Η Suzuki έχει ταυτιστεί με το Vitara και το αντίστροφο, καθώς πρόκειται για ένα μοντέλο με ισχυρή παράδοση στα εκτός δρόμου οχήματα και με εκατομμύρια ευχαριστημένους κατόχους σε όλο τον κόσμο. Το υπάρχον Vitara, παρά το γεγονός ότι έχει «εξευγενιστεί» και ανήκει στη δημοφιλή κατηγορία των μικρών SUV, έχει διατηρήσει ένα βασικό στοιχείο των προκατόχων του. Την ύπαρξη τετρακίνητης έκδοσης, σε συνδυασμό με άκρως ανταγωνιστικές τιμές. Για να ακριβολογούμε, στις 21.950 ευρώ (με το τρέχον όφελος Hybrid For U) δεν υπάρχει άλλο B-SUV 4×4 και με υβριδική τεχνολογία σε αυτά τα λεφτά.
Πλουσιοπάροχο από τη βάση
Από την αρχική κιόλας έκδοση 1.4 Boosterjet 4WD 48V Hybrid GL+, το Vitara περιλαμβάνει ένα πλήρες επίπεδο εξοπλισμού ανέσεων και ασφαλείας, όπως: 7 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, αναγνώριση τυφλού σημείου, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, προσαρμοζόμενο cruise control, υποβοήθηση οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, προβολείς LED, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αυτόματο κλιματισμό, οθόνη αφής 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας και ζάντες αλουμινίου.
Ευχάριστο στο δρόμο – πολύ ικανό εκτός
Από τα πρώτα κιόλας μέτρα κίνησης, το Vitara κερδίζει αμέσως τον οδηγό του για την ευελιξία και ευκολία στην οδήγηση. Κατόπιν, τον γεμίζει σιγουριά με τη σταθερότητά του, ενώ εκτός δρόμου μπορεί να κινηθεί σε σημεία που τα δικίνητα SUV θα κολλήσουν εύκολα. Στον ευχάριστο οδηγικό του χαρακτήρα συμβάλλει η ανάρτηση με τη σφιχτή ρύθμιση, καθώς και ο αποδοτικός 1.400άρης Boosterjet κινητήρας με το θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 129 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 235 Nm ροπή στις 2.000-3.000 σ.α.λ. Με το μηχανικό κιβώτιο των 6 ταχυτήτων προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ., τελική ταχύτητα 190 χλμ./ώρα, μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 5,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 131 γρ./χλμ. Το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V παρόλο που δίνει προτεραιότητα στην κατανάλωση του καυσίμου, προσθέτει επιπλέον ροπή στον κινητήρα, όταν χρειαστεί ο οδηγός πιο γρήγορη επιτάχυνση.
Εκτός δρόμου τώρα, το σύστημα τετρακίνησης AllGrip με τις τέσσερις ρυθμίσεις, καθώς και τα 185 χλστ. απόστασης από το έδαφος, δίνουν τη δυνατότητα στον οδηγό του Vitara να κινηθεί σε πιο δύσβατα περάσματα. Το AllGrip περιλαμβάνει το Auto για τις καθημερινές συνθήκες (δίνει πίσω κίνηση μόλις οι εμπρός τροχοί σπινάρουν), με το Sport κατανέμεται περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς για πιο δυναμική οδήγηση στην άσφαλτο και με το Snow ενισχύεται η πρόσφυση σε ολισθηρές επιφάνειες. Για τα πιο δύσκολα αναλαμβάνει δράση το Lock, όπου κατανέμεται συνεχώς μεγάλη ποσότητα ροπής στους πίσω τροχούς για μέγιστη δυνατή πρόσφυση.
Δεν του λείπει τίποτα και μέσα
Περνώντας στο εσωτερικό του Vitara, θα ικανοποιήσει σε κάθε επίπεδο, όπως είναι σε ποιότητα, χώρους και εξοπλισμό. Από πλευράς κατασκευής, το μαλακό πλαστικό στο ταμπλό αναβαθμίζει την συνολική του εικόνα, ενώ η συναρμογή είναι στιβαρή. Κυρίαρχα στοιχεία αποτελούν η οθόνη αφής των 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, ο σπορτίφ πίνακας οργάνων και οι στρογγυλοί αεραγωγοί. Ο οδηγός θα βολευτεί άνετα και εύκολα και δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με τη θέση οδήγησης ή την εργονομία. Αν και πρόκειται για ένα μικρό SUV (μήκος 4.175 χλστ.), το Vitara είναι σε θέση να καλύψει σε χώρους τις ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας, δίχως παραχωρήσεις. Το ίδιο ισχύει και για το πορτμπαγκάζ των 375 λίτρων με το μεγάλο άνοιγμα και το πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα.