Το ποσό των 20.000 ευρώ ήταν «ταβάνι» για την αγορά ενός οικογενειακού αυτοκινήτου πριν από μερικά χρόνια. Ωστόσο τώρα, λόγω των ανατιμήσεων αρκούν κυρίως για μικρό χάτσμπακ και αυτό με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Με αυτά τα χρήματα περίπου και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων μάλιστα, το Hyundai Bayon 1.0 T-GDi 100 PS 7DCT αποτελεί μια ιδανική επιλογή, αφού δεν του λείπει τίποτα και συμφέρει πολύ. Από την πρώτη έκδοση Premium στην τιμή των 20.340 ευρώ είναι φουλ εξοπλισμένο σε όλους τους τομείς. Πιο αναλυτικά διαθέτει τα εξής: 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, διατήρηση λωρίδας, αναγνώριση οδικών σημάτων, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, οθόνη αφής 8 ιντσών, πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματο κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, μεταλλικά πεντάλ, φώτα LED και ζάντες αλουμινίου.
Στα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου ανήκει και το κατάλληλο ταίριασμα κινητήρα – κιβωτίου ταχυτήτων. Το 3κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο των 998 κ.εκ. αποδίδει 100 ίππους και 172 Nm ροπής. Αμέσως εκτιμάται η απουσία δονήσεων και κραδασμών, όπως και ο χαμηλός θόρυβος εν κινήσει. Το αυτόματο 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη πραγματοποιεί ομαλά τις αλλαγές και στις κατάλληλες στροφές, ειδικά με το πρόγραμμα Comfort μέσω του Drive Mode. Στο Eco η απόδοση μειώνεται και οι αλλαγές γίνονται σε πολύ χαμηλές στροφές, ενώ στο Sport συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Όσον αφορά τις επιδόσεις, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,7 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα, με μέση κατανάλωση 5,4-5,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 122-128 γρ./χλμ. Στη δοκιμή, το Bayon «έκαψε» σε μεικτές συνθήκες 7,5 λτ./100 χλμ.
Το μικρό SUV της Hyundai θα βολέψει πολύ κάθε οδηγό που κινείται στην πόλη, ενώ παράλληλα είναι σε θέση να πραγματοποιήσει ξεκούραστα και ασφαλή ταξίδια. Το στιβαρό πλαίσιο και οι σωστά σεταρισμένες αναρτήσεις με την σχετικά σφιχτή ρύθμιση εξασφαλίζουν ευθυβολία στους αυτοκινητόδρομους, ακόμα και σε αρκετά γρήγορες ταχύτητες. Αντίστοιχα και στις στροφές όπου οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές, είναι σε θέση να κινηθεί σβέλτα, ικανοποιώντας τον οδηγό που θέλει να ανεβάσει ρυθμούς.
Το κόμπακτ διαστάσεων αμάξωμά του (μήκος 4.180 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ., ύψος 1.500 χλστ. και μεταξόνιο 2.580 χλστ.), «κρύβει» αρκετούς χώρους. Η ευρυχωρία του δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου, αφού στο πίσω κάθισμα υπάρχει αρκετός αέρας για πόδια και κεφάλι. Επίσης, το πορτ μπαγκάζ των 411 λίτρων είναι από τα μεγαλύτερα στα B-SUV, ενώ διαθέτει επιπλέον χώρο για μικροαντικείμενα κάτω από το δάπεδο. Πρόσθετα, το εσωτερικό του Bayon διακρίνεται για τη στιβαρή του κατασκευή και την πολύ καλή εργονομία.