Νέο μικρό SUV με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων αποτελεί τον ιδανικό συνδυασμό για τους οδηγούς που μετακινούνται κυρίως στην πόλη, αλλά και όταν κάνουν ταξίδια με το αυτοκίνητο φορτωμένο με επιβάτες και αποσκευές. Στους γεμάτους κίνηση αστικούς δρόμους βολεύει γιατί είναι πολύ πιο ξεκούραστο από ένα χειροκίνητο σασμάν, ενώ το μέγεθος των B-SUV εξυπηρετεί γιατί βρίσκεται μεταξύ των μικρών και μικρομεσαίων χάτσμπακ. Παράλληλα στην πλειοψηφία τους τα B-SUV χωράνε πιο άνετα τέσσερα άτομα με τις αποσκευές τους συγκριτικά με τα αντίστοιχα supermini. Πρόσθετα, πολλά αυτόματα σασμάν δίνουν τη δυνατότητα στον οδηγό και για χειροκίνητες αλλαγές, εξασφαλίζοντας καλύτερο έλεγχο σε μια ορεινή διαδρομή για παράδειγμα. Συνεπώς καλύπτουν πολλαπλές ανάγκες μετακινήσεων.
Τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά και πολλά ακόμα, διαθέτει το οικονομικότερο σε τιμή αυτόματο SUV της ελληνικής αγοράς, που δεν είναι άλλο από το ανανεωμένο Hyundai Bayon. Εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων (7DCT) για πιο γρήγορες και ομαλές αλλαγές σχέσεων, μαζί με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V Hybrid. Τεχνολογίες που εφαρμόζονται στο σύγχρονο turbo downsized μηχανικό σύνολο 1.0 T-GDI των 100 ίππων με τη Διαρκώς Μεταβαλλόμενη Διάρκεια Βύθισης των Βαλβίδων CVVD. Σε συνδυασμό με τη ροπή των 200 Nm που αποδίδεται μεταξύ 2.000-2.500 σ.α.λ., ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ανά πάσα στιγμή τη δύναμη που χρειάζεται για τα ταξίδια, όπως και την ελαστικότητα για τους πιο χαμηλούς ρυθμούς των πόλεων με τις συνεχόμενες αυξομειώσεις ταχύτητας.
Το μόνο που έχει να κάνει ο χρήστης, είναι να επιλέξει το «D» και όλα τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει το 7DCT. Εάν θέλει να αλλάζει ταχύτητες, τότε μετακινεί το λεβιέ στα «+» και «-». Πρόσθετα, η λειτουργία Rev Matching ρυθμίζει αυτόματα τις στροφές του κινητήρα όταν ο οδηγός κατεβάζει ταχύτητα, προσαρμόζοντας την τεχνική «μύτη – τακούνι». Οι επιδόσεις είναι πολύ ικανοποιητικές (0-100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ.), με εργοστασιακή κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 115 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).
Το άρτι αφιχθέν ανανεωμένο Hyundai Bayon, ξεχωρίζει και για τον πιο κομψό του σχεδιασμό, χάρη στις αλλαγές που έγιναν κυρίως στο μπροστινό του μέρος. Νέο χαρακτηριστικό του γνώρισμα αποτελεί ο διακοσμητικός κεντρικός φωτισμός ημέρας που έχει ενσωματωθεί στο τελείωμα του καπό και δημιουργεί μια ενιαία, λεπτή φωτεινή λωρίδα (Seamless Horizon), στα πρότυπα του νέου Kona. Ανασχεδιασμένος με τη σειρά του είναι ο πίσω προφυλακτήρας, ενώ υπάρχουν νέα σχέδια ζαντών.
Φρεσκάρισμα δέχτηκε και το εσωτερικό του ανανεωμένου Hyundai Bayon με τις νέες επενδύσεις και τον ακόμα πιο πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό. Από την εισαγωγική έκδοση Premium των 22.690 ευρώ δεν θα λείψει κάτι από τον οδηγό του σε όλους τους τομείς. Στην ενίσχυση της ασφάλειας συνδράμουν οι 6 αερόσακοι, τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας. Την αναβαθμισμένη τεχνολογία του ενισχύουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών και το infotainment με την οθόνη αφής 10,25 ιντσών με Apple CarPlay και Android Auto, πλοήγηση και το Hyundai Bluelink για έλεγχο διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου εξ αποστάσεως.
Στάνταρ είναι ακόμα όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, ζάντες αλουμινίου, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω κ.λπ. Μαζί με τους άνετους χώρους που προσφέρει σε όλους τους επιβάτες και το πορτ μπαγκάζ των 334 λίτρων, το Hyundai Bayon 1.0 T-GDI 100 PS 48V Hybrid 7DCT Premium, αποτελεί μια πληρέστατη και προσιτή πρόταση αγοράς αυτόματου μικρού SUV.