Ρεσιτάλ τιμής-κατανάλωσης-απόδοσης το MG ZS Max Hybrid+

  • MG ZS MAX Hybrid+ Andros (32)
  • MG ZS MAX Hybrid+ Andros (9)
  • MG ZS MAX Hybrid+ Andros (28)
  • MG ZS MAX Hybrid+ Andros (24)
  • MG ZS MAX Hybrid+ Andros (16)
  • MG ZS Max Hybrid+ (21)
  • MG ZS Max Hybrid+ (33)
  • MG ZS Max Hybrid+ (32)
  • MG ZS Max Hybrid+ (27)
  • MG ZS Max Hybrid+ (30)
  • MG ZS Max Hybrid+ (18)
  • MG ZS Max Hybrid+ (36)
  • MG ZS Max Hybrid+ (26)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/MG-ZS-MAX-Hybrid-Andros-32.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/MG-ZS-MAX-Hybrid-Andros-9.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/MG-ZS-MAX-Hybrid-Andros-28.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/MG-ZS-MAX-Hybrid-Andros-24.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/MG-ZS-MAX-Hybrid-Andros-16.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-21.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-33.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-32.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-27.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-30.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-18.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-36.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/01/MG-ZS-Max-Hybrid-26.jpg

Η MG έκανε την κίνηση ματ στα SUV με το λανσάρισμα του νέου ZS Max Hybrid+, το οποίο βρέθηκε γρήγορα στις κορυφαίες θέσεις των πωλήσεων των C-SUV, «εκτοπίζοντας» ισχυρά και καθιερωμένα ονόματα. Παράλληλα, ενισχύθηκε περεταίρω με την παρουσία του ακόμα πιο οικονομικού σε τιμή αμιγώς βενζίνης ZS Max 1.5 GDI 115 hp (από 20.950 ευρώ), αν και το υβριδικό είναι αυτό που αναμενόμενα θέλει ο περισσότερος κόσμος.

Εξάλλου με τιμή που ξεκινά από τις 23.550 ευρώ, συνδυαστική ισχύ που φτάνει τους 197 ίππους, δυνατότητα 100% ηλεκτρικής κίνησης, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και κατανάλωση που σε αστικούς ρυθμούς πέφτει κάτω από 4 λτ./100 χλμ., δεν υφίσταται άλλο μικρομεσαίο ή και μικρό SUV. Φθηνότερα σίγουρα υπάρχουν, αλλά όχι με αυτά τα χαρακτηριστικά. Από την εισαγωγική έκδοση εξοπλισμού Excite περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, επόπτευση τυφλού σημείου, ειδοποίηση διασταυρούμενης πίσω κυκλοφορίας, οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών με πλοήγηση, οθόνη οδηγού 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, αυτόματο κλιματισμό, κ.λπ. Συν το ότι υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα, ενώ κάθε νέο ZS Max συνοδεύεται με εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών ή 150.000 χλμ. (όποιο συμβεί πρώτο) μαζί με 7 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.

Το νέο MG ZS Max παρουσιάζεται πλήρως αναβαθμισμένο συγκριτικά με το προγενέστερο και μικρότερο ZS, γεγονός που γίνεται άμεσα ορατό εξωτερικά. Εκτός από το ότι μεγάλωσε αισθητά (μήκος 4.430 χλστ., πλάτος 1.818 χλστ., ύψος 1.635 χλστ. και μεταξόνιο 2.610 χλστ.) έγινε πιο εμφανίσιμο και δείχνει πιο ακριβό από όσο στην πραγματικότητα κοστίζει. Αντίστοιχα και το εσωτερικό του είναι πλήρως εκσυγχρονισμένο και κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις με το κομψό του στιλ και την προσεγμένη ποιότητα. Οι ψηφιακές οθόνες του πίνακα οργάνων και του συστήματος πολυμέσων ενσωματώνονται αρμονικά στο ταμπλό και δεν δείχνουν σαν ξένο κομμάτι που προεξέχει από το υπόλοιπο σύνολο. Η MG έχει δώσει βαρύτητα και στην κατασκευή του εσωτερικού μέσω της χρήσης μαλακών υλικών σε πολλές επιφάνειες, με πολύ καλό φινίρισμα και συναρμογή. Στα θετικά της καμπίνας του νέου MG ZS Max Hybrid+ ανήκουν και οι χώροι που παρέχει, αφού όλοι οι επιβάτες χωράνε άνετα όπου και να κάτσουν, ενώ το πορτ μπαγκάζ των 443 λίτρων είναι αρκετό για τις μεταφορικές τους ανάγκες.

Τις ανέσεις που απολαμβάνουν οι φιλοξενούμενοι του MG ZS Max Hybrid+ ενισχύει και η «απορροφητική» του ανάρτηση. Είναι πιο σφιχτή από του παλαιότερου ZS, όμως περνά από τις μύριες ανωμαλίες του οδοστρώματος με πιο στιβαρό τρόπο, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει ασφαλή οδική συμπεριφορά για να κοντρολάρει τη μέγιστη συνδυαστική απόδοση των 197 ίππων και των 465 Nm ροπής. Το άκουσμα αυτής της ισχύος παλαιότερα σήμαινε αυξημένες ανάγκες σε αμόλυβδη, όμως το εξελιγμένο υβριδικό του σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να πετυχαίνει καταναλώσεις χαμηλότερες από μίνι μοντέλων με τα μισά άλογα. Ο 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.5 λτ. κύκλου Atkinson των 102 PS και 128 Nm συνδυάζεται αρμονικά με το δυνατό ηλεκτρομοτέρ των 136 ίππων και 250 Nm, το οποίο τροφοδοτεί με ρεύμα η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh.

Σε πιο ήπιους ρυθμούς η κατανάλωση πέφτει εύκολα κάτω από τα 4 λτ./100 χλμ., ενώ σε μεικτή χρήση με πιο γεμάτο γκάζι βρίσκεται κάτω από τα 6 λτ./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο. Με την μπαταρία φορτισμένη η ώθηση που δίνει το Max Hybrid+ σύνολο θυμίζει αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ενώ με λίγη προσοχή στο «πάτε-άσε» γκάζι για την επαναφόρτιση της μπαταρίας, διανύει αρκετές αποστάσεις με 100% ηλεκτρική ενέργεια και δίχως να χρειάζεται φόρτιση από εξωτερική πηγή. Με πλήρη επιτάχυνση φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ., ενώ και οι ρεπρίζ που πετυχαίνει είναι πολύ γρήγορες.

Get it on Google Play Download on the App Store