Νοικοκυρεμένο Hybrid SUV 200 PS με 23.550 ευρώ

Οι περισσότεροι που επιλέγουν κάποιο SUV αντί ενός αντίστοιχης κατηγορίας χάτσμπακ, το προτιμούν για να απολαμβάνουν περισσότερες ανέσεις, χώρους και πρακτικότητα. Όμως αυτά τα επιπλέον στοιχεία έχουν και το ανάλογο τίμημα, ενώ αν στα ζητούμενα προστεθεί και τεχνολογία full hybrid για καλύτερη απόδοση και οικονομία, τότε το χέρι θα πρέπει να μπει πολύ βαθιά στην τσέπη σε ποσά που ίσως δεν αγγίζονται.

Ωστόσο, ένα νέο SUV που έχει ήδη γίνει δημοφιλές μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα ανατρέπει τα δεδομένα, γιατί δίνει πολλά και ζητάει λίγα. Ο λόγος για το ολοκαίνουργιο μικρομεσαίο SUV MG ZS Max Hybrid+, το οποίο προσφέρεται στις καλύτερες -και με διαφορά- τιμές της κατηγορίας και πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που «τακτοποιεί» τον κάτοχό του από πολλές πλευρές. Καταρχήν, C-SUV Full Hybrid με συνδυαστική ισχύ που αγγίζει τα 200 άλογα (197 για την ακρίβεια) και τιμή από μόνο 23.550 ευρώ, δεν υπάρχει ούτε στη μικρότερη κατηγορία των B-SUV. Επιπλέον, ο κάτοχός του έχει ήσυχο το κεφάλι του για πολλά χρόνια με την 7ετή εργοστασιακή εγγύηση (ή 150.000 χλμ.) και τα 7 χρόνια οδικής βοήθειας.

Στις 23.550 ευρώ διατίθεται το MG ZS Max Hybrid+ στην εισαγωγική έκδοση Excite, με εξοπλισμό που περιλαμβάνει τα εξής: οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών με πλοήγηση και την εφαρμογή MG iSMART Lite για έλεγχο λειτουργιών του αυτοκινήτου εξ αποστάσεως από το smartphone, τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος, διατήρησης λωρίδας, ανίχνευσης τυφλού σημείου και ελέγχου διασταυρούμενης πίσω κυκλοφορίας, 6 αερόσακους, κάμερα οπισθοπορείας, πίνακα οργάνων 7 ιντσών, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, αισθητήρα φωτός, αυτόματο κλιματισμό και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. Στη μεσαία έκδοση Exclusive η τιμή παραμένει ασυναγώνιστα χαμηλή στις 25.450 ευρώ, προσφέροντας επιπλέον της Excite μεγαλύτερη οθόνη αφής 12,3 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 215/55, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, προβολείς LED, μπάρες οροφής, αισθητήρα βροχής και δερμάτινο τιμόνι.

Το νέο MG ZS Max Hybrid+ άλλαξε τελείως από το προγενέστερο μοντέλο και αυτό φαίνεται αμέσως και εξωτερικά, αφού μεγάλωσε και απέκτησε πιο ελκυστικό σχεδιασμό με διακριτικές «νότες» δυναμισμού. Πιο συγκεκριμένα έχει μήκος 4.430 χλστ., πλάτος 1.818 χλστ., ύψος 1.635 χλστ. και μεταξόνιο 2.610 χλστ., τοποθετούμενο ιδανικά μεταξύ των πιο μεγάλων B-SUV των 4,3 μέτρων μήκους και των C-SUV των 4,5 μέτρων. Πλήρως αναβαθμισμένο και εκσυγχρονισμένο παρουσιάζεται και το «νοικοκυρεμένο» εσωτερικό του. Σε αυτό θα φιλοξενηθούν μέχρι πέντε επιβάτες με την άνεσή τους, έχοντας στη διάθεσή τους ένα αρκετό πορτ μπαγκάζ 443 λίτρων. Πολύ θετικές κριτικές αποσπά το εσωτερικό του και στον τομέα της ποιότητας κατασκευής. Πολλές επιφάνειες αποτελούνται από μαλακά υλικά, ενώ η γεροδεμένη συναρμογή και η προσοχή στις ενώσεις των αρμών αποτρέπει την παρουσία ενοχλητικών τριγμών, ακόμα και σε «κατσαρά» οδοστρώματα.

Άσσος στο μανίκι του νέου MG ZS Max Hybrid+ είναι το ισχυρό, αλλά και ολιγαρκές σε βενζίνη φουλ υβριδικό σύνολο με τη μέγιστη συνδυαστική απόδοση των 197 ίππων και 465 Nm ροπής. Ο δυνατός ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων και 250 Nm ροπής μαζί με την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh εξασφαλίζουν αμιγώς ηλεκτρική κίνηση σε ταχύτητες που αγγίζουν τα 90 χλμ./ώρα, με αποτέλεσμα η κατανάλωση σε αστικές συνθήκες να βρίσκεται στα 4,5 λτ./100 χλμ. Εφόσον ο οδηγός επιλέξει τη ανάκτηση ενέργειας στο επίπεδο «Ισχυρό», τότε η οδήγησή του μοιάζει πολύ με αμιγώς ηλεκτρικό, χωρίς όμως να χρειάζεται φόρτιση.

Παράλληλα ο βενζινοκινητήρας 1.5 λτ. κύκλου Atkinson των 102 PS και 128 Nm αναλαμβάνει δράση κάθε φορά που θα απαιτηθεί περισσότερη δύναμη ή και για να φορτίσει την μπαταρία (αν δεν γίνει από την πέδηση και το ρολάρισμα). Σε μεικτές συνθήκες και με πιο γρήγορη οδήγηση η κατανάλωση παραμένει χαμηλά στα 5,9 λίτρα/100 χλμ. Το ZS Max Hybrid+ επιταχύνει σε γρήγορους ρυθμούς (0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ.) και το τράβηγμα που νιώθει ο οδηγός παραπέμπει σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Επίσης, με εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά και η πρόσβαση στο Δακτύλιο της Αθήνας είναι ελεύθερη. Το ολοκληρωμένο προφίλ του ZS Max Hybrid+ επισφραγίζει και το πολύ καλό πάτημά του στο δρόμο, όπου παρουσιάζεται στιβαρό και οι αναρτήσεις του διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, όπως και τον έλεγχο του αμαξώματος στις στροφές, ακόμα και σε ρυθμούς πιο έντονους.

Get it on Google Play Download on the App Store