Τα μικρομεσαία SUV βρίσκονται ψηλά στην προτίμηση των αγοραστών και αυτό είναι γνωστό και αποδεδειγμένο με βάση τις πωλήσεις. Πληροφοριακά, το 2021 ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα 21.590 C-SUV, αποσπώντας το 21,4% του μεριδίου της αγοράς, που σημαίνει ότι σχεδόν 1 στα 5 καινούργια αυτοκίνητα προέρχονταν από αυτή την «κλάση».
Για να αποκτηθεί όμως ένα τέτοιο αυτοκίνητο δίχως να γίνουν παραχωρήσεις, θα πρέπει να μπει βαθιά το χέρι στην τσέπη και να γίνει μια μεγάλη δαπάνη, που ξεπερνά κατά πολύ τις 25.000 ευρώ. Ωστόσο, ένα άρτι αφιχθέν C-SUV, το Suzuki S-Cross ανατρέπει τα δεδομένα, αφού με πολύ λίγα χρήματα προσφέρει τα πάντα, δίχως εκπτώσεις.
Πιο αναλυτικά, με τιμή εκκίνησης τις 20.670 ευρώ δεν λείπει κάτι από τον εξοπλισμό του S-Cross GL, αφού διαθέτει 7 αερόσακους, αυτόνομο φρενάρισμα, προειδοποίηση και αποφυγή αλλαγής λωρίδας, αναγνώριση οδικών πινακίδων, adaptive cruise control, προβολείς LED, οθόνη 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, air condition, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Όμως, στις 22.870 ευρώ, το S-Cross GL+ θα καλύψει πλήρως τους ακόμα πιο απαιτητικούς. Συγκεκριμένα ενσωματώνει επιπλέον τα συστήματα αναγνώρισης τυφλού σημείου και υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, αισθητήρες φώτων και βροχής, δερμάτινο τιμόνι, φώτα ομίχλης εμπρός και πολλά ακόμα.
Εκτός όμως από την άκρως συμφέρουσα τιμή του, το νέο S-Cross κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις και με την αναβάθμιση που έχει δεχτεί στον σχεδιασμό του. Το εμπρός θελκτικό του άκρο συγκεντρώνει τα βλέμματα με τη μεγάλη μάσκα και τα όμορφα φωτιστικά σώματα, ενώ πίσω τα φανάρια σχήματος οριζόντιου «L» το κάνουν να δείχνει πιο πλατύ. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το νέο SUV της ιαπωνικής φίρμας έχει 4.300 χλστ. μήκος, 1.785 χλστ. πλάτος, 1.580 χλστ. ύψος, 2.600 χλστ.
Βελτιωμένη είναι και η καμπίνα του S-Cross, τόσο σε ποιότητα, όσο και σε τεχνολογία, ειδικά με την προσθήκη της νέας οθόνης των 9 ιντσών (στάνταρ στο GLX). Στα θετικά του εσωτερικού ανήκουν η πολύ καλή εργονομία και η ευρυχωρία. Μια τετραμελής παρέα ή οικογένεια θα φιλοξενηθεί άνετα, γεγονός που αφορά και το πορτ μπαγκάζ των 430 λίτρων.
Ανεξαρτήτως έκδοσης, την κίνηση του νέου S-Cross αναλαμβάνει ο αποδοτικός και οικονομικός σε καύσιμο 4κύλινδρος 1.400άρης Boosterjet. Αποδίδει 129 ίππους και 235 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με ήπιο 48V υβριδικό σύστημα, για καλύτερη απόκριση στις επιταχύνσεις και βελτίωση της ελαστικότητας. Η Suzuki ανακοινώνει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 195 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 120 γρ./χλμ.