Μπουρλοτιέρης των SUV το Jeep Avenger με τέτοια τιμή

Το νέο Jeep Avenger αρχικά λανσαρίστηκε μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα των 156 ίππων, το οποίο απευθύνονταν σε πολύ λίγους αγοραστές. Τώρα όμως με το μηχανικό σύνολο βενζίνης 1.2Τ 100 PS προκαλεί αναταραχή στα πολύ δημοφιλή μικρά SUV, γιατί έγινε πολύ προσιτό στο ευρύ κοινό που θέλει ένα B-SUV με τονισμένα off road χαρακτηριστικά και την αίγλη του ονόματος «Jeep», που δημιούργησε την κατηγορία των «τζιπ». Συγκεκριμένα το νέο Jeep Avenger 1.2T 100 hp Longitude διατίθεται από μόνο 23.990 ευρώ, συνοδευόμενο με τον παρακάτω πλήρη εξοπλισμό:

  • 6 αερόσακους
  • Αυτόματο φρενάρισμα
  • Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
  • Πίνακας οργάνων με οθόνη 7 ιντσών
  • Infotainment με οθόνη 10,25 ιντσών
  • Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
  • Ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες
  • Σύστημα Selec Terrain
  • Σύστημα ελέγχου κατάβασης
  • Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών

Στην αμέσως επόμενη έκδοση Altitude παραμένει προσιτό (από 25.990 ευρώ) και προσθέτει μεταξύ άλλων 17άρες ζάντες, τιμόνι με επένδυση από οικολογικό δέρμα, αυτόματο κλιματισμό και πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών. Να σημειωθεί ακόμα ότι η εγγύηση για τα μηχανικά μέρη όλων των εκδόσεων είναι 4ετής ή για 160.000 χιλιόμετρα.

Εκτός από την πολύ ανταγωνιστική του τιμή, το Avenger τραβάει ακόμα το ενδιαφέρον με την πολύ ελκυστική του εμφάνιση εξωτερικά, η οποία συνδυάζει δυναμισμό με εκτός δρόμου γνωρίσματα. Η μάσκα με τις παραδοσιακές 7 κάθετες γρίλιες πλαισιώνει τα φωτιστικά σώματα και δημιουργεί ένα καλαίσθητο σύνολο. Παράλληλα, τα 200 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος, οι κοντοί πρόβολοι, οι ασημί ποδιές και τα μαύρα προστατευτικά τμήματα ενισχύουν την «σκληροτράχηλη» παρουσία του. Μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του Avenger με τη μινιμάλ αισθητική, τα λίγα και απαραίτητα χειριστήρια και τις ψηφιακές οθόνες. Οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές (380 λίτρα) κρίνονται επαρκείς δεδομένων των συμπαγών διαστάσεων (το μικρότερο B-SUV στα 4.084 χλστ. μήκους).

Περνώντας στα μηχανικά μέρη, ο γνωστός 3κύλινδρος 1.200άρης turbo κινητήρας που τοποθετείται και σε άλλα μοντέλα του ομίλου Stellantis, ταιριάζει μια χαρά και στο Avenger. Οι 100 ίπποι και τα 205 Nm ροπής περνούν στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 ταχυτήτων. Ο συνδυασμός αυτός επιτυγχάνει γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, πολύ καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ.), λογική κατανάλωση (7,4 λτ./100 χλμ. στη δοκιμή) και χαμηλά τέλη κυκλοφορίας (80 ευρώ) με εκπομπές CO2 από 125 γρ./χλμ. Ιδιαίτερα θετικές κριτικές αποσπά και σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, αφού οι αναρτήσεις με τη σφιχτή ρύθμιση εξασφαλίζει περιορισμένες κλίσεις στις στροφές και ευθυβολία στους αυτοκινητόδρομους. Την ίδια ώρα ο οδηγός έχει στο πλευρό του ανά πάσα στιγμή το σύστημα  Selec-Terrain με τα 6 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας (Eco, Normal, Sport, Sand, Mud και Snow), συν το Hill Descent.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.199
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 100/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 205/1.750
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,6
Τελική (χλμ./ώρα) 187
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.)* 7,4
CO2 (γρ./χλμ.) 125
*Δοκιμής

Get it on Google Play Download on the App Store