Νέο πληθωρικό SUV 4,6 μέτρων με 25.850 ευρώ

Στην καρδιά του αγοραστικού ενδιαφέροντος βρίσκονται τα τελευταία χρόνια τα μικρομεσαία SUV, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τις ταξινομήσεις τους. Πληροφοριακά, το 2023 το μερίδιό τους στην Ελλάδα έφτασε το 21,65% με 29.118 οχήματα, ενώ τα μοντέλα που την εκπροσωπούν είναι πολλά και στην πλειοψηφία τους με εξαιρετικά χαρακτηριστικά. Από τα πιο ενδιαφέροντα, ένα που συνδυάζει μήκος άνω των 4,6 μέτρων και τιμή κάτω από 26.000 ευρώ. Για ποιο λέμε; Εννοείται για το MG HS.

Το κινεζικό C-SUV είναι από τα μεγαλύτερα μοντέλα της κατηγορίας (4.610 χλστ.), γλυκοκοιτάζοντας και στην ακριβώς από πάνω, αλλά σε κόστος αγοράς το ζηλεύουν πρακτικά όλοι οι ανταγωνιστές. Στις 25.850 ευρώ που ανοίγει ο τιμοκατάλογος του HS, δεν βρίσκεις κανένα μικρομεσαίο SUV 4,6 μέτρων. Για κάποιο ισομεγέθες, ακόμα και μικρότερο, χρειάζεσαι μίνιμουμ 29.000-30.000 ευρώ. Και μάλιστα στις περισσότερες περιπτώσεις, με φτωχότερο εξοπλισμό από το MG. Από τη βασική έκδοση Excite, έχουμε: 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, επόπτευση τυφλού σημείου, ειδοποίηση οπισθοπορείας, οθόνη αφής 10,1 ιντσών, ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, κλιματισμός, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, αισθητήρας βροχής και φώτων, θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά και ζάντες αλουμινίου. Κοντολογίς, τα πάντα! Κι όλα τα παραπάνω με 7ετή εργοστασιακή εγγύηση ή 150.000 χλμ., συν 7 χρόνια οδική βοήθεια και δωρεάν έλεγχο.

H σχεδίαση του HS γίνεται αρεστή από όλους. Χωρίς ακρότητες, αλλά ούτε και αδιάφορη, με τα φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω να δίνουν τον τόνο στις καμπύλες επιφάνειες, έχοντας το σήμα να δεσπόζει στο κέντρο της μάσκας. H διαμόρφωση του προφυλακτήρα προσθέτει πόντους επιθετικότητας, ενώ το χρωμιωμένο πλαίσιο των παραθύρων πράττει αναλόγως για τις premium αποχρώσεις. Από το πιο μεγάλα της κατηγορίας είναι και το μεταξόνιο των 2.720 χλστ., στοιχείο που ενισχύει την ευρυχωρία που απολαμβάνουν όλοι οι επιβάτες. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ ξεκινά από τα 463 λίτρα και κρίνεται αρκετή για τις ανάγκες μιας οικογένειας, ωστόσο αυτό που σε κερδίζει περισσότερο στον εσωτερικό κόσμο του HS είναι η ποιότητα. Μαλακά πλαστικά, πολύ καλοσυναρμολογημένα, με προσοχή στη λεπτομέρεια και παρουσία παντού, ακόμα και στα λιγότερο φανερά σημεία.

Εξίσου αρεστό είναι το HS και οδηγικά. Η άνεση σε πρώτο πλάνο, με πολύ καλή ποιότητα κύλισης και χαμηλά επίπεδα θορύβου από τον δυνατό 1.500άρη τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα, που στέλνει 162 ίππους και 250 Nm στους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Οι επιδόσεις είναι παραπάνω από καλές, με το 0-100 χλμ./ώρα να θέλει κάτω από 10,0 δλ. (9,9 δλ.) και την τελική να αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα, συνδυαζόμενα με μόλις 7,4 λίτρα/100 χλμ. μέσης κατανάλωσης (εργοστασιακή μέτρηση). Παράλληλα το μικρομεσαίο MG αποδεικνύεται δυνατό και στις στροφές, με λογικότατες κλίσεις από το αμάξωμα, αλλά και στα φρένα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.490
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 162/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.700
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,9
Τελική (χλμ./ώρα) 190
Κατ/λωση* (λτ./100 χλμ.) 7,4
CO2 (γρ./χλμ.) 168
*Εργοστασιακή

Get it on Google Play Download on the App Store