Η κατανάλωση και κατά επέκταση το κόστος σε καύσιμο ανέκαθεν απασχολούσε όλους τους οδηγούς, δεδομένου ότι είναι το βασικότερο έξοδο κάθε αυτοκινήτου. Άλλωστε, με το που παίρνει μπρος ο κινητήρας, αμέσως «εξανεμίζονται» ευρώ. Ειδικά τώρα με τις τιμές των καυσίμων που βρίσκονται στα ύψη, η ανάγκη για ένα μοντέλο που καίει όσο το δυνατόν λιγότερο, είναι μεγαλύτερη από ποτέ άλλοτε.
Κατάλληλη λύση στη δημοφιλή κατηγορία των μικρών SUV αποτελεί το Renault Captur 1.0 TCe 100 LPG. Η εργοστασιακή προσθήκη του κιτ υγραερίου χαρίζει μεγάλο όφελος, αφού το κέρδος είναι άμεσο, συν του ότι παρέχει μεγάλη αυτονομία, δυνατότητα επιλογής του καυσίμου και συνοδεύεται με 5ετή εγγύηση. Ας δούμε όμως παρακάτω πόσο είναι το κέρδος στην τσέπη, συγκριτικά με αμιγώς βενζίνης μικρά SUV.
To 1.000άρι turbo μηχανικό σύνολο του γαλλικού B-SUV με την ισχύ των 100 ίππων και 170 Nm ροπής, καταναλώνει σε πραγματικές μεικτές συνθήκες 8,5 λτ./100 χλμ. LPG. Με τρέχουσα μέση πανελλαδική τιμή του υγραερίου κίνησης στα 0,956€/λτ., το κόστος είναι κοντά στα 8€/100 χλμ. Σε αντίστοιχης κατηγορίας SUV, οι κινητήρες βενζίνης καταναλώνουν κατά μέσο όρο περίπου 7,5 λτ./100 χλμ., που σημαίνει ότι το κόστος είναι περίπου 15€/100 χλμ. (με τιμή 95άρας στα 1,956€/λτ.). Οπότε ο οδηγός του Captur LPG έχει κέρδος 7 ευρώ σε κάθε 100 χιλιόμετρα, ή 1.050 ευρώ ετησίως με 15.000 χλμ. Επιπλέον δίνει τη δυνατότητα ελεύθερης εισόδου στο δακτύλιο, λόγω του εργοστασιακού LPG.
Το μοτέρ αυτό διαθέτει θετικό τράβηγμα και ραφιναρισμένη λειτουργία, επιταχύνοντας στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,0 δλ. και φτάνοντας τη μέγιστη ταχύτητα των 173 χλμ./ώρα. Το ρεζερβουάρ του LPG χωράει 45 λίτρα, συν άλλα 48 λίτρα για τη βενζίνη. Η εναλλαγή από το ένα καύσιμο στο άλλο γίνεται είτε αυτόματα (όταν αδειάσει ένα από τα δύο ρεζερβουάρ) ή χειροκίνητα με το πάτημα του διακόπτη LPG. Με τη βενζίνη η ισχύς μειώνεται στους 91 ίππους και στα 160 Nm ροπής, όμως οι διαφορές στη λειτουργία και στις επιδόσεις είναι ουσιαστικά ανεπαίσθητες. Πρόσθετα το Captur LPG ξεχωρίζει για την άνεση στο δρόμο, αλλά και για τη δυνατότητα να πατήσει εύκολα σε κακοτράχαλους δρόμους, χάρη στην αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (210 χλστ.).
Το Renault Captur LPG είναι σε θέση παράλληλα να καλύψει χωρίς παραχωρήσεις τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας στο ευρύχωρο και πολύ καλής ποιότητας εσωτερικό του. Την πρακτικότητα αυξάνει σημαντικά το συρόμενο κατά 16 εκατοστά πίσω κάθισμα, διαμορφώνοντας ανάλογα τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ, από 422 έως 536 λίτρα.
Όσον αφορά τις τιμές του Captur LPG, ξεκινούν από 22.660 ευρώ στην έκδοση Equilibre. Στον εξοπλισμό ανήκουν 6 αερόσακοι, αυτόματη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση οδικών πινακίδων, κεντρική οθόνη 7 ιντσών, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, air condition, και προβολείς LED. Η δεύτερη Equilibre Plus με 850 ευρώ παραπάνω (23.510 ευρώ) ικανοποιεί περισσότερο, μιας και ενσωματώνει επιπλέον αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες φωτός και βροχής, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, κάρτα Renault Hands Free και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.