Τα οικονομικότερα μικρά SUV εφοδιάζονται κατά βάση με turbo μηχανικά σύνολα 1.0-1.2 λτ. ισχύος κοντά στους 100 ίππους. Στις περισσότερες περιπτώσεις και σε συνδυασμό με τη ροπή των περίπου 170 Nm επαρκούν για τις καθημερινές διαδρομές ρουτίνας, αλλά και για ταξίδια. Ωστόσο για κάποιους τα 100 άλογα είναι λίγα και θέλουν περισσότερη δύναμη στο δεξί τους πόδι. Ένα τέτοιο SUV που προσφέρει υψηλότερη απόδοση και διατίθεται σε χαμηλή τιμή, είναι το ανανεωμένο Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet 48V Hybrid.
Το εκσυγχρονισμένο δημοφιλές ιαπωνικό μικρό SUV εκκινεί από τις 20.580 ευρώ και διαθέτει το πιο αποδοτικό μοτέρ σε αυτά τα χρήματα -και όχι μόνο. Κάτω από το εμπρός καπό φιλοξενείται ο γνώριμος 1.400άρης Boosterjet Hybrid 48V απόδοσης 129 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 235 Nm στις 2.000-3.000 σ.α.λ. Η ηλεκτρογεννήτρια αντλεί ενέργεια από την μπαταρία που φορτίζει κατά την επιβράδυνση ή στο άφημα του γκαζιού, προσθέτοντας άλλους 14 ίππους και 50 Nm, παρέχοντας υποβοήθηση στον κινητήρα κατά την επιτάχυνση. Στην πράξη ο οδηγός απολαμβάνει πολύ καλό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, ραφιναρισμένη λειτουργία και δυναμικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ.). Αναφορικά με την κατανάλωση, στην εθνική οδό φορτωμένο καίει περί τα 6 λτ./100 χλμ., ενώ σε μεικτή χρήση βρίσκεται στα 7 λτ./100 χλμ. Πρόσθετα, με 120 γρ./χλμ. εκπομπών CO2, τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά.
Το Suzuki Vitara είναι ικανότατος και ιδανικός σύμμαχος του οδηγού, είτε στην πόλη, είτε στο ταξίδι. Οι αναρτήσεις του συνδυάζουν πολύ καλή άνεση μαζί με χαμηλό θόρυβο κύλισης, κρατούν σταθερό το ψηλό αμάξωμα ακόμα και σε πολύ γρήγορους ρυθμούς στους αυτοκινητόδρομους, ενώ στις στροφές εμφανίζει λογικές κλίσεις και αρκετή πρόσφυση. Το σύστημα διεύθυνσης ικανοποιεί σε αμεσότητα και μεταφέρει καλή αίσθηση στον οδηγό, όπως και τα φρένα με δίσκους σε όλους τους τροχούς. Αν πάλι θέλει ο οδηγός να πατήσει εκτός δρόμου, τα 175 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος παρέχουν τον απαραίτητο αέρα για να κινηθεί σ κακοτράχαλους χωματόδρομους.
Μετά την πρόσφατη ανανέωση, το Suzuki Vitara δέχτηκε σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός κυρίως μέρος του (μάσκα προφυλακτήρας). Στο εσωτερικό τη διαφορά κάνουν οι νέες επενδύσεις και κυρίως η τεχνολογική αναβάθμιση. Η νέα στάνταρ κεντρική οθόνη αφής των 9 ιντσών αντικατέστησε την προηγούμενη των 7 ιντσών και είναι πλέον συμβατή με ασύρματη σύνδεση Apple Car Play και Android Auto. Νέα γραφικά έχει η έγχρωμη οθόνη των 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων, όπου παρέμειναν οι παραδοσιακές στρογγυλές αναλογικές ενδείξεις. Από πλευράς κατασκευής στα θετικά ανήκουν το μαλακό υλικό στο ταμπλό και η γεροδεμένη συναρμογή, όμως στις πόρτες θα θέλαμε καλύτερα σε όψη και υφή σκληρά πλαστικά. Σε χώρους θα καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες τεσσάρων επιβατών με ύψος και λίγο πιο πάνω από το κανονικό, ενώ το πορτ μπαγκάζ των 362 λίτρων αξιοποιείται πλήρως λόγω του εκμεταλλεύσιμου σχήματός του.
Ένα ακόμα βασικό θετικό γνώρισμα του ανανεωμένου Suzuki Vitara αποτελεί ο πλήρης (και περισσότερος από πριν) εξοπλισμός από την εισαγωγική έκδοση GL των 20.580 ευρώ. Συγκεκριμένα περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, κάμερα παρακολούθησης οδηγού, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών, πλοήγηση, έλεγχο λειτουργιών του αυτοκινήτου από το smartphone, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, σύστημα εισόδου και εκκίνησης κινητήρα χωρίς κλειδί, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, air condition, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων κ.α.