Με κλειστά μάτια τέτοιο SUV με 22.680 ευρώ

Ο περισσότερος κόσμος που θέλει νέο αυτοκίνητο ψάχνει μεταξύ των πολλών SUV, για να βρει εκείνο που καλύπτει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις όποιες ανάγκες του. Όταν όμως τα διαθέσιμα χρήματα είναι σχετικά περιορισμένα και ο ενδιαφερόμενος θέλει τα λεφτά που θα δώσει να πιάσουν τόπο, τότε θα αναζητήσει το μοντέλο που τα παρέχει όλα στην καλύτερη δυνατή τιμή. Μια τέτοια best value for money πρόταση αγοράς είναι το αναβαθμισμένο Suzuki S-Cross, το οποίο από την πρώτη κιόλας έκδοσή του παρουσιάζει πληρότητα και προσφέρεται στην ασυναγώνιστη τιμή των 22.680 ευρώ.

Μετά την τελευταία αναβάθμιση που δέχτηκε εξοπλίστηκε με ακόμα περισσότερα στοιχεία ασφαλείας, συνδεσιμότητας και διάφορα ακόμα αξεσουάρ. Στάνταρ είναι τα πιο σύγχρονα συστήματα αυτόνομης πέδησης, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και παρακολούθησης κατάστασης του οδηγού, το νέο infotainment με τη μεγαλύτερη 9άρα οθόνη μαζί με πλοήγηση και το Suzuki Connect για έλεγχο διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου μέσω του smartphone. To S-Cross GL περιλαμβάνει ακόμα όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, κάμερα οπισθοπορείας, air condition, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί, 6 αερόσακους, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών (215/55 R17), Adaptive Cruise Control και πολλά ακόμη. Πρόσθετα, το νέο S-Cross καλύπτεται με 5 χρόνια εγγύηση (ή 100.000 χλμ.) για τα μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη.

Στα δυνατά «χαρτιά» αξιόπιστου του μικρομεσαίου SUV της Suzuki ανήκει και ο αποδοτικός 48V Hybrid κινητήρας του. Το Boosterjet τετρακύλινδρο turbo μηχανικό αυτό σύνολο των 1.373 κ.εκ. αποδίδει 129 PS/5.500 σ.α.λ. και 235 Nm/2.000-3.000, ενώ το ήπιο υβριδικό σύστημα χρησιμοποιεί μια ενσωματωμένη γεννήτρια ισχύος 17 ίππων και 50 Nm, που αντλεί ρεύμα από μια αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου 48V. Στην πράξη το μοτέρ παρουσιάζει πολύ καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, είναι άμεσο στο πάτημα του γκαζιού, αναπτύσσει και διατηρεί εύκολα γρήγορους ρυθμούς, ενώ οι απαιτήσεις του σε βενζίνη είναι χαμηλές. Επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ., «ανοίγει» με γραμμικό τρόπο, καταναλώνει κοντά στα 7 λτ./100 χλμ. (ή και λιγότερα σε νορμάλ ρυθμούς) και εκπέμπει 121 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).

Ο οδηγός του Suzuki S-Cross νιώθει άνεση και σιγουριά στο δρόμο, όπου το αυτοκίνητο εμπνέει εμπιστοσύνη και είναι πολύ εύκολο στους χειρισμούς. Η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, οι «απορροφητικές» αναρτήσεις και η στιβαρότητα του πλαισίου, προσδίδουν συνολικά ένα ευχάριστα ποιοτικό τόνο στην κίνηση του S-Cross. Παράλληλα τα 175 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος συνεισφέρουν στη βελτίωση της περιμετρικής ορατότητας μαζί με τις πολλές γυάλινες επιφάνειες. Το ίδιο άνετα νιώθουν και οι υπόλοιποι επιβάτες, αφού στο πίσω κάθισμα υπάρχει μπόλικος αέρας για τα πόδια, το κεφάλι και ωφέλιμο πλάτος. Αρκετό με τη σειρά του είναι και το πορτ μπαγκάζ των 430 λίτρων, καθιστώντας το S-Cross ένα κατάλληλο ταξιδιώτη. Αν πάλι θέλει κανείς περισσότερες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου και υψηλότερη πρόσφυση σε ολισθηρά οδοστρώματα (χιόνι, λάσπη, βροχή), τότε θα επιλέξει το τετρακίνητο με το σύστημα Allgrip και τις επιλογές Auto, Snow, Sport και Lock.

Get it on Google Play Download on the App Store