύει με την τρέχουσα προσφορά, αφού στον τιμοκατάλογο ξεκινά από τις 22.400 ευρώ. Αντίστοιχα και στο δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού Edition με την τιμή προσφοράς των 20.900 ευρώ είναι πάμφθηνο για όλα αυτά που προσφέρει (από 23.400 ευρώ στον τιμοκατάλογο), ενώ το 1.2 Hybrid 145 hp eDCT6 στην τιμή των 24.650 ευρώ (με την έκπτωση των 1.000 ευρώ) είναι και πάλι πολύ συμφέρον για B-SUV αυτής της απόδοσης, εξοπλισμού (από το Edition και άνω), με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και δυνατότητα 100% κίνησης.

Αναφορικά με το βασικό εξοπλισμό του Mokka 1.2T 136 hp των 19.900 ευρώ ανήκουν τα εξής: 6 αερόσακοι, αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων ορίων ταχύτητας, οθόνη οδηγού 10 ιντσών, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 10 ιντσών, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, αισθητήρες φωτός και βροχής, ηλεκτρονικός μονοζωνικός κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, τιμόνι με δέρμα και φώτα ECO LED. Tο Mokka Edition εξοπλίζεται επιπλέον με δίχρωμες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών Diamond cut με ελαστικά διαστάσεων 215/60 και μαύρη οροφή.

Ο 1.2 λτ. turbo τρικύλινδρος κινητήρας αμιγώς βενζίνης αποδίδει μέγιστη ισχύ 136 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και επιτυγχάνει γρήγορες επιδόσεις με 0-100 χλμ./ώρα σε 8,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 208 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Opel, η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,6 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 127 γρ./χλμ. (81 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Οι οδηγοί που θέλουν μεγαλύτερη απόδοση με χαμηλότερη κατανάλωση και αυτόματο σασμάν, τότε θα επιλέξουν το υβριδικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 145 ίππων. Ο 1.200άρης turbo κινητήρας δέχεται έξτρα μπουστάρισμα από το ηλεκτρικό μοτέρ των 28 ίππων και 55 Nm που είναι ενσωματωμένο στο eDCT6. Τροφοδοτείται με ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 0,432kWh χωρητικότητας (ονομαστική 0,9 kWh) και παρέχει 100% ηλεκτρική κίνηση σε ήπια φορτία. Εξασφαλίζει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,2 δλ., με κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακή) και εκπομπές CO2 108 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).

Το νέο Opel Mokka κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις και με τον πολύ μοντέρνο και σπορτίφ εξωτερικό του σχεδιασμό. Το εσωτερικό του είναι πιο σύγχρονο με τις στάνταρ δύο οθόνες, ενώ η κατασκευή του είναι προσεγμένη τόσο σε υλικά (μαλακά τμήματα στο ταμπλό), όσο σε συναρμογή και φινίρισμα. Το κόμπακτ σε διαστάσεις αμάξωμα των 4.150 χλστ. μήκους ικανοποιεί σε χώρους για επιβάτες και αποσκευές (350 λίτρα), ενώ λόγω του ότι είναι μικρότερο από άλλα SUV κερδίζει σε ευελιξία.

Get it on Google Play Download on the App Store