Οι κορυφαίες σε εξοπλισμό εκδόσεις των αυτοκινήτων είναι σε πολλές περιπτώσεις ασύμφορες για τους πελάτες, λόγω των υψηλών τιμών τους. Όλοι θέλουν το νέο τους αμάξι να είναι υπερπλήρες σε στοιχεία ανέσεων, ασφαλείας και διάφορα ακόμα αξεσουάρ, όμως τελικά καταλήγουν σε πιο βασικά μοντέλα.
Στην περίπτωση του Kia Stonic GT Line με τον κινητήρα 1.0 T-GDi 100 PS δεν ισχύει κάτι τέτοιο, αφού παρουσιάζεται προσιτό προς το ευρύ κοινό. Προσφέρεται στην τιμή των 22.840 ευρώ, δηλαδή κοντά με τις βασικές εκδόσεις μικρών χάτσμπακ αυτοκινήτων. Όσο για τον πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό του ανήκουν τα εξής: 6 αερόσακοι • Αυτόματο φρενάρισμα • Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας • Αυτόματη εναλλαγή από μεγάλα φώτα σε μεσαία • Αισθητήρες φώτων • Full LED φώτα εμπρός • Οθόνη αφής 8 ιντσών με σύνδεση Android Auto ή Apple CarPlay • Αυτόματος κλιματισμός • Κάμερα οπισθοπορείας • Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός – πίσω • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες • Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Επίσης, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε τα 7 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης και τα 5 έτη δωρεάν service, που ισχύουν για όλα σχεδόν τα Kia.
Το Kia Stonic GT Line διαθέτει και πιο σπορτίφ εμφάνιση που το διαφοροποιεί από τις υπόλοιπες εκδόσεις του, τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό. Στο εμπρός τμήμα του διακρίνεται ο διαφορετικός προφυλακτήρας με τη μεγάλη εισαγωγή αέρα, τους πρόσθετους αεραγωγούς κάτω από τη δυναμική μάσκα GT Line και την προστατευτική ποδιά με τους ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης LED. Στο πλάι το δυναμικό του προφίλ τονίζουν οι αποκλειστικής σχεδίασης ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών. Πίσω έχει πιο σπορ προφυλακτήρα με ασημί διαχύτη και διακοσμητικά στοιχεία που παραπέμπουν σε διπλές απολήξεις εξάτμισης.
Ξεχωριστά στοιχεία συναντώνται και στο θάλαμο των επιβατών του Kia Stonic GT Line. Αυτά εστιάζονται στην επένδυση του ταμπλό με όψη ανθρακονήματος, στο τιμόνι D-Cut με διάτρητο δέρμα και σήμα GT Line και τα καθίσματα σε μαύρο, ανάγλυφο ύφασμα και συνθετικό δέρμα με λευκές εμφανείς ραφές. Στο κέντρο του ταμπλό είναι τοποθετημένο το εύχρηστο σύστημα πολυμέσων με την οθόνη των 8 ιντσών, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι πληρέστατος σε ενδείξεις και κομψός. Όσον αφορά την κατασκευή του, τα σκληρά πλαστικά είναι συμπαγή και πολύ καλά συναρμολογημένα. Επίσης, το μικρότερο σε διαστάσεις SUV της Kia (μήκος 4.140 χιλιοστά), χωράει εύκολα τέσσερα άτομα και προσφέρει επαρκές πορτ μπαγκάζ 352 λίτρων.
Το Stonic GT Line με την σπορτίφ όψη, είναι και ευχάριστο στην οδήγηση. Οι αναρτήσεις είναι όσο σφιχτές χρειάζεται για να παρέχουν πολύ καλή σταθερότητα στο αμάξωμα, δίχως οι επιβάτες να ταλαιπωρούνται όταν το αυτοκίνητο περνά από ανωμαλίες των δρόμων. Συνολικά μεταφέρει στον οδηγό μια στιβαρή αίσθηση, συν του ότι είναι πολύ εύκολο στους χειρισμούς και ευέλικτο στο αστικό περιβάλλον. Πολύ ταιριαστός στο Stonic είναι και ο 1.000άρης turbo κινητήρας με την απόδοση των 100 ίππων στις 4.500-6.000 σ.α.λ. και τη ροπή των 172 Nm στις 1.500-4.000 σ.α.λ. Το μοτέρ αυτό εμφανίζει πολύ ραφιναρισμένη λειτουργία, απαλλαγμένη από ανεπιθύμητους θορύβους και δονήσεις. Οι σβέλτες επιταχύνσεις που εξασφαλίζει (0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ.) δίνουν την αίσθηση ότι είναι πάνω από 100 άλογα, ενώ η μεικτή κατανάλωση βρίσκεται στα 7,3 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 122 γρ./χλμ.