H Hyundai έχει μειώσει τις τιμές όλων των εκδόσεων του νέου Kona, μεταξύ των οποίων ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και το φουλ υβριδικό Kona Hybrid, λόγω και της πολύ χαμηλής κατανάλωσης βενζίνης. Παρά το γεγονός ότι κατατάσσεται στην κατηγορία των μικρών SUV, οι διαστάσεις και οι χώροι του προσεγγίζουν τα C-SUV, από τα οποία όμως είναι πιο προσιτό σε τιμές και ειδικά αν το συγκρίνουμε με full hybrid μοντέλα ή και mild hybrid με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Τώρα το νέο Kona Hybrid στην αρχική έκδοση Premium εκκινεί από τις 27.490 ευρώ, έναντι 31.890 ευρώ όταν ξεκίνησε η διάθεσή του στην Ελλάδα πριν από ακριβώς δύο χρόνια (Ιούνιος του 2023). Στη μεσαία έκδοση Distinctive διατίθεται από 29.190 ευρώ (33.590 ευρώ πριν) και στην κορυφαία και με πιο τονισμένα σπορ χαρακτηριστικά N Line στοιχίζει από 31.190 ευρώ (35.590 ευρώ πριν). Συνεπώς, το κέρδος για τον πελάτη είναι 4.400 ευρώ, ανεξάρτητα το μοντέλο που θα επιλέξει.
Παράλληλα, το νέο Hyundai Kona Hybrid είναι γενναιόδωρο σε εξοπλισμό από την έκδοση Premium, περιλαμβάνοντας 7 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρηση λωρίδας, infotainment με οθόνη 12,3 ιντσών, πλοήγηση, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός/πίσω, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ηλεκτρικό χειρόφρενο, εμπρός υποβραχιόνιο, Full LED φώτα με αυτόματη λειτουργία, δερμάτινο τιμόνι και έξυπνο κλειδί με αισθητήρα εγγύτητας. Το Distinctive ενσωματώνει επιπλέον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη στήριξη για τη μέση του οδηγού, εσωτερικό καθρέπτη αυτόματης σκίασης, κάθισμα συνοδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος και 18άρες ζάντες.
Το κορυφαίο Kona N Line διακρίνεται πρωτίστως από την πιο σπορ εμφάνιση εξωτερικά και στο εσωτερικό, όπως τους διαφορετικού σχεδιασμού προφυλακτήρες και ζάντες των 18 ιντσών, τα αεροδυναμικά βοηθήματα, τον εμπρός διακοσμητικό κεντρικό φωτισμό Seamless Horizon Lamp, τα πάνελ στο χρώμα του αμαξώματος, τις διαφορετικές επενδύσεις και τις κόκκινες ραφές σε καθίσματα – τιμόνι. Πολύ σημαντική παροχή για κάθε νέο Kona (και Hyundai γενικότερα) η 5ετής εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων και τα 8 χρόνια ή 160.000 χλμ. εγγύησης για την καλή λειτουργία της μπαταρίας υψηλής τάσης.
Το πληθωρικό (για B-SUV) νέο Hyundai Kona με το αμάξωμα των 4.350 χλστ. μήκους (4.385 χλστ. το N Line), 1.824 χλστ. πλάτους, 1.570 χλστ. ύψους (1.580 χλστ. το Ν Line) και με το μακρύ μεταξόνιο 2.660 χλστ. διαθέτει επιβλητική παρουσία. Ειδικά το Kona N Line εντυπωσιάζει ακόμα περισσότερο και μόνο για μικρό SUV δε μοιάζει. Την ίδια αίσθηση δίνει και όταν μπαίνει κανείς στο πολύ ευρύχωρο εσωτερικό του νέο Kona. Όλοι οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους πολύ αέρα για τα πόδια, το κεφάλι και ωφέλιμο πλάτος για να κάτσουν άνετα τρία άτομα στο πίσω κάθισμα. Κορυφαία χωρητικότητα έχει και το πορτμπαγκάζ των 466 λίτρων με επιπλέον χώρο για μικροαντικείμενα κάτω από το δάπεδο και έως 1.300 λίτρα με πεσμένες τις πλάτες του πίσω καθίσματος.

Σχεδιαστικά το εσωτερικό του Kona ακολουθεί πιο μινιμάλ αισθητική προς όφελος της εργονομίας και της λειτουργικότητας, ενώ η οριζόντια διάταξη του ταμπλό εντείνει το αίσθημα της ευρυχωρίας. Το οριζόντιο C-Pad με τις ενσωματωμένες διπλές οθόνες των 12,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment παρέχουν πληθώρα πληροφοριών και ο επιλογέας των ταχυτήτων shift-by-wire στην κολόνα του τιμονιού εξασφαλίζει πρόσθετο χώρο στην κεντρική κονσόλα με τους πολλούς αποθηκευτικούς χώρους. Για την κατασκευή του εσωτερικού έχει γίνει χρήση συμπαγών και εξαιρετικά γεροδεμένων πλαστικών, με πολύ προσεγμένες ενώσεις και αντίστοιχου επιπέδου φινίρισμα.
Αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου μεταφέρει το νέο Hyundai Kona Hybrid και στο δρόμο, όπου γεμίζει τον οδηγό του αμέσως με σιγουριά και εμπιστοσύνη, λόγω και της στιβαρότητας και σταθερότητας που επιδεικνύει ανεξαρτήτως ρυθμού. Γεγονός που συμβάλλουν το δεμένο πλαίσιο, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και οι αναρτήσεις πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα. Λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά και στον πολύ επιτυχημένο τρόπο που φιλτράρονται οι διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Για την κίνησή του φροντίζει το μηχανικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 129 ίππων στις 5.700 σ.α.λ. και 265 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Ο 1.6 λτ. βενζινοκινητήρα των 93 ίππων και 134 Nm συνεργάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 43,5 PS και 170 Nm, ο οποίος τροφοδοτείται με ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,32 kWh. Έτσι κινείται και αμιγώς ηλεκτρικά, ενώ ιδανικό είναι το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT6, εξασφαλίζοντας γρήγορες και ομαλές εναλλαγές ταχυτήτων και αποφυγή ανεπιθύμητων βουητών όπως συμβαίνει με άλλα υβριδικά με CVT κιβώτια. Οι επιδόσεις είναι καλές (0-100 χλμ./ώρα σε 12,0 δλ.), ωστόσο αυτό που μετράει πρωτίστως είναι η χαμηλή κατανάλωση των 4,5-4,8 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες, με εκπομπές CO2 103-108 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας – ελεύθερη είσοδος στο Δακτύλιο).
































































