Η Renault, μέσα από το στρατηγικό πλάνο «Renaulution», επενδύει συστηματικά στην παρουσία της στις κατηγορίες C-SUV και D-SUV, με μοντέλα που ενσωματώνουν σύγχρονες τεχνολογίες και ισχυρή σχεδιαστική ταυτότητα. Σε αυτό το πλαίσιο, το νέο Austral έρχεται να συμπληρώσει το υβριδικό χαρτοφυλάκιο της μάρκας, όντας ένα SUV με πληθώρα καινοτομιών και σαφώς ανώτερο τεχνολογικό υπόβαθρο σε σχέση με το προ ανανέωσης μοντέλο.
Το νέο Renault Austral εγκαινιάζει μια νέα, ώριμη σχεδιαστική γλώσσα, εμπνευσμένη από την ολοκαίνουρια ναυαρχίδα της μάρκας (Rafale) με προηγμένες mild και full υβριδικές λύσεις και με πλήθος συστημάτων συνδεσιμότητας και ασφάλειας. Παράλληλα προσφέρεται σε χαμηλότερες τιμές από ποτέ, με πλουσιότατο εξοπλισμό. Συνολικά το νέο Renault Austral δεν περιορίζεται σε έναν τυπικό εκσυγχρονισμό, αλλά εισάγει ένα σύνολο τεχνολογιών και σχεδιαστικών επιλογών. Με υβριδικά σύνολα που ισορροπούν δύναμη και αποδοτικότητα, με καμπίνα υψηλής ποιότητας, με συστήματα εξατομίκευσης και με κορυφαίο επίπεδο ασφάλειας, το Austral έρχεται στην αγορά ως μία από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις της κατηγορίας των μικρομεσαίων SUV.
Το Renault Austral διατίθεται στην ελληνική αγορά σε τέσσερις εκδόσεις. Πρόκειται για τα 1.3 mild hybrid 160 hp techno και esprit Alpine στις τιμές των 34.900 ευρώ και 38.500 ευρώ αντίστοιχα και τα 1.2 full hybrid E-Tech 200 hp techno (από 42.000 ευρώ) και esprit Alpine (από 45.900 ευρώ). Να υπενθυμίσουμε ότι το Austral 1.3 mild hybrid 160 hp techno πωλούνταν τον Φεβρουάριο 2024 από 38.950 ευρώ με την έκπτωση των 4.000 ευρώ. Όλα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ κάθε νέο Austral συνοδεύεται με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών ή 100.000 χλμ. (όποιο επέλθει πρώτο) και 5 χρόνια οδική βοήθεια. Από την έκδοση techno περιλαμβάνονται τα πάντα: 7 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, σύστημα ελέγχου τυφλού σημείου, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός, πίσω και στο πλάι, κάμερα οπισθοπορείας, φώτα Adaptive LED vision με High Beam Assist, διζωνικός κλιματισμός, οθόνη οδηγού 12,3 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 12 ιντσών με σύστημα πλοήγησης & Google Built-In, ασύρματη φόρτιση κινητού, Arkamys Sound System, adaptive cruise control, ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών κ.λπ.

Σχεδιασμός με έμφαση στη λεπτομέρεια
Η αισθητική του νέου Austral εκφράζει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Renault. Η ανασχεδιασμένη μάσκα με τα τρισδιάστατα μοτίβα και το λογότυπο στο κέντρο, συνδυάζεται με τα λεπτομερώς επεξεργασμένα φωτιστικά σώματα που υιοθετούν τεχνολογία Adaptive LED Vision με δυνατότητα Matrix. Ο φωτισμός προσαρμόζεται στις συνθήκες του δρόμου, προσφέροντας άριστη ορατότητα τη νύχτα, χωρίς να ενοχλεί τους οδηγούς στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας. Στο πίσω μέρος, η σχεδίαση εμπλουτίζεται με φωτιστικά σώματα εμπνευσμένα από το κινέζικο παζλ tangram, τα οποία σχηματίζουν μια χαρακτηριστική υπογραφή ημέρας και νύχτας. Το αποτέλεσμα είναι ένα SUV με εμφανή συγγένεια προς το νεότευκτο Rafale, που αποπνέει κομψότητα αλλά και δυναμισμό. Το μήκος του νέου Austral είναι 4,53 μέτρα, το πλάτος 1,83 μέτρα, το ύψος 1,64 μέτρα και το μεταξόνιο 2,67 μέτρα, με απόσταση από το έδαφος στα 18 εκατοστά και το βάρος είναι στα 1.464 και 1.538 κιλά για την mild και full hybrid έκδοση αντίστοιχα.
Καμπίνα με αναβαθμισμένη ποιότητα και τεχνολογία
Το εσωτερικό του Austral ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία αρμονίας και τεχνολογικής υπεροχής. Τα νέα καθίσματα, με επενδύσεις από ύφασμα «Egée» κατασκευασμένο με 98% ανακυκλωμένα υλικά, εξασφαλίζουν την απαιτούμενη πλευρική στήριξη, ενώ η βελτιωμένη ηχομόνωση περιορίζει τους αεροδυναμικούς θορύβους και ενισχύει την αίσθηση ηρεμίας. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ευρυχωρία, με το πίσω κάθισμα να μετακινείται εμπρός–πίσω κατά 16 εκατοστά, ενώ η πλάτη του ρυθμίζεται σε τρεις θέσεις. Ο χώρος για τα γόνατα φτάνει τα 27,4 εκατοστά, ενώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ μεταβάλλεται από 527 έως 1.761 λίτρα, ανάλογα με την έκδοση και τη διαμόρφωση. Με αυτά τα δεδομένα, το Austral θέλει να είναι ένα από τα πιο πρακτικά SUV της κατηγορίας. Παράλληλα έχει γίνει ευρεία χρήση μαλακών σε υφή επιφανειών, ενώ μαζί με το πολύ προσεγμένο φινίρισμα και τη συναρμογή, το εσωτερικό του Austral παρουσιάζει πολυτελή χαρακτηριστικά.

