Πλούσια Hyundai Bayon μέχρι 20.000 ευρώ

Τα μικρά SUV βρίσκονται ψηλά σε ζήτηση στην Ελλάδα και φέτος, ενώ οι πωλήσεις τους συνεχώς αυξάνονται. Το πρώτο 10μηνο του 2023 το μερίδιό τους ξεπέρασε το 26% με 30.130 ταξινομήσεις, νούμερα υψηλότερα από ποτέ άλλοτε. Τα διαθέσιμα μοντέλα είναι πολλά και καλύπτουν κάθε απαίτηση, μεταξύ των οποίων ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει και το μικρότερο SUV της Hyundai με τις άκρως συμφέρουσες τιμές.

Το Hyundai Bayon διαθέτει μια ευρεία γκάμα από κινητήρες βενζίνης και συστήματα μετάδοσης, όπως μοτέρ ατμοσφαιρικά, turbo, με υβριδική τεχνολογία και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων. Ανάμεσα σε αυτά και σε τιμές μέχρι λίγο πιο πάνω από τις 20.000 ευρώ, ο ενδιαφερόμενος πελάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ των παρακάτω τεσσάρων μοντέλων:

  • Bayon 1.2 MPi 84 hp Exclusive: από 18.840 ευρώ
  • Bayon 1.2 MPi 84 hp Premium: από 19.840 ευρώ
  • Bayon 1.2 MPi 84 hp Distinctive: από 20.540 ευρώ
  • Bayon 1.0 T-GDI 100 hp Exclusive: από 20.240 ευρώ

Σχετικά με τους εξοπλισμούς του Bayon, από την αρχική έκδοση Exclusive ανήκουν τα εξής: 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, οθόνη 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, air condition και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. Στη δεύτερη έκδοση Premium προστίθενται: ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, ατμοσφαιρικός φωτισμός, φιμέ πίσω τζάμια, μεταλλικά πεντάλ, κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός και ζάντες αλουμινίου. Στο πιο πλούσιο Distinctive ανήκουν επιπλέον ασύρματη φόρτιση κινητού, πλήρη φώτα LED εμπρός και πίσω, ηλεκτροχρωμικός καθρέπτης και 17άρες ζάντες με τον κινητήρα 1.0 Τ-GDI.

Το Hyundai Bayon με τον πλουσιοπάροχο εξοπλισμό, είναι πολύ γενναιόδωρο και σε χώρους, παρά τις κόμπακτ εξωτερικές του διαστάσεις (μήκος 4.180 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ., ύψος 1.500 χλστ. και μεταξόνιο 2.580 χλστ.). Τέσσερα άτομα πιο ψηλά από το μέσο όρο θα φιλοξενηθούν δίχως καμία παραχώρηση, ενώ θα νιώσουν ότι βρίσκονται σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Αντίστοιχα μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 411 λίτρων, στο οποίο η εταζέρα μπορεί να τοποθετηθεί σε ράγες στην πλάτη πίσω καθίσματος. Από πλευράς κατασκευής, τα σκληρά και συμπαγή πλαστικά είναι πολύ γεροδεμένα σε συναρμογή και ενισχύουν τη στιβαρή αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός.

Σε αυτό συμβάλλει και το ενισχυμένο πλαίσιο, μαζί με το σχετικά σφιχτό σετάρισμα των αναρτήσεων. Παρά το οικογενειακό του προφίλ, το Bayon δεν θα αρνηθεί να στρίψει υπό πίεση και να ακολουθήσει πιστά την επιθυμητή πορεία. Σύμμαχοι του οδηγού είναι σε κάθε περίπτωση το άμεσο τιμόνι με το σωστό βάρος, όπως και τα δυνατά φρένα με δίσκους σε όλους τους τροχούς. Παράλληλα το Bayon θα βολέψει πάρα πολύ στην πόλη από πλευράς ευελιξίας και ευχρηστίας γενικότερα. Επαρκέστατος για όσους κινούνται κυρίως σε αστικό περιβάλλον, είναι ο αρχικός 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.200άρης κινητήρας με τα 84 άλογα και τα 118 Nm ροπής. Εμφανίζει θετικό τράβηγμα και το «νεύρο» του ενισχύεται από την κοντή κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου. Ο 3κύλινδρος 1.000άρης turbo των 100 ίππων και 172 Nm ροπής εξασφαλίζει γρηγορότερες επιταχύνσεις και περισσότερη άνεση στο ταξίδι, χάρις και στην 6η ταχύτητα που κρατά πιο χαμηλά τις στροφές του μοτέρ.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.197 998
Ταχύτητες 5 6
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 84/6.000 100/4.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 118/4.200 172/1.500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 13,5 10,7
Τελική (χλμ./ώρα) 165 183
Κατ/λωση* (λτ./100 χλμ.) 6,5 7,5
CO2 (γρ./χλμ.) 124 122
*Δοκιμής

Get it on Google Play Download on the App Store