Με το Stonic, η Kia εισήλθε στην συνεχώς αναπτυσσόμενη και ολοένα πιο δημοφιλή κατηγορία των μικρών SUV, διαγράφοντας μια πολύ καλή πορεία και στη χώρα μας. Τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στην πρώτη τριάδα των best seller B-SUV, προσφέροντας στους αγοραστές ό,τι θέλουν από ένα τέτοιο αυτοκίνητο, συν πρόσθετες σημαντικές δωρεάν after sales παροχές. Τα 5 χρόνια δωρεάν service μαζί με την εργοστασιακή και μεταβιβάσιμη εγγύηση των 7 ετών, αποτελούν δύο ακόμα σημαντικά ατού του Stonic.
Οι διαθέσιμες επιλογές είναι αρκετές σε κινητήρες για τα δεδομένα της κατηγορίας, αφού υπάρχουν μοτέρ ατμοσφαιρικά, turbo, με υβριδική τεχνολογία και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Οι τιμές του Stonic διαμορφώνονται ως εξής:
Έκδοση | Τιμή |
1.2 84 PS GL Inmotion | 17.840 € |
1.2 84 PS GL Optimum | 18.840 € |
1.2 84 PS GLS Platinum AW16″ | 20.340 € |
1.0T 100 PS GL Inmotion | 19.340 € |
1.0T 100 PS GL Optimum | 20.340 € |
1.0T 100 PS GT-Line | 22.340 € |
1.0T 100 PS 7DCT GL Inmotion | 20.740 € |
1.0T 100 PS 7DCT GL Optimum | 21.740 € |
1.0T 100 PS 7DCT GT-Line | 23.740 € |
1.0T 100 PS GL Optimum iMT 48V Hybrid | 21.040 € |
1.0T 100 PS GT-Line iMT 48V Hybrid | 23.040 € |
1.0T 120 PS 7DCT GL Optimum 48V Hybrid | 23.240 € |
1.0T 120 PS 7DCT GT-Line 48V Hybrid | 25.240 € |
Από πλευράς εξοπλισμού, το αρχικό Stonic GL Inmotion διαθέτει 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, air condition, αυτόματη ενεργοποίηση φώτων και οθόνη αφής 8 ιντσών. To αμέσως επόμενο GL Optimum ενσωματώνει ακόμα φώτα LED, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός – πίσω, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, cruise control και υποβραχιόνιο.
Η τρίτη έκδοση GLS Platinum (μόνο με το 1.2) εξοπλίζεται πρόσθετα με αυτόνομη πέδηση, διατήρηση λωρίδας, έλεγχο τυφλών σημείων, προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας, αυτόματο κλιματισμό, διακοσμητικά Piano Black και Satin Chrome, χρωμιωμένες επενδύσεις εξωτερικά, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες και πίσω σκούρα κρύσταλλα. Το πιο σπορτίφ στην γκάμα Stonic GT-Line έχει διαφορετικού σχεδιασμού προφυλακτήρες και Full LED εμπρός φώτα, επενδύσεις από συνθετικό δέρμα και ύφασμα, σπορ δερμάτινο τιμόνι, μεταλλικά πεντάλ και επένδυση ταμπλό τύπου ανθρακονήματος. Δεν περιλαμβάνει τα συστήματα ελέγχου τυφλού σημείου και πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας.
Όσον αφορά τους κινητήρες, στη βάση βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός 1.200άρης 4κύλινδρος των 84 ίππων, ενώ πιο πολύ ενδιαφέρον συγκεντρώνει ο 1.0 T-GDi των 100 ίππων, αφού συνδυάζει σβέλτες επιδόσεις με λογική κατανάλωση. Συνδυάζεται με με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, ήπιο υβριδικό σύστημα και χειροκίνητο κιβώτιο iMT 6 ταχυτήτων, καθώς και με το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Στην κορυφή τοποθετείται ο 1.0 T-GDi των 120 ίππων αποκλειστικά με mild hybrid και το 7DCT.
Έκδοση | 1.2 84 hp | 1.0T 100 hp | 1.0T 120 hp Hybrid |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.197 | 998 | 998 |
Ισχύς (hp/σ.α.λ.) | 84/6.000 | 100/4.500-6.000 | 120/6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 118/4.200 | 172/1.500-4.000 | 200/2.000-3.500 |
Ταχύτητες | 5 | 6/6iMT/7DCT | 7DCT |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 13,5 | 10,7/10,7/11,7 | 10,4 |
Τελ. Ταχ. (χλμ./ώρα) | 165 | 183/183/180 | 185 |
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.) | 5,5 | 5,4/5,2/5,3 | 5,1 |
CO2 (γρ./χλμ.) | 125 | 122/119/120 | 116 |
Βάρος (κιλά) | 1.155 | 1.195/1.225/1.230 | 1.260 |