Πιο συμφέρον από ποτέ το Jeep Avenger e-Hybrid 

  • Jeep-Avenger-Hybrid
  • Jeep-Avenger-e-Hybrid-(22)
  • Jeep-Avenger-1.2-Hybrid-100-hp-(10)
  • Jeep-Avenger-1.2-Hybrid-100-hp-(9)
  • Jeep-Avenger-e-Hybrid-(7)
  • Jeep-Avenger-e-Hybrid-off-road
  • Jeep-Avenger-1.2-Hybrid-100-hp-(16)
  • Jeep-Avenger-e-Hybrid-(16)
  • Jeep-Avenger-e-Hybrid-(12)
  • Jeep-Avenger-1.2-Hybrid-100-hp-(17)
  • Jeep-Avenger-1
  • Jeep-Avenger-1.2T-100-HP-(3)
  • Jeep-Avenger-1.2T-100-HP-(7)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Jeep-Avenger-Hybrid.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Jeep-Avenger-e-Hybrid-22.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Jeep-Avenger-1.2-Hybrid-100-hp-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Jeep-Avenger-1.2-Hybrid-100-hp-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Jeep-Avenger-e-Hybrid-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Jeep-Avenger-e-Hybrid-off-road.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Jeep-Avenger-1.2-Hybrid-100-hp-16.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Jeep-Avenger-e-Hybrid-16.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Jeep-Avenger-e-Hybrid-12.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Jeep-Avenger-1.2-Hybrid-100-hp-17.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Jeep-Avenger-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/02/Jeep-Avenger-1.2T-100-HP-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/02/Jeep-Avenger-1.2T-100-HP-7.jpg

H Jeep προσφέρει το δημοφιλές μικρό SUV μοντέλο της Avenger σε νέες μειωμένες τιμές, οι οποίες ξεκινούν από μόνο 21.990 ευρώ για την εισαγωγική έκδοση 1.2T 100 hp Longitude. Παράλληλα κάνει πιο προσιτό και το υβριδικό μοντέλο με τον κινητήρα 1.2 e-Hybrid 110 και το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-DCT6, στη νέα έκδοση Longitude Business με δώρο το πακέτο Winter.

Από 25.000 ευρώ με τα πάντα όλα

Το νέο Jeep Avenger 1.2 e-Hybrid 110 e-DCT6 Longitude Business συμφέρει στη νέα τιμή των 25.000 ευρώ, η οποία είναι η χαμηλότερη που έχει ποτέ υπάρξει σε υβριδικό Avenger. Στον εξοπλισμό του ανήκουν 6 αερόσακοι, τα συστήματα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, infotainment με οθόνη αφής 10,25 ιντσών με ασύρματη σύνδεση Apple Carplay και Android Auto, ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, air condition, εμπρός υποβραχιόνιο, ηλεκτρικό χειρόφρενο, όλες οι γνωστές ηλεκτρικές ανέσεις και 16άρες ζάντες αλουμινίου. Επιπρόσθετα δίνεται δώρο το πακέτο Winter, το οποίο περιλαμβάνει εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα και θερμαινόμενο παρμπρίζ. Επίσης, το Avenger συνοδεύεται με εγγύηση 4 ετών για τα μηχανικά μέρη και 4ετή οδική βοήθεια.

 

