Το ανανεωμένο Hyundai Bayon βελτιώθηκε σε διάφορους τομείς, μεταξύ αυτών και σε εξοπλισμό, ο οποίος από την εισαγωγική έκδοση είναι πληρέστατος. Παρόλα αυτά οι τιμές του διατηρήθηκαν σε χαμηλά επίπεδα, σε συνδυασμό με τη σημαντική έκπτωση των 1.200 ευρώ που ισχύει σε όλες τις εκδόσεις του.
Το αρχικό Bayon 1.2 MPI 79 PS Premium εκκινεί από τις 19.290 ευρώ, ποσό χαμηλότερο από οποιοδήποτε άλλο B-SUV με τόσο πολύ εξοπλισμό. Παράλληλα με τον πιο δυνατό κινητήρα 1.0 T-GDI 100 PS διατίθεται από 20.790 ευρώ, τιμή που είναι η μικρότερη από όλα τα μικρά SUV με turbo μηχανικό σύνολο. Περιλαμβάνει όλα τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως είναι 6 αερόσακους, αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων ταχύτητας, προειδοποίηση αναχώρησης προπορευόμενου οχήματος, αυτόματη ενεργοποίησης μεσαίας και υψηλής σκάλας φώτων.
Στα συστήματα πολυμέσων και συνδεσιμότητας ανήκουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 4,2 ιντσών στο 1.2 MPI και 10,25 ιντσών στο 1.0 T-GDI, η οθόνη αφής 10,25 ιντσών, το σύστημα πλοήγησης, η κάμερα οπισθοπορείας και το Hyundai BlueLink για έλεγχο διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου εξ αποστάσεως μέσω του smartphone. Στον εξοπλισμό ανήκουν ακόμα όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, air condition, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, Drive Mode Select (στο 1.0 T-GDI), δερμάτινη επένδυση τιμονιού και επιλογέα ταχυτήτων κ.λπ. Μαζί με αυτά ο πελάτης έχει επιπλέον όφελος από την εργοστασιακή 5ετή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων.
Το Hyundai Bayon μετά το φρεσκάρισμα που δέχτηκε απέκτησε πιο ελκυστικό εμπρός τμήμα, χάρη στον ανασχεδιασμό του προφυλακτήρα, της μάσκας και της προσθήκης της ενιαίας μπάρας LED ημέρας Seamless Horizon Lamp (στη δεύτερη έκδοση Distinctive). Το μικρότερο SUV της Hyundai με μήκος 4.180 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ., ύψος 1.500 χλστ. και μεταξόνιο 2.580 χλστ., εξυπηρετεί πάρα πολύ στην πόλη και είναι ιδιαίτερα φιλικό στον χρήστη του. Παράλληλα, το στιβαρό του πλαίσιο και οι κατάλληλα ρυθμισμένες αναρτήσεις εξασφαλίζουν συμπαγή αίσθηση, χαμηλό θόρυβο κύλισης και πολύ καλό πάτημα. Εντύπωση προκαλεί και το γεγονός ότι πίσω υπάρχουν δισκόφρενα και όχι ταμπούρα όπως συμβαίνει σε ακριβότερα αυτοκίνητα. Συν του ότι διακρίνεται για τη γεροδεμένη του κατασκευή και τους πολύ καλούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές (411 λίτρα).
Ο αρχικός 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1.2 λτ. με τα 79 άλογα και τα 113 Nm διαθέτει την απαιτούμενη σπιρτάδα, χάρις και στη συνδρομή του κοντής κλιμάκωσης 5τάχυτου κιβωτίου. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13,5 δλ. και η τελική φτάνει τα 165 χλμ./ώρα, με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 7,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ. Ο 3κύλινδρος 1.000άρης turbo με τους 100 ίππους και 172 Nm είναι πιο άνετος στο ταξίδι λόγω περισσότερης ισχύος και των πιο «απλωμένων» σχέσεων του 6τάχυτου σασμάν. Επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,3 δλ. και φτάνει τα 183 χλμ./ώρα τελικής, με πραγματική κατανάλωση 7,5 λτ./100 χλμ. και CO2 117 γρ./χλμ.