Το νέο δεύτερης γενιάς Hyundai Kona φέρνει νέα δεδομένα στα πολύ δημοφιλή μικρά SUV, αφού πρόκειται για το πιο «large» μοντέλο, το οποίο περνά σε μήκος και χώρους μέχρι και τα πιο κόμπακτ μικρομεσαία SUV. Έτσι γεφυρώνει ιδανικά τις δύο αυτές κατηγορίες (όπως και το κενό μεταξύ Bayon και Kona) και αποτελεί μια πληρέστατη επιλογή σε όλους τους τομείς. Επίσης, οι τιμές του έχουν μειωθεί σε σχέση με αυτές που ανακοινώθηκαν στο λανσάρισμά του, που έγινε τον περασμένο Ιούνιο.
Συγκεκριμένα και με την επιπλέον τρέχουσα προσφορά των 1.000 ευρώ, το πολύ συμφέρον 1.0 T-GDI 120 PS 48V Hybrid Premium εκκινεί από τις 24.290 ευρώ, συνοδευόμενο με τον εξής εξοπλισμό: 7 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, Full LED φώτα εμπρός, αυτόματη λειτουργία φώτων, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & πίσω, κάμερα οπισθοπορίας, οθόνη 12,3 ιντσών, air condition, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Στην επόμενη έκδοση Distinctive κοστίζει από 25.990 ευρώ και εφοδιάζεται επιπλέον με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, κάθισμα συνοδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή στήριξη καθίσματος οδηγού, ατμοσφαιρικό φωτισμό, ηλεκτροχρωματικό καθρέφτη, διαφορετικές επενδύσεις και διακοσμητικά. Πιο πάνω τοποθετείται το N Line (από 27.790 ευρώ) με τα πιο σπορτίφ σχεδιαστικά χαρακτηριστικά στο αμάξωμα και στο εσωτερικό.
Σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά Kona, το νέο μοντέλο έχει σημαντική αύξηση σε όλες τις διαστάσεις. Το μήκος του αμαξώματός του πλέον φτάνει τα 4.350 χλστ. (4.355 χλστ. το EV και 4.385 χλστ. το N Line), 175 χλστ. μεγαλύτερο από την προηγούμενη γενιά του 2017, με μεταξόνιο 2.660 χλστ. (+60 χλστ.), πλάτος 1.825 χλστ. (+25 χλστ.) και ύψος 1.570 χλστ. (1.575 χλστ. το EV και 1.580 χλστ. το N Line). Σχεδιαστικά διακρίνεται για τις φουτουριστικές του γραμμές, όπως και για το χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,27.
Χάρη στις μεγαλύτερες διαστάσεις του μοντέλου και τη καινοτόμο αρχιτεκτονική που προέρχεται από το Kona EV, η Hyundai κατάφερε να σχεδιάσει ένα μεγαλύτερο «σαλόνι». Σε αυτό μπορούν να φιλοξενηθούν με άνεση και πιο ψηλά άτομα, αφού στο πίσω κάθισμα υπάρχει πολύς αέρας για τα πόδια και το κεφάλι, ενώ το αρκετό πλάτος εξυπηρετεί τη μετακίνηση ενός ακόμα επιβάτη. Το πορτ μπαγκάζ με 466 λίτρα ψάχνει αντίπαλο στα B-SUV, κάνει πολλά C-SUV να ψάχνονται και κερδίζει 105 λίτρα συγκριτικά με το απερχόμενο 48V Hybrid! Το οδηγοκεντρικό ταμπλό τονίζεται από ένα αιωρούμενο οριζόντιο C-Pad με ενσωματωμένες τις διπλές οθόνες 12,3 ιντσών που τονίζουν τον high-tech χαρακτήρα του νέου Kona. Ως μέρος της νέας διάταξης του νέου ηλεκτροκίνητου Kona, ο επιλογέας ταχυτήτων shift-by-wire (στα αυτόματα) έχει μεταφερθεί από την κεντρική κονσόλα στην κολόνα του τιμονιού, γεγονός που επιτρέπει περισσότερο χώρο αποθήκευσης στην κονσόλα.
Η συνολική αίσθηση μικρομεσαίου SUV που αποπνέει το νέο Hyundai Kona γίνεται άμεσα αντιληπτή και στο δρόμο. Η τραχύτητα του οδοστρώματος αφήνει ανενόχλητους τους επιβάτες, κρατώντας σχεδόν τα πάντα εκτός εσωτερικού. Ακόμα και σε στροφή με το αυτοκίνητο πιεσμένο, οι δυνάμεις απορροφώνται ιδεατά από στιβαρό πλαίσιο και την σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση, διατηρώντας την πορεία ατάραχη. Ο ημιάκαμπτος άξονας (πολλαπλοί σύνδεσμοι στο Kona Hybrid, το 4WD και το EV) εντυπωσιάζει με τα ισορροπημένα του χαρακτηριστικά και δίνει την εντύπωση ότι υπάρχει ανεξάρτητη ανάρτηση. Από πλευράς κινητήρων, ο αρχικός 1.0 T-GDI των 120 ίππων, εξασφαλίζει καλές επιδόσεις και συνεργάζεται πολύ καλά με τον ακριβέστατο σε κούμπωμα λεβιέ του 6τάχυτου κιβωτίου. Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων. O πιο δυνατός 1.6 Τ-GDI με τα 198 άλογα (από 30.290 ευρώ) προσφέρεται με χειροκίνητη μετάδοση 6MT, με 7DCT και με 7DCT 4WD. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει και το φουλ υβριδικό 1.6 Hybrid 141 PS (από 31.890 ευρώ), ενώ υπάρχει και το αμιγώς ηλεκτρικό σε εκδόσεις 156 PS 48,4 kWh και 218 PS 65,4 kWh με έκπτωση 5.000 ευρώ.