Οι προτάσεις αγοράς στα καινούργια αυτοκίνητα είναι δεκάδες από κάθε κατηγορία, καλύπτοντας κάθε ανάγκη και οικονομική δυνατότητα. Ωστόσο ανάμεσα στην πληθώρα της προσφοράς, υπάρχουν και εκείνα που ξεχωρίζουν για κάποια βασικά τους γνωρίσματα, με αποτέλεσμα να τα προτιμά το καταναλωτικό κοινό.
Μια τέτοια περίπτωση και μάλιστα στη δημοφιλή κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, είναι το Toyota C-HR 1.8 Hybrid. Και αυτό γιατί στην τιμή των 24.540 ευρώ δεν υπάρχει άλλο ανταγωνιστικό φουλ υβριδικό C-SUV με αυτά τα χρήματα. Μάλιστα από την πρώτη έκδοση C-Enter δεν λείπει κάτι από τον εξοπλισμό του, καθώς περιλαμβάνει τα εξής: 7 αερόσακους, τα συστήματα αποφυγής πρόσκρουσης, ελέγχου διατήρησης λωρίδας και αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, Adaptive Cruise Control, αυτόματα φώτα, προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου.
Πέρα από το μοντέρνο και δυναμικό σχεδιασμό του αμαξώματός του, το C-HR διακρίνεται και για το αποδοτικό υβριδικό του σύστημα με τη συνδυαστική ισχύ των 122 ίππων. Αυτό αποτελείται από τον κινητήρα βενζίνης των 1.8 λτ. ισχύος 98 ίππων και 142 Nm ροπής, το ηλεκτρικό μοτέρ των 72 ίππων και 163 Nm ροπής, την μπαταρία ιόντων λιθίου των 207,2V και το e-CVT κιβώτιο ταχυτήτων. Σημαντικό του προσόν είναι η χαμηλή κατανάλωση των 5,8 λτ./100 χλμ. σε μεικτές πραγματικές συνθήκες, ή χαμηλότερα αν κινείται πιο πολύ στην πόλη. Επίσης, χάρη στα 110 γρ./χλμ. CO2 δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και έχει ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο. Οι επιδόσεις που εξασφαλίζει το υβριδικό σύνολο είναι ικανοποιητικές (0-100 χλμ./ώρα σε 11,0 δλ.), ενώ στοχεύει στην ευκολία στην οδήγηση και όχι σε όσους αναζητούν σπορ χαρακτηριστικά.
Παρόλα αυτά, στο δρόμο το C-HR πατάει πολύ καλά σε κάθε διαδρομή και εμπνέει ασφάλεια, χάρη στο συνδυασμό του πολύ καλής ακαμψίας πλαισίου με την σχετικά σφιχτή ανάρτηση. Η τελευταία είναι ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και διπλά ψαλίδια πίσω) και παρέχει παράλληλα καλή άνεση και ποιότητα κύλισης. Σε κανονικές συνθήκες και ειδικά σε αστικές το μοτέρ δεν ακούγεται γιατί λειτουργεί και αρκετά ο ηλεκτροκινητήρας, όμως σε πιο πιεσμένους ρυθμούς όπου ανεβάζει υψηλές στροφές γίνεται αισθητός ο παραγόμενος θόρυβος.
Στα θετικά γνωρίσματα του μικρομεσαίου ιαπωνικού SUV ανήκει και η προσεγμένη ποιότητα του μινιμάλ σχεδιαστικά εσωτερικού. Το ταμπλό στο μεγαλύτερο μέρος του καλύπτεται από μαλακό υλικό, όπως και ένα τμήμα των εμπρός θυρών. Επιπλέον, οι ραφές στο άνω τμήμα τη επένδυσης και τα διακοσμητικά μαύρης λάκας πιάνου, δίνουν ένα τόνο πολυτέλειας. Από πλευράς χώρων, το C-HR είναι σε θέση φιλοξενήσει χωρίς πρόβλημα τέσσερα άτομα. Μειονέκτημα αποτελούν τα πολύ μικρά πίσω παράθυρα, ενώ το πορτ μπαγκάζ των 377 λτ. βρίσκεται κάτω του μέσου όρου της κατηγορίας.