Η κατηγορία των μικρομεσαίων SUV παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον σε πολλά επίπεδα, γεγονός που αποτυπώνεται και σε πωλήσεις, αφού βρίσκεται ελάχιστα πιο κάτω από τα best seller μικρά SUV. Οι επιλογές που έχει να κάνει ο ενδιαφερόμενος είναι πάρα πολλές και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα βρει εκείνο που καλύπτει καλύτερα τις όποιες απαιτήσεις του. Μεταξύ αυτών εστιάσαμε στα C-SUV με φουλ υβριδική τεχνολογία που προσφέρονται στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς, όπως είναι τα δύο παρακάτω μοντέλα.
Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid 116 PS
Η Suzuki έκανε την είσοδό της στα full hybrid μικρομεσαία SUV με το νέο S-Cross 1.5 Strong Hybrid, το οποίο με τιμή από 29.180 ευρώ αποτελεί την πιο οικονομική σε τιμή πρόταση της κατηγορίας. Παράλληλα από την πρώτη έκδοση GL+ ο εξοπλισμός του είναι υπερπλήρης σε όλα τα επίπεδα και περιλαμβάνει τα εξής:
7 αερόσακους • Αυτόνομο φρενάρισμα • Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας • Αναγνώριση οδικών πινακίδων • Σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου • Υποβοήθηση οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας • Οθόνη 7 ιντσών • Σύστημα πλοήγησης • Κάμερα 360 μοιρών • Θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά • Σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί • Ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες • Φώτα ομίχλης • Αισθητήρες φώτων και βροχής • Αυτόματη ρύθμιση δέσμης φώτων • Προβολείς LED • Adaptive cruise control • Διζωνικό κλιματισμό • Κάμερα οπισθοπορείας • Ζάντες αλουμινίου.
Το νέο S-Cross 1.5 Strong Hybrid με τη συνδυαστική ισχύ των 116 ίππων εφοδιάζεται με έναν ατμοσφαιρικό 1.500άρη βενζινοκινητήρα DualJet και ένα πιο ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ σε σχέση με το mild hybrid 1.4 Boosterjet 129 hp. Tο 4κύλινδρο θερμικό μοτέρ αποδίδει 102 ίππους και 138 Nm ροπής και το ηλεκτρικό φτάνει τους 33 ίππους και τα 60 Nm. Το μικρομεσαίο υβριδικό Suzuki μπορεί και κινείται αμιγώς ηλεκτρικά σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, εξοικονομώντας έτσι βενζίνη, ενώ η μετάδοση γίνεται αποκλειστικά μέσω ενός 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου AGS (με paddles στο τιμόνι). Το Suzuki S-Cross Strong Hybrid 2WD επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 12,7 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 175 χλμ./ώρα. Η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,2 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 στα 118 γρ./χλμ. Να σημειωθεί ότι με το full hybrid μηχανικό αυτό σύνολο διατίθεται και με τετρακίνηση, σε τιμές που ξεκινούν από 31.980 ευρώ.
Toyota C-HR 1.8 Hybrid 140 PS
Η Toyota ανακοίνωσε πριν από λίγες μέρες τις τιμές για το εντελώς νέο και ολοκληρωτικά αλλαγμένο, δεύτερης γενιάς C-HR. Στην πρώτη έκδοση C-ULT ξεκινά από 29.300 ευρώ με πλήρη στάνταρ εξοπλισμό. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει: Αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας, ανίχνευση τυφλού σημείου, πλήρως LED φώτα, LED φώτα ομίχλης, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, infotainment με οθόνη 8 ιντσών, διζωνικό κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.
Την κίνησή του αναλαμβάνει το ενισχυμένο υβριδικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 140 ίππων, το οποίο τοποθετήθηκε αρχικά στο ανανεωμένο Corolla. Αποτελείται από τον 1.800άρη βενζινοκινητήρα των 98 ίππων και 142 Nm ροπής και το ηλεκτρικό μοτέρ των 94 ίππων και 185 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 9,9 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 170 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση 4,6 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 103 γρ./χλμ.
Με το νέο από άκρη σε άκρη C-HR, η Toyota έκανε ξανά την έκπληξη από πλευράς σχεδιασμού, αφού το αυτοκίνητο παραγωγής υιοθέτησε σχεδόν στο ακέραιο την εντυπωσιακή σχεδίαση του πρωτότυπου C-HR Prologue που είχε παρουσιάσει στα τέλη του 2022. Όσον αφορά τις διαστάσεις του έχει μήκος 4.360 χιλιοστά και είναι κοντύτερο κατά 30 χιλιοστά από τον προκάτοχό του, ενώ πλέον σε αυτά τα μέτρα βρίσκονται μικρά SUV. Το μεταξόνιο παρέμεινε στα 2.640 χιλιοστά, το πλάτος είναι λίγο μεγαλύτερο στα 1.830 χιλιοστά και το ύψος φτάνει έως τα 1.564 χιλιοστά. Εντελώς νέο είναι και το εσωτερικό του, το οποίο παρουσιάζεται πιο κομψό, πολυτελές και με υψηλότερη τεχνολογία.