Το ανανεωμένο Kia XCeed βρίσκεται εδώ και λίγο καιρό στις εκθέσεις της Kia στην Ελλάδα και αποτελεί μια πρώτης τάξεως επιλογή, για όσους θέλουν ένα ολοκληρωμένο μικρομεσαίο Crossover. Εξαιρετικά συμφέρουσα πρόταση αποτελεί με το δυνατό κινητήρα 1.5 T-GDi 160 PS 48V Hybrid, ενώ για όσους θέλουν ντίζελ είναι από τα ελάχιστα μοντέλα με 1.600άρι υβριδικό μηχανικό σύνολο, το 1.6 CRDi 136 PS 48V Hybrid.
Με τιμή από 25.090 ευρώ
Το πρώτο που θα ρωτήσει κανείς να μάθει, είναι οι τιμές του και εδώ το XCeed δεν έχει αντίπαλο. Το ΧCeed 1.5T 160ps LX Premium iMT 48V Hybrid κοστίζει από 25.090 ευρώ, ενώ το 1.6 Diesel στην ίδια έκδοση τιμάται στις 27.190 ευρώ. Όσο για τον εξοπλισμό, ακόμα και από την πρώτη έκδοση είναι πολύ «φορτωμένος». Συγκεκριμένα διαθέτει τα εξής:
- 6 αερόσακους
- Αυτόματη έκτακτη πέδηση
- Αποφυγή παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας
- Διατήρηση του οχήματος στο μέσον της λωρίδας κυκλοφορίας
- Αυτόματη εναλλαγή φώτων από την υψηλή στην μεσαία σκάλα
- Οθόνη αφής 8 ιντσών
- Full LED φώτα εμπρός και πίσω
- Φώτα ομίχλης LED
- Έγχρωμη κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης
- Αυτόματο διζωνικό κλιματισμό
- Ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες
- Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
- Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών
Βενζίνη ή ντίζελ 48V Hybrid;
Όσον αφορά τους κινητήρες, ο βενζίνης 1.5 λτ. turbo των 160 ίππων και με τη ροπή των 253 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. εξασφαλίζει γρήγορες επιδόσεις και λογική κατανάλωση. Επίσης διαθέτει ιδιαίτερα ραφιναρισμένη λειτουργία και είναι πολύ γραμμικός σε όλο το φάσμα των στροφών, χωρίς κενά στις χαμηλές ή πτώση ισχύος στις υψηλότερες. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 9,0 δλ. και η τελική φτάνει τα 208 χλμ./ώρα, με μέση εργοστασιακή κατανάλωση 5,9-6,4 λτ./100 χλμ. και CO2 134-146 γρ./χλμ. (86-102 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Ο 1.600άρης ντίζελ ξεχωρίζει και αυτός αμέσως για την αθόρυβη και δίχως δονήσεις ή κραδασμούς λειτουργία του. Οι 136 ίπποι και τα 280 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. χαρίζουν δυνατό τράβηγμα, σβέλτες επιδόσεις με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ. και μεικτή κατανάλωση 4,9-5,1 λτ./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 μεταξύ 128-133 γρ./χλμ., τα τέλη κυκλοφορίας είναι χαμηλά (82-85 ευρώ).
Αμφότερα τα μηχανικά σύνολα ενσωματώνουν το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V Hybrid, το οποίο προσφέρει επιπλέον ροπή κατά την επιτάχυνση, αντλώντας ενέργεια από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία. Παράλληλα, το χειροκίνητο κιβώτιο iΜΤ των 6 ταχυτήτων με τον ηλεκτρονικό συμπλέκτη απομπλέκεται από τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο ρολάρει, εξοικονομώντας καύσιμο.
Αρτιότητα στο εσωτερικό
Στα σημεία αναφοράς του XCeed ανήκουν ακόμα ο μοντέρνος του σχεδιασμός εξωτερικά, όπου μετά την ανανέωση έγιναν αλλαγές στους προφυλακτήρες, μάσκα και φωτιστικά σώματα. Αναβαθμίσεις έχει δεχτεί και το εσωτερικό, όπου γίνεται αμέσως αντιληπτή η προσοχή που έχει δώσει η Kia στην ποιότητα των υλικών, του φινιρίσματος και στη στιβαρή συναρμογή. Επιπλέον, το μικρομεσαίο Crossover των 4.395 χλστ. μήκους διαθέτει άνετους χώρους για όλους τους επιβάτες και ένα ικανοποιητικό πορτ μπαγκάζ 380 λίτρων.