Με το πρώτης γενιάς Qashqai που παρουσιάστηκε το 2006, η Nissan δημιούργησε την κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, η οποία έμελλε να γίνει πολύ δημοφιλής. Με το νέο, 3ης γενιάς Qashqai, η ιαπωνική φίρμα ανέβηκε πολλά επίπεδα σε όλους τους τομείς, προσφέροντας ένα αυτοκίνητο που είναι σε θέση να καλύψει ένα ευρύ κοινό.
Με τιμή από 30.690 ευρώ
Στη βάση της γκάμας των κινητήρων τοποθετείται το αποδοτικό μηχανικό σύνολο 1.3 DiG-T των 140 ίππων, ενώ με το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού Elite στοιχίζει από 30.690 ευρώ. Στον εξοπλισμό του ανήκουν όλα τα συστήματα ασφαλείας και ανέσεων, ωστόσο λείπουν και κάποια απαραίτητα πλέον στοιχεία. Συγκεκριμένα διαθέτει τα εξής:
- 6 αερόσακους
- Αυτόματο φρενάρισμα
- Προειδοποίηση τυφλού σημείου
- Ειδοποίηση αλλαγής λωρίδας
- Σύστημα διατήρησης λωρίδας
- Προειδοποίηση κάθετης κίνησης αντικειμένου ή οχήματος κατά την οπισθοπορεία
- Αναγνώριση σημάτων Κ.Ο.Κ.
- Υποβοήθηση υψηλής δέσμης προβολέων
- Αισθητήρες φωτός
- Φώτα BI-LED
- Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
- Όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες
- Μηχανικός κλιματισμός
- Ηχοσύστημα
Η δεύτερη έκδοση Premium στις 32.990 ευρώ είναι αυτή που θα καλύψει τους περισσότερους, αφού διαθέτει αρκετά επιπλέον στοιχεία όπως:
- Infotainment με οθόνη 8 ιντσών
- Διζωνικό κλιματισμό
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
- Αισθητήρα βροχής
- Ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες
- Δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων
- Θύρα USB-C
Εσωτερικό με πολύ καλή ποιότητα και άνεση χώρων
Το νέο Nissan Qashqai δεν έχει καμία ομοιότητα με το προγενέστερο τόσο εξωτερικά, όσο και στο εσωτερικό του. Αμέσως ξεχωρίζει για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και την περισσότερη πολυτέλεια που αποπνέει, σε συνδυασμό με την σύγχρονη και δίχως ακρότητες αισθητική του. Ολόκληρο το ταμπλό είναι κατασκευασμένο από μαλακά υλικά, τα οποία συναντώνται και στις εμπρός πόρτες. Επιπλέον, οι ραφές στις μαλακές επενδύσεις, τα διακοσμητικά χρωμίου και οι μαύρες γυαλιστερές επενδύσεις αναβαθμίζουν σημαντικά το διάκοσμο. Στα πλεονεκτήματα του νέου Qashqai ανήκουν οι μεγαλύτεροι από ποτέ χώροι για επιβάτες και αποσκευές. Στο πίσω κάθισμα υπάρχει πολύς αέρας για τα πόδια και διαθέσιμο πλάτος για να κάτσουν τρία άτομα, ενώ το πορτ μπαγκάζ των 504 λίτρων χωράει πολλές βαλίτσες.
Του πάει «γάντι» το 1.300άρης turbo κινητήρας
Το 1.3 λτ. 4κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο των 140 ίππων και 240 Nm ροπής με το ήπιο υβριδικό σύστημα 12V, ταιριάζει ιδανικά στο νέο Qashqai. Αρχικά ξεχωρίζει για την πολιτισμένη του λειτουργία και το χαμηλό θόρυβο που φτάνει στο εσωτερικό. Το τράβηγμά του είναι καλό από τις χαμηλές στροφές που αποδίδεται η ροπή (από τις 1.650 σ.α.λ.), με τη δύναμη να απλώνεται γραμμικά μέχρι τις υψηλότερες στροφές. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,2 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 196 χλμ./ώρα, με κατανάλωση δοκιμής στα 9,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 144 γρ./χλμ. (101 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Άνετο και σίγουρο στο δρόμο
Η ολική βελτίωση του νέου Nissan Qashqai γίνεται άμεσα αντιληπτή και από τον τρόπο που πατάει στην άσφαλτο. Αρχικά ο οδηγός αντιλαμβάνεται και εκτιμά δεόντως την άνεση μαζί με την στιβαρότητα, χάρη στην πλατφόρμα CMF-C με την αυξημένη ακαμψία και τις κατάλληλα ρυθμισμένες αναρτήσεις. Οι διάφορες ανωμαλίες των δρόμων φιλτράρονται με επιτυχία και μαζί με το χαμηλό θόρυβο κύλισης το Qashqai εξασφαλίζει ξεκούραστα ταξίδια. Παράλληλα η μακριά 6η ταχύτητα κρατά χαμηλά τις στροφές του κινητήρα (130 χλμ./ώρα με σχεδόν 2.700 σ.α.λ.). Παρά το οικογενειακό του προφίλ, το ιαπωνικό SUV είναι σε θέση να εκτελέσει με ασφάλεια τις ορέξεις ενός πιο σβέλτου οδηγού, μιας και στρίβει με λογικές κλίσεις και αρκετή πρόσφυση. Σύμμαχός του είναι και το τιμόνι με την καλή συνολικά αίσθηση και την αμεσότητα στις εντολές του χρήστη.