Η πληρότητα στον εξοπλισμό των καινούργιων αυτοκινήτων είναι κάτι που το θέλουν όλοι, ακόμα και όταν πρόκειται για προσιτά σε τιμή μοντέλα. Πλέον δεν είναι πολυτέλεια να έχει ένα αυτοκίνητο όλα τα συστήματα ασφαλείας, υποβοήθησης του οδηγού και συνδεσιμότητας, αλλά ανάγκη. Κοινώς να είναι… προικισμένο, αλλά σε ένα λογικό κόστος αγοράς.
Πληθώρα εξοπλισμού
Στη δημοφιλή κατηγορία των SUV και ειδικά στα πρώτα σε πωλήσεις μικρά SUV, αυτό που τα δίνει όλα απλόχερα αλλά ζητάει λίγα, είναι το Hyundai Bayon. Με τον αποδοτικό 1.000άρη turbo κινητήρα οι τιμές του ξεκινούν από τις 17.690 ευρώ στην έκδοση Exlusive, όμως με 800 ευρώ παραπάνω, το Premium στις 18.490 ευρώ, θα καλύψει πλήρως και τον πλέον απαιτητικό.
Η μακροσκελής λίστα εξοπλισμού του Bayon 1.0 T-GDi 100 PS Premium περιλαμβάνει τα εξής:
- 6 αερόσακους
- Αυτόνομη πέδηση
- Υποβοήθηση διατήρηση λωρίδας
- Αναγνώριση οδικών σημάτων
- Αυτόματη ρύθμιση μεγάλης σκάλας φώτων
- Ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών
- Infotainment με οθόνη αφής 8 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Αυτόματο κλιματισμό
- Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
- Όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες
- Αυτόματους υαλοκαθαριστήρες
- Ζάντες αλουμινίου
Γενναιόδωρο και εντός
Το πλουσιοπάροχο Bayon, είναι γενναιόδωρο και από πλευράς χώρων, παρά τις μαζεμένες εξωτερικές του διαστάσεις (μήκος 4.180 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ., ύψος 1.500 χλστ. και μεταξόνιο 2.580 χλστ.). Στο εσωτερικό του είναι σε θέση να φιλοξενηθούν χωρίς καμία παραχώρηση τέσσερα άτομα και να βολέψουν τις αποσκευές στους στο πορτ μπαγκάζ των 411 λίτρων. Επιπλέον, η καμπίνα του μικρότερου SUV της Hyundai διακρίνεται για τη στιβαρή της κατασκευή, την πολύ καλή εργονομία και τις αρκετές θήκες.
EVauto.gr: Το νέο site για την ηλεκτροκίνηση!
Πολύ ισορροπημένο και στο δρόμο
Τα θετικά στοιχεία που αποκομίζει ο οδηγός του συνεχίζονται και στο δρόμο, χάρη στον επιτυχημένο συνδυασμό του κινητήρα με το «στήσιμο» των αναρτήσεων. Ο γνωστός 3κύλινδρος 1.000άρης turbo των 100 ίππων και 172 Nm ροπής, είναι ελαστικός, εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ.) και δεν… ζορίζεται με φουλ φορτίο. Παράλληλα οι απαιτήσεις του σε βενζίνη είναι λογικές, με κατανάλωση δοκιμής στα 7,5 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 από 118 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.
Όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά, παρά τον οικογενειακό του προσανατολισμό, το Bayon δεν θα αρνηθεί να στρίψει υπό πίεση και να ακολουθήσει πιστά την προδιαγεγραμμένη πορεία. Επίσης, και στις ευθείες των εθνικών οδών είναι σε θέση να πηγαίνει σε γρήγορους ρυθμούς, διατηρώντας ξεκούραστους τους επιβάτες του.