Τα SUV έχουν κερδίσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών και στην Ελλάδα, όπου σχεδόν ένα στα δύο καινούργια αυτοκίνητα που πωλούνται ανήκουν σε αυτή την κατηγορία. Ωστόσο οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να βάλουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη, καθώς οι τιμές τους έχουν αυξηθεί. Κάποια μάλιστα ακρίβυναν αρκετές εκατοντάδες ευρώ, όπως άλλωστε και άλλα μοντέλα διαφόρων κατηγοριών.
Παρόλα αυτά, ένα νέο SUV αντιστέκεται στην ακρίβεια και συνεχίζει να διατίθεται σε άκρως ανταγωνιστικές τιμές. Αυτό είναι το νέο και μικρότερο SUV της Hyundai, το Bayon, το οποίο προσφέρεται σε τιμές που ξεκινούν από 15.890 ευρώ με τον κινητήρα 1.2 MPi 84 hp. Να σημειωθεί ότι όλες οι εκδόσεις του συνοδεύονται με 500 ευρώ έκπτωση, συν 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων και από 5 έτη οδική βοήθεια, δωρεάν ετήσιο τεχνικό έλεγχο και 5 εργοστασιακή εγγύηση βαφής.
Από την αρχική έκδοση Exclusive περιλαμβάνει στον εξοπλισμό του 6 αερόσακους, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, προειδοποίησης εκτροπής και διατήρησης λωρίδας και αναγνώρισης οδικών σημάτων, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, air condition, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, φώτα ημέρας και θέσης LED και αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων.
Όσοι θέλουν περισσότερη δύναμη και εξοπλισμό, τότε το 1.0 T-GDi 100 hp Premium στις 18.090 ευρώ θα τους καλύψει σε όλους τους τομείς. Επιπλέον του Exclusive διαθέτει αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, μεταλλικά πεντάλ, κεντρικό υποβραχιόνιο, ατμοσφαιρικό φωτισμό, σκούρα κρύσταλλα, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Ο γνωστός και αποδοτικός 1.000άρης 3κύλινδρος turbo κινητήρας με την ισχύ των 100 ίππων στις 4.500-6.000 σ.α.λ. και τη ροπή των 172 Nm στις 1.500-4.000 σ.α.λ. συνδυάζει σβέλτες επιδόσεις με χαμηλές απαιτήσεις σε καύσιμο. Σε συνεργασία με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων, το Bayon επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 183 χλμ./ώρα, η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 είναι 122 γρ./χλμ. Στα πολύ θετικά του γνωρίσματα ανήκει ακόμα η ιδιαίτερα ισορροπημένη οδική του συμπεριφορά. Οι αναρτήσεις εξασφαλίζουν πολύ καλό πάτημα σε κάθε διαδρομή, άνεση και χαμηλό θόρυβο κύλισης.
Η στιβαρή κατασκευή του αποτελεί ένα ακόμα προσόν και γίνεται άμεσα αντιληπτή από το κλείσιμο της πόρτας έως τα συμπαγή πλαστικά στο εσωτερικό. Αυτά είναι ιδιαίτερα γεροδεμένα, με αποτέλεσμα να μην ακούγεται ο παραμικρός τριγμός. Κάτι που δεν του φαίνεται εξωτερικά κοιτάζοντας το κόμπακτ αμάξωμα των 4,1 μέτρων μήκος, είναι η άνεση των χώρων που παρέχει. Στην καμπίνα του θα φιλοξενηθούν δίχως καμία παραχώρηση τέσσερα ενήλικα άτομα, ενώ μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 411 λίτρων.