Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ζεστάνει για τα καλά τις μηχανές τους έπειτα από τη σχετική αδράνεια της προηγούμενης χρονιάς και νέα μοντέλα παρουσιάζονται συνεχώς, αφού φαίνεται πως τα προβλήματα της παραγωγής έχουν αρχίσει να εξομαλύνονται.
Υπό αυτό το μοτίβο λοιπόν, η Toyota μας συστήνει το αναβαθμισμένο C-HR, με το οποίο και την επόμενη χρονιά θέλει να κατακτήσει την κορυφή των πωλήσεων στα μικρομεσαία SUV. Όπως ανακοίνωσε κι η Toyota Ελλάς οι παραγγελίες στη χώρα μας έχουν ήδη ξεκινήσει, με τα πρώτα αυτοκίνητα να αναμένεται να παραδοθούν στους πελάτες στις αρχές του 2022.
Ανάμεσα στις εκδόσεις του ξεχωρίζει η ανανεωμένη και πολύ πλούσια C-LUB, με νέες, σοφιστικέ στιλιστικές πινελιές που προσδίδουν μία αίσθηση αναβάθμισης κατηγορίας. Το C-HR C-LUB φέρει νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, ενώ στην καμπίνα η ταπετσαρία των καθισμάτων συνδυάζει ύφασμα με εύκαμπτο συνθετικό δέρματα. Το στυλ ολοκληρώνεται με τη νέα απόχρωση στις διακοσμήσεις στο εσωτερικό σε τόνο gun metal. Πρόσθετα, το 2022 Toyota C-HR ανανεώνει τη χρωματική του παλέτα με την εισαγωγή ενός ξεχωριστού χρώματος, μωβ του αμέθυστου (Amethyst) διαθέσιμο και σε διχρωμία, συνδυάζοντας ένα αμάξωμα σε χρώμα του αμέθυστου (Amethyst) με ασημί ή μαύρη αντίθετη απόχρωση για την οροφή, τις εμπρός κολόνες και την πίσω αεροτομή. Οι τιμές του C-LUB ξεκινούν από 26.600 ευρώ ή από 27.280 το C-LUB Bi-Tone.
Σε αυτά τα χρήματα ο υποψήφιος αγοραστής έχει στη διάθεση του:
- 7 αερόσακους
- Σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης με ανίχνευση πεζών
- Αισθητήρες στάθμευσης εμπρός & πίσω
- Κάμερα οπισθοπορείας με γραμμές υποβοήθησης
- Σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας με έλεγχο διεύθυνσης
- Σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας
- Αυτόματη λειτουργία προβολέων
- Adaptive Cruise Control
- Σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα
- Σύστημα ελέγχου διατήρησης λωρίδας
- Αυτόματο διζωνικό κλιματισμό
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες
- Προβολείς LED
- Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών
Επιπλέον, το C-HR συνοδεύεται με ολοκληρωμένη εγγύηση 6 ετών ή 180.000 χλμ. (όποιο επέλθει πρώτο), για όλα τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου και για το υβριδικό σύστημα, καθώς και με έως 11 χρόνια εγγύηση της υβριδικής μπαταρίας.
Με νέο σύστημα πολυμέσων
Για να καταφέρει να διατηρεί αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού της, η ιαπωνική μάρκα, αναβαθμίζει το C-HR και σε τεχνολογία. Highlight του εσωτερικού είναι το νέο σύστημα πολυμέσων Toyota Smart Connect, με τα προηγμένα επίπεδα συνδεσιμότητας και την περισσότερη ευκολία στη χρήση. Το νέο infotainment συνοδεύει στάνταρ όλες τις εκδόσεις (πλην του C-ENTER) και έχει ισχυρότερο επεξεργαστή (CPU) που λειτουργεί ταχύτερα από το τρέχον σύστημα. Ελεγχόμενο από μία HD κεντρική οθόνη αφής οκτώ ιντσών, παρέχει άμεση πρόσβαση σε μία σειρά έξυπνων συνδεδεμένων υπηρεσιών, όπως πλοήγηση βασισμένη σε cloud, με συνεχή «always on» ενημέρωση κυκλοφορίας. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στο νέο σύστημα διαχείρισης δεδομένων (DCM) του Toyota C-HR, επομένως δεν απαιτείται πλέον σύζευξη / σύνδεση τηλεφώνου (pairing) για έξυπνες συνδεδεμένες υπηρεσίες και δεν επισύρονται πρόσθετα κόστη δεδομένων.
Ο οδηγός μπορεί επίσης, μέσω του συστήματος φωνητικών εντολών, να κάνει χρήση ενός νέου ενσωματωμένου ψηφιακού βοηθού, που αναγνωρίζει προφορικές εντολές στην καθομιλουμένη για την πραγματοποίηση λειτουργιών του συστήματος πολυμέσων και πλοήγησης. Οι ενημερώσεις λογισμικού εκτελούνται πλέον απρόσκοπτα, over the air (ΟΤΑ), ενώ εύκολη ενσωμάτωση τηλεφώνου παρέχει το Apple CarPlay, με ασύρματη σύνδεση, και το Android Auto (ενσύρματα). Ένα πακέτο με δωρεάν χρήση για τέσσερα χρόνια όλων των λειτουργιών του Toyota Smart Connect, όπως πλοήγηση μέσω cloud, πληροφορίες για τοπικούς χώρους στάθμευσης & οδικά συμβάντα, over-the-air ενημερώσεις και ψηφιακός βοηθός, περιλαμβάνονται στην τιμή αγοράς του οχήματος.
Κινητήρες που πάνε & δεν «καίνε»
Κάτω από το καπό του Toyota C-HR συναντάμε το γνώριμο υβριδικό σύνολο που αποτελείται από ένα κινητήρα βενζίνης 1.8 λτ. ισχύος 98 ίππων και 142 Nm ροπής, μαζί με ηλεκτρικό μοτέρ 50 ίππων και 163 Nm ροπής. Στο σύνολο τους αποδίδουν 122 ίππους, προσφέροντας σβέλτες επιδόσεις με κατανάλωση χαμηλότερη κι από diesel κινητήρες. Οι μηχανικοί της Toyota έκαναν για ακόμα μία φορά το θαύμα τους, πετυχαίνοντας μέση εργοστασιακή κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ., με μόλις 110 γρ./χλμ. εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (πάσο ελευθέρας για το δακτύλιο). Το εντυπωσιακό επίσης είναι, πως ενώ το ιαπωνικό SUV είναι οικονομικό κατά την κίνηση, δεν υπολείπεται σε επιδόσεις, μιας και για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, απαιτεί 11 δλ., με το κοντέρ να σταματάει στα 170 χλμ./ώρα μέγιστης ταχύτητας. Μαζί με τα παραπάνω προσθέστε την άνεση και ευκολία που προσφέρει στην οδήγηση το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-CVT.
Διαθέσιμο και πιο ισχυρό 2λιτρο υβριδικό μοτέρ!
Στην περίπτωση που θέλετε παραπάνω δύναμη στο δεξί πεντάλ, το C-HR είναι διαθέσιμο και με 2λιτρο υβριδικό μηχανικό σύνολο 184 ίππων! Σε αυτή την περίπτωση οι επιδόσεις είναι καλύτερες, αφού για το 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 8,2 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα. Κι όλα αυτά χωρίς να καταναλώνει σημαντικά, αφού κατά WLTP η μέση εργοστασιακή δεν ξεπερνάει τα 5,2 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 αγγίζουν τα 119 γρ./χλμ., νούμερο που παρά την αυξημένη ισχύ εξασφαλίζει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη πρόσβαση στο δακτύλιο!