Νέο Honda HR-V και ξενοιάζεις για πάντα

Η αναζήτηση καινούργιου αυτοκινήτου, που πιθανότατα θα είναι SUV, είναι αρκετά περίπλοκη υπόθεση. Μπάτζετ, εκδόσεις, κινητήρες, χώροι, επιδόσεις, κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας, αξιοπιστία, τα πάντα (θα πρέπει να) μπαίνουν στο μικροσκόπιο. Πόσες προτάσεις να είναι αυτές που τα συνδυάζουν όλα; Σίγουρα, το ανανεωμένο Honda HR-V λέει «ναι» σε όλα, ειδικά μετά τις εκπτώσεις της ελληνικής αντιπροσωπείας.

Οι τιμές ξεκινούν πλέον από τις 34.490 ευρώ (35.300 ευρώ μέχρι πρότινος) στην αρχική έκδοση Elegance, περιλαμβάνοντας τα πάντα σε εξοπλισμό: οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών με πλοήγηση, πίνακα οργάνων 7 ιντσών, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες, Adaptive Cruise Control, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός/πίσω, κάμερα οπισθοπορείας και 18άρες ζάντες αλουμινίου. Η απόκτησή του μπορεί να γίνει και με χρηματοδότηση, με προνομιακό σταθερό επιτόκιο από 5,5%, ελάχιστη προκαταβολή από 0%, σταθερές μηνιαίες δόσεις και αποπληρωμή από 12 έως 84 μήνες. Να σημειωθεί ακόμα ότι δεν χρεώνεται εξτρά το μεταλλικό χρώμα (ισχύει για όλα τα Honda) και συνοδεύεται με 5 χρόνια εγγύηση/100.000 χλμ. και οδική βοήθεια.

Το HR-V φτάνει τα 4.340 χλστ. σε μήκος και γενικότερα, χαρακτηρίζεται από τις φυσιολογικές -έως συμπαγείς- διαστάσεις (πλάτος 1.790 χλστ., ύψος 1.582 χλστ. και μεταξόνιο 2.610 χλστ.), που εξασφαλίζουν ευελιξία στα στενά της πόλης, αλλά και χώρους εσωτερικά. Η εμφάνιση διακρίνεται για το σπορτίφ παρουσιαστικό της με το «κουπε-οειδές» αμάξωμα, που αναδεικνύουν η κλίση στο τελείωμα της οροφής και το μακρύ εμπρός καπό. Στην καμπίνα η αισθητική χαρακτηρίζεται για τη μινιμαλιστική προσέγγιση, την ευχρηστία, την πολύ καλή εργονομία και τον ευχάριστο διάκοσμο. Στο κέντρο είναι τοποθετημένη η οθόνη αφής των 9 ιντσών, ενώ τα περιστροφικά χειριστήρια για την ένταση του ήχου και τον κλιματισμό είναι ιδιαίτερα εργονομικά.

Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής τα σκληρά πλαστικά και τα μαλακά υλικά σε επιμέρους επιφάνειες διαθέτουν εξαιρετική συναρμογή και ανάλογο φινίρισμα. Ακόμα καλύτερα τα πράγματα στους χώρους, καθότι φιλοξενεί άνετα και τους ψηλούς, χάρη στον πολύ αέρα για τα πόδια στο πίσω κάθισμα και το σχεδόν επίπεδο δάπεδο. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 319 λίτρα, ενώ τα πίσω καθίσματα Magic Seats μπορούν να αναδιπλώνονται προς τα κάτω ή προς τα πάνω.

Το ιαπωνικό SUV ξεχωρίζει και για τη  χαμηλή κατανάλωση του full hybrid συστήματος e:HEV. Στην πόλη, όπου ο ηλεκτροκινητήρας κινεί περισσότερο το HR-V, η ζήτηση για καύσιμο κυμαίνεται κάτω από τα 4,0 λίτρα/100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες παραμένει και πάλι χαμηλά, στα 5,5 λίτρα./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά. Το e:HEV αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 1.5 DOHC i-VTEC κύκλου Atkinson 107 PS και δύο κόμπακτ ηλεκτροκινητήρες (ο ένας λειτουργεί ως γεννήτρια), με τον κύριο να έχει ισχύ 131 PS και ροπή 253 Nm. Σε συνδυασμό με το καινοτόμο κιβώτιο μιας σχέσης, ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ. και τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει μεταξύ των προγραμμάτων Eco, Normal ή Sport μέσω του Drive Mode, ενώ με το Β στο κιβώτιο ταχυτήτων και τα paddles του τιμονιού, μπορεί να ρυθμίσει το επιθυμητό επίπεδο ανάκτησης ενέργειας κατά την κύλιση ή το φρενάρισμα. Πάνω από όλα, όμως, το HR-V εμφανίζεται ισορροπημένο και ολοκληρωμένο στο δρόμο, συνδυάζοντας οικονομία, άνεση, ησυχία, σιγουριά, αλλά και ευχαρίστηση στις στροφές.

Get it on Google Play Download on the App Store