Τεχνολογία που αναγνωρίζει τον οδηγό
Για πρώτη φορά σε μοντέλο της Renault, συναντάται το σύστημα αναγνώρισης οδηγού, με κάμερα τοποθετημένη στην αριστερή κολόνα Α. Το σύστημα μπορεί να ταυτοποιήσει ποιος μπαίνει στο όχημα και να ενεργοποιήσει αυτόματα εξατομικευμένες ρυθμίσεις: θέση καθίσματος και καθρεφτών, επιλογές πολυμέσων, μενού οθόνης και εφαρμογές Google. Πρόκειται για μια τεχνολογία που προσδίδει επίπεδο προσωποποίησης αντάξιο ανώτερης κατηγορίας. Το ψηφιακό περιβάλλον καθορίζεται από το σύστημα OpenR Link, με δύο οθόνες. Ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 12 ιντσών και μια οθόνη αφής 9 ή 12,3 ιντσών (ανάλογα με την έκδοση) για το σύστημα πολυμέσων. Παράλληλα, εξοπλίζεται και με head-up display 9,3 ιντσών. Οι ενσωματωμένες υπηρεσίες Google (Maps, Assistant, Play) προσφέρουν προηγμένες δυνατότητες πλοήγησης και συνδεσιμότητας, ενώ η συνεργασία με τον Jean-Michel Jarre εμπλούτισε την εμπειρία με νέα ηχητική ταυτότητα καλωσορίσματος.
Υβριδικά σύνολα με ισορροπία ισχύος και οικονομίας
Το Renault Austral διατίθεται με δύο κινητήρια σύνολα. Το Mild Hybrid 160 ίππων χρησιμοποιεί 4κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 1.3 λτ., καθώς και υποβοήθηση από έναν εναλλάκτη και μία μπαταρία ιόντων λιθίου 12V. Το σύνολο συμπληρώνεται από το αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT. Επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ., καταναλώνει 6,3 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 141 γρ./χλμ. CO2 (99 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Το Full Hybrid E-Tech κινητήριο σύνολο αποτελείται από 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 turbo και δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο πρώτος, που χρησιμεύει στην ηλεκτρική κίνηση του οχήματος είναι 70 ίππων και 205 Nm, ενώ τροφοδοτείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 2 kWh/400V. Ο δεύτερος είναι ουσιαστικά μια γεννήτρια υψηλής τάσης με ισχύ 25 ίππων και 50 Nm και χρησιμεύει στην εκκίνηση του βενζινοκινητήρα και στη διαχείριση των αλλαγών ταχυτήτων από το αυτόματο κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών multi-mode της Renault. Η συνδυαστική ισχύς είναι 200 ίπποι, επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ. και το κυριότερο: η εργοστασιακή κατανάλωση δεν υπερβαίνει τα 4,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO₂ από 106 γρ./χλμ., με απαλλαγή τελών κυκλοφορίας.

4Control Advanced: τετραδιεύθυνση νέας γενιάς
Η οδική συμπεριφορά ενισχύεται από το 4Control Advanced που τοποθετείται στο Austral Full Hybrid E-Tech 200. Πρόκειται για ένα σύστημα τετραδιεύθυνσης που βελτιώνει τόσο την ευελιξία στην πόλη όσο και τη σταθερότητα στον αυτοκινητόδρομο. Σε χαμηλές ταχύτητες οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα έως 5 μοίρες, μειώνοντας τον κύκλο στροφής στα 10,1 μέτρα, ενώ σε υψηλότερες στρίβουν προς την ίδια κατεύθυνση, προσφέροντας καλύτερη ευστάθεια στις αλλαγές πορείας.



















































