Έχετε βάλει στο πλάνο σας να αποκτήσετε ένα καινούργιο SUV, για να ταξιδεύετε όπου λαχταρά η ψυχή σας και να νιώθετε πιο ελεύθεροι από τα δεσμά της πόλης, αλλά και της ασφάλτου. Άλλωστε, αυτός δεν είναι κι ο ρόλος των SUV και ιδανικά των τετρακίνητων;
Κατά την έρευνα αγοράς οι προτάσεις που έχετε μπροστά σας είναι αρκετές και σίγουρα θα πελαγώσετε. Όμως για να ξεκαθαρίσει το τοπίο, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να βάλετε στη ζυγαριά τα πάντα (πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα, τιμές, εξοπλισμούς κ.λπ.) ώστε να φτάσετε πιο κοντά στην τελική απόφαση. Όταν κάνετε αυτό θα διαπιστώσετε πως μια επιλογή διαφέρει μακράν από τις υπόλοιπες! Βλέπετε πέρα από το ιαπωνικό όνομα που συνεπάγεται αξιοπιστία, προσφέρει και αυξημένες εκτός δρόμου δυνατότητες χάρη στη σοφιστικέ 4κίνηση. Κι όλα αυτά με ασυναγώνιστη τιμή που ξεκινάει από τα 25.670 ευρώ, κόστος που κρίνεται απόλυτα λογικό για τα όσα προσφέρει το νέο μικρομεσαίο 4κίνητο SUV.
Αυτό δεν είναι άλλο από το καινούργιο Suzuki S-Cross, που μας συστήθηκε πρόσφατα ολιστικά αλλαγμένο. Οι τιμές του νέου SUV της ιαπωνικής μάρκας ξεκινούν από τα 20.670 ευρώ για την έκδοση GL, ενώ για όσους επιθυμούν την 4κίνηση θα πρέπει να επιλέξουν την έκδοση GL+ με κόστος απόκτησης από 25.670 ευρώ (από 22.870 ευρώ το 2κίνητο S-Cross στην αντίστοιχη έκδοση). Πέρα από το σύστημα Allgrip Select, δείτε πόσο πλούσιο εξοπλισμό διαθέτει:
- 7 αερόσακους
- Αυτόνομο φρενάρισμα
- Σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας
- Σύστημα αποφυγής αλλαγής λωρίδας
- Σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου
- Σύστημα υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας
- Σύστημα αναγνώρισης οδικών πινακίδων
- Αdaptive cruise control
- Αυτόματο διζωνικό κλιματισμό
- Infotainment με οθόνη 7 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους κι αναδιπλούμενους καθρέπτες
- Προβολείς LED
- Σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί
- Φώτα ομίχλης εμπρός
- Αισθητήρες φώτων και βροχής
- Δερμάτινο τιμόνι
- Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα
- Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και πολλά ακόμα!
To «όπλο» σας για να εξερευνήσετε και το πλέον δυσπρόσιτο προορισμό!
Αυτό δεν είναι άλλο από το σύστημα 4κίνησης Allgrip Select που επιτρέπει στο νέο Suzuki S-Cross να κινηθεί με απαράμιλλη άνεση σε κάθε είδους οδόστρωμα. Υπάρχουν τέσσερις λειτουργίες με εύκολη επιλογή (Auto, Sport, Snow και Lock), μέσω του περιστροφικού χειριστηρίου. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης προσαρμόζει τη ροπή που μεταφέρεται στους πίσω τροχούς και αξιοποιεί το ESP, την ενέργεια του κινητήρα, το σύστημα διεύθυνσης και άλλα ενσωματωμένα συστήματα, για τη χρήση των τεσσάρων λειτουργιών οδήγησης.
Όμορφο κι επιβλητικό!
Το νέο Suzuki S-Cross προσφέρεται στους αγοραστές αρκετά πιο δυναμικό από το απερχόμενο μοντέλο. Το εμπρόσθιο τμήμα είναι αυτό που θα συγκεντρώσει αρχικά τα περισσότερα βλέμματα, χάρη στη μεγάλη μάσκα και τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα, ενώ θα λατρέψετε τον τρόπο με τον οποίο το λογότυπο της μάρκας πλαισιώνεται από τη χρωμιωμένη μπάρα, που ενώνεται νοητά με τα LED ημέρας. Το φαίνεσθαι συμπληρώνεται ιδανικά με το εξίσου μοντέρνο πίσω τμήμα του νέου Suzuki S-Cross, με τα μεγάλα LED φανάρια να κεντρίζουν την προσοχή. Αυτά ενώνονται μέσω μιας μαύρης πλαστικής λωρίδας και στο κέντρο φιλοξενείται το λογότυπο της μάρκας.
Ενδιαφέρουσα κι η καμπίνα του
Ένα ακόμα μεγάλο πλεονέκτημα του νέου Suzuki S–Cross είναι η ποιότητα κατασκευής κι η ευρυχωρία που προσφέρει η καμπίνα του. Ο σχεδιασμός είναι σύγχρονος, τα υλικά ποιοτικά και με πολύ καλή συναρμογή, ενώ η οθόνη του infotainment τονίζει την τεχνολογική αναβάθμιση που έχει επιτελεστεί στο νέο S–Cross. Η οθόνη στην έκδοση GL+ έχει διάσταση 7 ιντσών και στην κορυφαία έκδοση GLX φτάνει τις 9 ίντσες. Οι επιβάτες σας θα βολευτούν αμέσως, απολαμβάνοντας ευρυχωρία, πρακτικότητα κι εργονομία, έχοντας για τις αποσκευές τους το πορτ μπαγκάζ των 430 λίτρων.
Ιδανικός κινητήρας
Η πηγή ισχύος του νέου Suzuki S-Cross ανεξαρτήτως έκδοσης, είναι ο εγνωσμένης αξίας 1.400άρης Boosterjet με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και απόδοση 129 ίππους και ροπή 235 Nm στις 2.000-3.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας αυτός επιταχύνει το μικρομεσαίο ιαπωνικό SUV στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 195 χλμ./ώρα. Η κίνηση εξασφαλίζεται είτε από το χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο, είτε από ένα 6άρι αυτόματο, στην περίπτωσή μας και στους τέσσερις τροχούς. Η μέση κατανάλωση, τέλος, κυμαίνεται από 5,3 μέχρι 6,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 120-139 γρ./χλμ.