Η πλειοψηφία όσων ενδιαφέρονται να αποκτήσουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο, προσανατολίζονται προς τα SUV. Γεγονός που αποδεικνύουν και τα νούμερα των ταξινομήσεων, αφού 1 στα 2 οχήματα προέρχεται από αυτή την «τάξη». Υψηλότερη ζήτηση σημειώνουν τα μικρά SUV, αφού είναι σε θέση να καλύψουν πολλαπλές ανάγκες, χωρίς οι τιμές των περισσότερων να είναι απαγορευτικές.
Ανάμεσα στην πληθώρα των B-SUV, αυτό που είναι πλουσιοπάροχο σε όλους τους τομείς, αλλά δεν ζητάει πολλά ευρώ για την αγορά του, είναι το Hyundai Bayon 1.0 T-GDI 100 PS Premium. Διατίθεται στην τιμή των 18.840 ευρώ και είναι πιο προσιτό ακόμα και από αρκετά μικρά χάτσμπακ. Ο στάνταρ εξοπλισμός του είναι πραγματικά εντυπωσιακός και δεν γίνεται παραχώρηση πουθενά. Πιο αναλυτικά διαθέτει 6 αερόσακους αυτόνομη πέδηση, διατήρηση λωρίδας, οθόνη 8 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων, αυτόματο κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, φώτα LED, Drive Mode Select, ζάντες αλουμινίου κ.λπ. Στις παροχές περιλαμβάνονται ακόμα 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων και 5ετής δωρεάν τεχνικός έλεγχος, μαζί με οδική βοήθεια.
Η άριστη σχέση τιμής – εξοπλισμού είναι ένα βασικό προσόν του Hyundai Bayon. Ένα ακόμα θετικό του γνώρισμα αφορά τον 3κύλινδρο 1.000άρη turbo κινητήρα των 100 ίππων και 172 Nm ροπής. Το μηχανικό αυτό σύνολο με τη ραφιναρισμένη λειτουργία καλύπτει όλες τις συνθήκες. Είναι ελαστικό στις χαμηλές στροφές για κινεί άνετα το αυτοκίνητο στην πόλη, ενώ διατηρεί εύκολα γρήγορους ρυθμούς σε συνθήκες ταξιδιού, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο με μια οικογένεια και τις αποσκευές. Η Hyundai ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 183 χλμ./ώρα, με CO2 118-123 γρ./χλμ. Η κατανάλωση είναι λογική, αφού στη δοκιμή βρέθηκε στα 7,5 λτ./100 χλμ.
Η ισορροπημένη οδική του συμπεριφορά και η ασφάλεια που αποπνέει, είναι δύο χαρακτηριστικά που αντιλαμβάνεται άμεσα ο οδηγός του Bayon. Οι τεχνικοί της Hyundai πέτυχαν ένα πολύ καλό συνδυασμό άνεσης και κρατήματος, εκμεταλλευόμενοι και το στιβαρό του πλαίσιο του Bayon. Έτσι, είναι ξεκούραστο στο ταξίδι, ενώ μπορεί να στρίψει υπό πίεση, χωρίς να φοβίσει ή να εμφανίσει απρόσμενες αντιδράσεις.
Τα θετικά του γνωρίσματα συνεχίζονται και στο εσωτερικό του. Παρά το γεγονός ότι οι εξωτερικές του διαστάσεις είναι μικρές για SUV (μήκος 4.180 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ., ύψος 1.500 χλστ. και μεταξόνιο 2.580 χλστ.), οι χώροι που παρέχει είναι επιπέδου μικρομεσαίου χάτσμπακ. Στο πίσω κάθισμα θα βολευτούν χωρίς πρόβλημα δύο ενήλικα άτομα και ένα παιδί, ενώ για τις αποσκευές υπάρχουν 411 λίτρα. Στα συν ανήκουν ακόμα η γεροδεμένη κατασκευή του ταμπλό και η εργονομία των επιμέρους χειριστηρίων.