Του πάει «γάντι» ο υβριδικός κινητήρας

Το ήπια υβριδικό 48V μηχανικό σύνολο των 110 ίππων συνδυαστικής ισχύος ταιριάζει κατάλληλα στο Jeep Avenger των 1.288 κιλών, εξασφαλίζοντας σβελτάδα με λογικές απαιτήσεις σε βενζίνη. Κύρια πηγή ισχύος αποτελεί ο 3κύλινδρος 1.2 λτ. turbo κινητήρας βενζίνης των 100 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 205 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ., ενώ υποστηρικτικό ρόλο έχει το ηλεκτρομοτέρ των 28 ίππων και 55 Nm που είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων (e-DCT6). Για την παροχή ρεύματος στον ηλεκτροκινητήρα φροντίζει η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 0,9 kWh, έτσι ώστε το Avenger e-Hybrid να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά στους ελιγμούς και σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα. Το εξηλεκτρισμένο αυτό μοτέρ παρουσιάζεται πολύ ελαστικό με γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές χωρίς κενά, ακόμα και στο Normal mode. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,6 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 184 χλμ./ώρα. Παράλληλα, τα paddles στο τιμόνι δίνουν στον οδηγό τον έλεγχο του e-DCT6 κιβωτίου ταχυτήτων, όποτε κρίνει ότι του χρειαστεί (π.χ. σε μια διαδρομή με στροφές). Όσον αφορά την κατανάλωση βρίσκεται σε πραγματικές συνθήκες στην περιοχή των 7 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά και εξασφαλίζει είσοδο στο Δακτύλιο της Αθήνας χωρίς περιορισμούς.

Ευχάριστο εντός και εκτός δρόμου

Το νέο Jeep Avenger e-Hybrid 110 είναι ένα αυτοκίνητο «πασπαρτού» γιατί είναι πολύ ευέλικτο στην πόλη, κάνει άνετα ταξίδια και είναι και το πιο ικανό 2κίνητο μικρό SUV. Τα 201 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος, οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αναχώρησης των 20, 20 και 34 μοιρών αντίστοιχα, τα 6 προγράμματα του Selec Terrain (Eco, Normal, Sport, Sand, Mud και Snow) και το Hill Descent (ελεγχόμενη κατάβαση), δίνουν τη δυνατότητα να πάει σε σημεία που άλλα 2WD SUV θα κολλήσουν. Σίγουρα δεν μπορεί να συγκριθεί με το τετρακίνητο Avenger 1.2 Hybrid 145 4xe (από 33.690 ευρώ, φώτο πάνω), όμως δίνει τη δυνατότητα για πιο άνετη κίνηση σε χωματόδρομους και επιφάνειες με πιο χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης. Στην άσφαλτο το Avenger e-Hybrid 110 είναι ευχάριστο στην οδήγηση και στρίβει χωρίς πρόβλημα, χάρη και στο σχετικά σφιχτό σετάρισμα των αναρτήσεών του, το οποίο περνά στο εσωτερικό του αυτοκινήτου τις πιο έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Με εμφάνιση που ξεχωρίζει

Το εκτός δρόμου προφίλ του Avenger γίνεται ορατό και από το «off road» παρουσιαστικό του, το οποίο τονίζουν τα φουσκωμένα φτερά, τα παραλληλόγραμμα εμπρός φανάρια, η μάσκα με τις παραδοσιακές 7 γρίλιες, τα πίσω φανάρια σε στυλ «X» που παραπέμπουν στα κάνιστρα καυσίμου του Willys και το σχετικά τετραγωνισμένο του σχήμα. Το εσωτερικό του με τις ευθείες γραμμές είναι πιο μινιμάλ και εστιάζει στην απλότητα και στην εργονομία. Το εύχρηστο infotainment με την οθόνη των 10,25 ιντσών, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 7 ιντσών (10,25 ιντσών στις πιο ακριβές εκδόσεις) και τα απαραίτητα φυσικά χειριστήρια στην κεντρική κονσόλα διευκολύνουν τον οδηγό. Στο κόμπακτ αμάξωμά του (μήκος 4.084 χλστ., πλάτος 1.776 χλστ., ύψος 1.534 χλστ. και μεταξόνιο 2.557 χλστ.) χωρούν  τέσσερα άτομα κανονικού αναστήματος, ενώ αρκετό είναι το πορτ μπαγκάζ των 380 λίτρων με το τετραγωνισμένο σχήμα.

Get it on Google Play Download on the App Store