Νέο SUV των 23.550 ευρώ έκαψε 1,3 λτ./100 χλμ.!

Θαύμα οικονομίας από πλευράς τιμής αγοράς αλλά και κατανάλωσης είναι το νέο αυτό SUV, το οποίο παράλληλα είναι πολύ άνετο, πλήρως εξοπλισμένο και εφοδιασμένο με ιδιαίτερα αποδοτικό full hybrid μηχανικό σύνολο. Ο λόγος για το νέο MG ZS Max Hybrid+, με το οποίο αυτή τη φορά ταξιδέψαμε στην Άνδρο και σύντομα θα σας το παρουσιάσουμε πιο αναλυτικά με πλούσιο φωτογραφικό υλικό και video.

Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του εν λόγω μικρομεσαίου SUV, είναι ο άριστος συνδυασμός χαμηλής κατανάλωσης και δύναμης – επιδόσεων. Γεγονός που αποδίδεται στο σύστημα Hybrid+ με τη συνδυαστική ισχύ 197 ίππων και το καινοτόμο ηλεκτροκινητήρα που χρησιμοποιεί το πρώτο υβριδικό κιβώτιο ταχυτήτων 3 σχέσεων στον κόσμο. Μαζί με μια αυτοφορτιζόμενη μπαταρία υψηλής χωρητικότητας 1,83 kWh, το ZS Hybrid+ μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά με μέγιστη ταχύτητα EV 87 χλμ./ώρα ή και λίγο πιο παραπάνω ανάλογα τις συνθήκες. Ειδικά σε πιο χαμηλούς ρυθμούς και με την επιλογή της ανάκτησης ενέργειας στο «ισχυρό» (υπάρχει ακόμα το «ήπιο» και «μεσαίο») μέσω της σχετικής επιλογής στο infotainment, μοιάζει στην οδήγηση πολύ με αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, αφού διανύει πολλές αποστάσεις με μόνο το ρεύμα.

Όπως και διαπιστώσαμε για ακόμα μία φορά που οδηγήσαμε το ZS Hybrid+, αυτή τη φορά στους δρόμους της Άνδρου. Συγκεκριμένα η κατανάλωση των μόλις 1,3 λτ./100 χλμ. επιτεύχθηκε σε μια απόσταση σχεδόν 12 χιλιομέτρων, από τον οικισμό Άνω Απροβάτου όπου διαμέναμε, έως το λιμάνι της Άνδρου, το Γαύριο. Μια διαδρομή που περιλαμβάνει πολλές ανηφόρες, κατηφόρες, κλειστές στροφές και με ρυθμούς περίπου 30-60 χλμ./ώρα. Και δεν ήταν κάτι που έτυχε, μιας και άλλες φορές που κάναμε την ίδια διαδρομή, η κατανάλωση βρίσκονταν κοντά στα 2 λτ./100 χλμ., με τον κλιματισμό συνέχεια ενεργοποιημένο και το βοριά να φυσάει τουλάχιστον 6 μποφόρ ασταμάτητα. Ειδικά σε κατηφορικούς και πιο επίπεδους δρόμους ο βενζινοκινητήρας απενεργοποιούνταν και το αυτοκίνητο χρησιμοποιούσε τον ηλεκτροκινητήρα από το ρεύμα που παρείχε η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία. Αυτή αναπλήρωνε την ενέργειά της από το ρολάρισμα και το φρενάρισμα, ή από τον κινητήρα βενζίνης που αναλαμβάνει σε υψηλότερες ταχύτητες και διατηρεί την μπαταρία γεμάτη.

Το μηχανικό αυτό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 197 ίππων και τη ροπή των 465 Nm αποτελείται από ένα ισχυρό ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων και 250 Nm ροπής και το βενζινοκινητήρα των 1.5 λτ. (κύκλου Atkinson) με τα 102 άλογα και τα 128 Nm ροπής. Ο οδηγός έχει ανά πάσα ώρα και στιγμή τη δυνατότητα να επιταχύνει γρήγορα από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ.) και εν κινήσει, με την ώθηση να δίνει την αίσθηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Ακόμα και με το δεξί πεντάλ έντονα πατημένο, η μεικτή κατανάλωση βρίσκεται κοντά στα 5,8 λτ./100 χλμ., ενώ σε πιο ήπιους ρυθμούς πόλης (π.χ. στη γεμάτη κίνηση Αθήνα) καίει κοντά στα 4,5 λτ./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο.

Το νέο MG ZS Max Hybrid+ με τιμή εκκίνησης από μόλις 23.550 ευρώ δεν έχει αντίπαλο στα μικρομεσαία SUV με φουλ υβριδικό σύνολο αυτής της ισχύος, αλλά ούτε και στα μικρά SUV. Παράλληλα είναι εξοπλισμένο με όλο το σύγχρονο «πακέτο» στοιχείων υποβοήθησης του οδηγού, ανέσεων, ασφαλείας και συνδεσιμότητας, συν του ότι καλύπτεται με εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών/150.000 χλμ. και 7ετή δωρεάν οδική βοήθεια. Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκει ακόμα η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, η άνεση που παρέχει στην οδήγηση και οι αρκετοί χώροι για όλους τους επιβάτες και τις αποσκευές (πορτ μπαγκάζ 443 λίτρων).

Get it on Google Play Download on the App Store